AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.561
Laatst bewerkt:
  • #36.562
Enfin, de planning voor vandaag...welke planning?

Ik ga naar de gym straks en hoop dat het deadlift platform vrij is..verder wil ik wat rug en benen erbij doen, maar we zien wel waar het schip strand..

Deadlifts, benen & rug:
Deadlift:

60kg: 10
..kg:
..kg:

En de voeding...spelletjesavond

Voeding, dinsdag 06-02-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:3 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop hot blood (Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 100g wok verde mix + peer
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Spelletjesavond, Avondeten (~850kcals)

~2000kcals, E/K/V = 190g (38%) / 185g (37%) / 55g (25%)

De weging en meting van vanmorgen..

Gewicht & taille:
Gewicht: 82.0kg (-1.7kg t.o.v vorige week, doei:wave: verjaardagsgains..)
Taille: 75.0cm (gelijk gebleven, mag wel weer wat af..:o)

Ho ho..het is maandag! Geen vrijdag
..dat was niet alles wat hij zei. De strekking was daadwerkelijk niet te zwaar te trainen. Maar heb ik ooit weleens geluisterd?

Naar de Fysio gaan, NIET luisteren naar zijn raad, lekker zwaar trainen en rug verneuken, en dán zeggen dat zijn treatment op de kl*ten trekt :roflol::roflol::roflol:

Zooltjes kunnen idd spierpijn veroorzaken.. Je stand wordt veranderd door die zooltjes. Toen ik zooltjes kreeg aangemeten omdat m'n voeten doorgezakt waren door slechte schoenen en teveel cardio (is that even a thing?) heb ik behoorlijk last gehad van vanalles omdat mijn spieren moesten wennen aan de nieuwe stand. Is zeker wel een goed idee om dat even in acht te nemen met trainen.. Je zult een andere houding hebben door die zooltjes, zal wennen zijn met uitvoering enzo..

Ik hoop dat het je helpt, zou een uitkomst voor je zijn na al die tijd kwakkelen met je rug!

• #36.566
Naar de Fysio gaan, NIET luisteren naar zijn raad, lekker zwaar trainen en rug verneuken, en dán zeggen dat zijn treatment op de kl*ten trekt :roflol::roflol::roflol:
Haha..deze zooltjes moeten mijn bekken/heup een beetje corrigeren.

Hij gaf aan dat ik als ik last van spierpijn kreeg of had rustiger aan moest doen, omdat dat gewoonweg niet anders kon volgens hem..

Uiteraard is het niet de bedoeling mijn rug te verneuken. Dus als ik vandaag om 1 of andere reden onwijs struggle met 160kg, ga ik geen 200kg deadliften:roflol:
Dat is wel voldoende voor 1 dag :p
Precies!
Zooltjes kunnen idd spierpijn veroorzaken.. Je stand wordt veranderd door die zooltjes. Toen ik zooltjes kreeg aangemeten omdat m'n voeten doorgezakt waren door slechte schoenen en teveel cardio (is that even a thing?) heb ik behoorlijk last gehad van vanalles omdat mijn spieren moesten wennen aan de nieuwe stand. Is zeker wel een goed idee om dat even in acht te nemen met trainen.. Je zult een andere houding hebben door die zooltjes, zal wennen zijn met uitvoering enzo..

Ik hoop dat het je helpt, zou een uitkomst voor je zijn na al die tijd kwakkelen met je rug!
Hij had aanggeven dat ik de zooltjes nog niet in mijn sportschoenen moest stoppn de komende 2 weken. Ik moet 12 maart terug komen en als dit bevalt laat ik een extra paar zooltjes voor sportschoenen aanmeten..

Ik kan het nog mooier vertellen..de zooltjes welk ik gister in mijn boots heb laten aanmeten passen werkelijk in geen enkele van mijn sportschoenen. Ik ben daartoe deze maand gedoemd om slecht te kunnen kiezen uit 3 paar van mijn schoenen (waar ze wel inpassen). Ik hoop ook zeker dat het helpt!

Dan is het die 200-300euro per jaar extra wel waard. Want uiteraard betaald die schrale zorgverzekering weer niks:o

• #36.568
@HillR haar zorgverzekering betaalde wel een groot deel meen ik me te herinneren. Misschien ben je zelf schraal en heb je de verkeerde/goedekope uitgezocht? :p
Ik zit bij zilveren kruis. Die vergoed tot twee sterren niks.

Bij 3 sterren vergoeden ze een deel, maar ga ik ook per maand zo'n 10-15euro meer betalen en een hele simpele berekening verteld me dan dat ik indirect de boel alsnog zelf betaal:roflol:

Zilverenkruis zei:
Wat krijgt u vergoed?
U krijgt in totaal maximaal € 150 voor:
  • podotherapie
  • sportpodotherapie
  • podologie
  • podoposturale therapie
  • 1 paar steunzolen of sportsteunzolen
  • reparatie steunzolen
Wat krijgt u niet vergoed?
  • schoenen
  • schoenaanpassingen
  • voetonderzoek en behandeling van diabetische voeten (mogelijk krijgt u hiervoor wel een vergoeding via Voetzorg bij diabetes)

Haha..deze zooltjes moeten mijn bekken/heup een beetje corrigeren.

Hij gaf aan dat ik als ik last van spierpijn kreeg of had rustiger aan moest doen, omdat dat gewoonweg niet anders kon volgens hem..

Uiteraard is het niet de bedoeling mijn rug te verneuken. Dus als ik vandaag om 1 of andere reden onwijs struggle met 160kg, ga ik geen 200kg deadliften:roflol:

Precies!
Hij had aanggeven dat ik de zooltjes nog niet in mijn sportschoenen moest stoppn de komende 2 weken. Ik moet 12 maart terug komen en als dit bevalt laat ik een extra paar zooltjes voor sportschoenen aanmeten..

Ik kan het nog mooier vertellen..de zooltjes welk ik gister in mijn boots heb laten aanmeten passen werkelijk in geen enkele van mijn sportschoenen. Ik ben daartoe deze maand gedoemd om slecht te kunnen kiezen uit 3 paar van mijn schoenen (waar ze wel inpassen). Ik hoop ook zeker dat het helpt!

Dan is het die 200-300euro per jaar extra wel waard. Want uiteraard betaald die schrale zorgverzekering weer niks:o

Jaa.. ik heb de afgelopen tijd gewoon alleen schoenen gekocht waar die zooltjes inpassen :roflol: Ik wissel ze tegenwoordig wel eens af, dan doe ik gewoon een dag zonder zooltjes, maar het is wel super kut.

Ze hebben de podotherapeut bij heel veel zorgdingen er uitgegegooid, ik zou nu ook 200 euro moeten betalen voor nieuwe zooltjes, nou ik loop ze wel helemaal af tot ik weer last krijg :P

• #36.571
Hoop echt wel dat ze helpen hoor :thumbs:
Dat hoop ik wel!

Moet zeggen dat toen hij gister wat stukjes leer en kurk onder mijn voet plaatste dat sommige pijntjes richting mijn bovenrug als sneeuw voor de zon verdwenen:eek!:
Jaa.. ik heb de afgelopen tijd gewoon alleen schoenen gekocht waar die zooltjes inpassen :roflol: Ik wissel ze tegenwoordig wel eens af, dan doe ik gewoon een dag zonder zooltjes, maar het is wel super kut.

Ze hebben de podotherapeut bij heel veel zorgdingen er uitgegegooid, ik zou nu ook 200 euro moeten betalen voor nieuwe zooltjes, nou ik loop ze wel helemaal af tot ik weer last krijg :P
Klopt. Had gister nog een discussie hierover met een balie medewerker. Die zooltjes en behandeling wordt niet vergoed, maar met mijn verzekering krijg ik wel 12-15 fysio/manueel therapie behandelingen.

Stel nu dat ik niet die zooltjes zou doen, maar gewoon stug de deur van de fysio zou plat lopen, dan zijn ze eindstand veel meer aan me kwijt. Mocht het nu dus zo zijn dat die zooltjes helpen, dan ga ik mijn fysio behandelingen opgebruiken voor mijn arm..of de fysio misbruiken voor gratis rug massage..want zo een skere hollander ben ik dan ook wel weer :roflol:

Ik ben gister overigens hier geweest! Die vent weet duidelijk waar hij het over heeft..

Medisch Centrum voor Staturele Aandoeningen

Doe je wel voorzichtig zodat ik niet een meute fans van je over me heen krijg als je jezelf stuk maakt ? :piraat:

• #36.575
Doe je wel voorzichtig zodat ik niet een meute fans van je over me heen krijg als je jezelf stuk maakt ? :piraat:

Precies. Ik vind wel dat je je verantwoordelijkheden moet nemen als aanjager van dit soort onmogelijke challenges. :D

Ik heb mezelf met de vorige post wettelijk ingedekt :D
Wat een ellende!

Ik ben een enorme neuroot, dus omdat ik na de deads niks gepland had, werd het ook helemaal niks.

Filmpje van mijn gebochelde deadlift staat op facebook en heb geen idee hoe ik ehm hier krijg:roflol:

Vorm om te janken, maar hey..200kg is 200kg:woot: Een PR zat er echt niet in trouwens..210kg kreeg ik al niet eens los!

Deadlifts & aankloten:
Deadlifts:

60kg: 10
100kg: 10 (vorm nog prima)
130kg: 3
160kg: 3 (met riem en straps. denk dat deze uitvoering ook nog wel ok was..)
180kg: 1 (harde, denk wel nette rep!)
200kg: 1 (moeizaam..en lelijk)
210kg: F (niet eens van de grond..)
200kg: 1, 1 (laatste op film, goeie bochel wel:thumbs:)

Hierna eigenlijk nergens zin meer in..beetje ontregelt door het feit dat ik zonder planning ging trainen..

Lat-pulldown (front):
40kg: 12 (warmup)
47.5kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
54kg: 12, 12 (2f.)

Leg extention (ramping):
26kg: 10
33kg: 10
40kg: 10 (prima MMC & pomp:fire:)
47kg: 10
54kg: 10 (TUT)
61kg: 10 (slow controlled reps..:fire:)

Machine calfraise (ramping):
40kg: 15
50kg: 15 (controlled:D)
60kg: 15 (prima TUT & MMC:fire:)
70kg: 15 (nipt!)
80kg: 11 (op=op)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15
35kg: 12 (TUT & MMC:fire:),12, 12 (ook wat alternate reps, beetje sqeezen, beetje TUT:fire:)

..en toen had ik er geen zin meer in..

Rating: :marvins::marvins: (voor de moeite, morgen weer een dag. Push! Vrijdag weer een beetje normale legday..)

• #36.580
OEI! :D De klokkenluider van de notre dame is er niets bij! :D:D
Meer dit:

881326260_8bf3d1687d.jpg

Terug
Naar boven