AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Top! En let jij dan ook op verhouding omega 3, 6 en 9?

Oei that sucks. Lastig leventje zo. Al zouden sommige zwijnen jaloers op je zijn :o
Niet echt heel erg. Maar ivm allergieen moet ik toch wel meer opletten. Maar ik haal vetten vnl uit eieren, vette vis, olie, noten, pitten/zaden, pure chocolade, avocado, soyayoghurt/melk etc. Maar dat heeft ook te maken met lactose intolerantie en een pinda allergie.

Geloof me... er is niets om jaloers op te zijn... :sad:

95 likes, Marvin, je moet aan de bak jongen :roflol:

Only one way out vrees ik..
Kuren tot je de 1RM 970 kg haalt.:1e:

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.544
Oei that sucks. Lastig leventje zo. Al zouden sommige zwijnen jaloers op je zijn :o
I see what you did there...:rolleyes:

Niet echt heel erg. Maar ivm allergieen moet ik toch wel meer opletten. Maar ik haal vetten vnl uit eieren, vette vis, olie, noten, pitten/zaden, pure chocolade, avocado, soyayoghurt/melk etc. Maar dat heeft ook te maken met lactose intolerantie en een pinda allergie.

Geloof me... er is niets om jaloers op te zijn... :sad:
Ik let ook nooit op die verhoudingen. Zolang je maar de juiste bronnen* kiest is er niks aan de hand IMO. Je volledig bezig houden met die verhoudingen lijkt me een 'puntjes op de i' bezigheid voor pro's..

* Frituurolie is een goede bron.. :fries::mc:

95 likes, Marvin, je moet aan de bak jongen :roflol:
124 likes nu (1240kg deadlift:woot:)..maar we zouden na 3 uur stoppen, en toen stond de stand op:

88likes..dus ik hoef maar 880kg te deadliften..

Wel balen dat ik vandaag al naar de fysio/manueel/podoloog ga...

Dat kan ik beter woensdag doen:roflol:
Only one way out vrees ik..
Kuren tot je de 1RM 970 kg haalt.:1e:
Ik kuur het goed!:thumbs:

De planning voor vandaag..rustdag. Gister helaas ongepland een rustdag gehad, mijn vriendin had hele erge buikpijn en moest naar de HAP. Buikpijn is nog steeds niet weg, dus moeten het even aankijken. Symptomen leken deels op blinde darmontsteking, maar desondanks zijn we met wat medicatie eerst weer huiswaarts gestuurd..

Als er niks tussenkomt (ziekenhuisbezoekjes), dan ga ik vanmiddag naar een van wat ik heb horen zeggen een zeer goede manueel/podoloog. Heb het vermoeden dat de scheefstand van mijn heup/bekken komt door minimaal beenlengte verschil en ze zijn daar daarin gespecialiceerd.

Enfin, de voedsel planning..

Voeding, maandag 05-02-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
14:45 150g kipfilet + 100g wok verde mix
17:30 Avondeten (~850kcals)
19:30 40g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 190g (43%) / 110g (25%) / 65g (32%)

Hopelijk komt het goed met je vriendin !

En kan de podoloog je helpen...

124 likes nu (1240kg deadlift:woot:)..maar we zouden na 3 uur stoppen, en toen stond de stand op:

88likes..dus ik hoef maar 880kg te deadliften..

Wel balen dat ik vandaag al naar de fysio/manueel/podoloog ga...

Dat kan ik beter woensdag doen:roflol:
880 reps is anders ook goed :roflol:

• #36.549
:o
Hopelijk komt het goed met je vriendin !

En kan de podoloog je helpen...
Ik hoop het ook!:D

Ik noemde je een zwijn hihih

:marvin:

Hoe merk je die scheefstand van bekken in het dagelijkse leven en met liften? Pijn?
Bedankt!

Onderrug pijn en diagnose van @DieNase

880x20kg??

Ik maak er wel wat moois van..

Met wat donuts en monster als pwo moet dat helemaal goedkomen met de dl:P

2kg voor elke like is wel te doen toch? :D

• #36.553
hmm..moet ik dat maar proberen!:meal:

Lekker niet luisteren naar de podoloog ook..hij raadde me zojuist af niet te zwaar te trainen:rolleyes:
dat zou nog steeds een dikke 3xbw PR zijn:woot:
De meeste van die therapeuten zien alleen bejaarden, en hun standaard reactie is altijd om 'het wat rustiger aan te doen'.
Je moet bij een sport therapeut zien te komen, tegen een topsporter kunnen ze niet wegkomen met die reactie :D

• #36.558
De meeste van die therapeuten zien alleen bejaarden, en hun standaard reactie is altijd om 'het wat rustiger aan te doen'.
Je moet bij een sport therapeut zien te komen, tegen een topsporter kunnen ze niet wegkomen met die reactie :D
Ho ho..laat ik het even verduifelijken. Die zooltjes schijnen voor spierpijn te kunnen zorgen..en kost tijd om te wennen.

Hij raadde me aan daar de eerste dagen rekening mee te houden met trainen.

De behandeling was top. Het zal me zeker niet verbazen als dit me blijvend van de klachten af helpt
:scratch: Even herhalen hoor. Hij raadde je af om niet te zwaar te trainen. Advies is dus heel zwaar trainen. Komt dat even goed uit! :D
Precies :roflol:
max dealiften dus!!:cheer:

:roflol:

Moet je eindelijk eens zwaar trainen! Dat gaat pijn doen.

Ho ho..laat ik het even verduifelijken. Die zooltjes schijnen voor spierpijn te kunnen zorgen..en kost tijd om te wennen.

Hij raadde me aan daar de eerste dagen rekening mee te houden met trainen.

De behandeling was top. Het zal me zeker niet verbazen als dit me blijvend van de klachten af helpt
Dat is wel een heel ander verhaal :)

Terug
Naar boven