MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik had/heb deze Yohimbine...Kreeg er een goed opgejaagd gevoel van :shake: en nam er dus ook geen koffie bij :D
upload_2018-3-30_9-36-3.png

Hoe heb je dit ervaren? erg nuttig of netzo nuttig als de gemiddelde fatburner?

ik heb ooit hydroxycut gebruikt wat een goede zou zijn, het werkte opzich wel maar vond het niet significant en bij elke inspanning zweette ik me kapot tot druppels toe.

Valt tegen...zal wel met Goede Vrijdag te maken hebben :)

ik heb ooit hydroxycut gebruikt wat een goede zou zijn, het werkte opzich wel maar vond het niet significant en bij elke inspanning zweette ik me kapot tot druppels toe.

Vind het lastig om te zeggen, omdat ik het nam tijdens een flinke blessure periode en (onverwachtse) operatie. Zat midden in een cycle, waar de resultaten dus ook van tegenvielen. Ik nam het 's-ochtends en had dan tot 12:00 uur een opgejaagd gevoel. Ging er niet (extra) door zweten.

Ik hou van troep:heart:

Caffeine uit caps wordt ook vele malen beter opgenomen.

Jij nam ook post-workout caffeine toch?

Dat heb ik wel eens gedaan ja, momenteel niet meer omdat dat meestal mijn slaap in de weg zit, het was wel fijn omdat je geen dip ervaart. als ik vroeg train is het wel een toevoeging, vooral in de cut.

Vind het lastig om te zeggen, omdat ik het nam tijdens een flinke blessure periode en (onverwachtse) operatie. Zat midden in een cycle, waar de resultaten dus ook van tegenvielen. Ik nam het 's-ochtends en had dan tot 12:00 uur een opgejaagd gevoel. Ging er niet (extra) door zweten.

Ja dan is het moeilijk een resultaat te merken inderdaad, zal me er is een keer over inlezen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.626
Dat je die onzin steeds post :roflol:
Hoe denk je anders dat ik aan die hoge post-count kom:rolleyes:

Hydroxycut is onzin zooi. Alle fatburners is misschien maar een paar procent hogere verbranding, door een continue iets hogere hartslag.

Clen is wat aggresiever wat dat betreft.

Xamoi is ook wel een beste IMO. Yohimbine schijnt erg goed te werken in combi met clen:o

Ik ben wel een beetje zweterig..maar geen natte plekken ofzo:roflol:
Dat heb ik wel eens gedaan ja, momenteel niet meer omdat dat meestal mijn slaap in de weg zit, het was wel fijn omdat je geen dip ervaart. als ik vroeg train is het wel een toevoeging, vooral in de cut.
Snap ik..ik zou ook geen PWO nemen wanneer ik na 17:00 zou trainen:o
Ja dan is het moeilijk een resultaat te merken inderdaad, zal me er is een keer over inlezen.
:thumbs:

Hoe denk je anders dat ik aan die hoge post-count kom:rolleyes:

Hydroxycut is onzin zooi. Alle fatburners is misschien maar een paar procent hogere verbranding, door een continue iets hogere hartslag.

Clen is wat aggresiever wat dat betreft.

Xamoi is ook wel een beste IMO. Yohimbine schijnt erg goed te werken in combi met clen:o

Ik ben wel een beetje zweterig..maar geen natte plekken ofzo:roflol:

Snap ik..ik zou ook geen PWO nemen wanneer ik na 17:00 zou trainen:o
:thumbs:

al die fatburner zooi is sowieso link spul, ik zou liever een beetje test gebruiken dan wat clen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.634
al die fatburner zooi is sowieso link spul, ik zou liever een beetje test gebruiken dan wat clen.
:roflol:

Ik ook..
Ik train meestal na 20:00 uur en nergens last van door PWO :o:shake::zzz:
Haha..ergens denk ik ook dat ik gewoon kan slapen hoor..lui stuk vreten dat ik ben!
Ga vanavond deze eens proberen, voor mijn legday... :loony: Heb een sample gekregen, dussssss... :flexgrin:

Muscle Rage Hybrid - Realsupps
Dat is ook een leuk spulletje! Ben benieuwd hoe dat gaat!

Marvin is net een vlogger, neemt allemaal gevaarlijke snoepjes om views te trekken maar van het echte spul blijft hij af.
:roflol::roflol:

@Skatermarvin helpt de yohimbe al tegen je erectieproblemen?
Nee, daarvoor prefereer ik kamagra
Heeft Marvin erectieproblemen? Dat is allicht wel logisch net na een kuurtje, komt wel goed binnen paar maanden...
:roflol: Godver

True story!:D

De training van vanmiddag:cheer:

Push 2:
Paused benchpress:

40kg: 10
50kg: 10 (explosief:fire:)
60kg: 6 (MMC:fire:0)
70kg: 6 (hard!)
80kg: 4, 4, 4 (top!:D)
90kg: 3 (lekker:fire:), 3 (sqeez on top:fire:), 3 (nice:D)
60kg: 15 (pompen!:fire:)

Incline smith benchpress:
40kg: 8 (45°)
50kg: 8
60kg: 12, 12 (60° vanaf hier, MMC:fire:), 11 (1f.)
70kg: 8 (prima!)
80kg: 5 (1f.), 3 (man, man..:o)
50kg: 12 (TUT & MMC:fire:)

MP:
30kg: 8
40kg: 8 (pff..)
42.5kg: 8 (1 pushpress), 8 (2 pushpress), 8 (2 pushpress:fire:)

Wat een haat oefening!

Standing cable fly’s:
10kg: 8
12.5kg: 12 (hard!:fire:), 12 (top:D), 12, 12 (beuken:fire:)

Dumbbell tricep press (ramping, 3 seconde negatief):
18kg: 8
20kg: 8 (MMC:fire:)
22kg: 8 (t*ring:o)
24kg: 6 (oef!), 4 (op=op)

In superset met...

Rope Pushdown:
10kg: 15 (MMC kan beter..)
12.5kg: 15 (2f.:fire:)
Dropset: 15kg-->10kg: 12 (2f.), 10 (man, man:o)
7.5kg: 15 (slooow reps:fire:)

Alternate side raise ss alternate frontraise:
3kg: 15 ss 3kg: 20 (supercontrolled, uiteraard:o)
4kg: 15 ss 4kg: 15 (prima zo..)

Rating: :marvins::marvins::marvins: :marvins:(prima workout!:D)

Laatst bewerkt:
Hoe was de pre?

Wordt er nog getrained?

Terug
Naar boven