darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Er gaat opeens een wereld voor me open .. damn dat ik dat nu pas zie![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, ik hou er wel van eigenlijk..Beetje typisch aan fatburners idd. Daarom niet zo'n fan van die zooi maar in een cut mis staat het niet![]()
Dat is eigenlijk altijd lastig meetbaar, maar zal a licht its doen..
Ehm...
Geen idee of ze ook pure efedrine hebben..denk het eigenlijk niet, want dat is zowat overal verboden..Overigens, werkt yohimbe niet alleen op lege maag icm cardio? Zoiets meen ik te herinneren. Kan je op die site ook pure efedrine halen?
Ik gok dat het hetzelfde is maar Iomax farmaceutisch is en xamoi daar gewoon op voortgeborduurd heeft toen het verboden werd.
Mijn maag is zowat altijd leegJa, yohimbine werkt alleen als je insulineniveau laag is. Vandaar ook op nuchtere maag nemen en cardio doen.

Dit dus

Dit..

op en 6 bitterballen uit de oven met mosterd

1 van de 4 flex gyms is open van 09:00-14:00.

Vandaag toch ook tot 16u?
dus morgen wel lekker trainen

Luxe!
Geen drukte..na 1e vreetdagF4f is vandaag ook niet open en morgen van 9 tot 4 hoop geen drukte

Djeesjus op een skateboardDjeejus op een skateboard. Al dit vreten en daarna weer allerlei chemicalieen om je energie huishouding te foppen. Goed bezig (not). Neem een wortel of een mandarijntje als je 's avonds trek krijgt!![]()
als ik zin heb in bitterballen...dan eet ik bitterballen. Wie heeft er in godsnaam altijd wortels in huis?

)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Prima, niet bijzonder)Ik ook niet altijd hoor, maar no way dat ik clen of DNP, DMAA of yohimbine of dergelijke rommel zou nemen, dan eet ik wel wat minder lekkere dingen.
Persoonlijk denk ik dat je woorden als 'dergelijke rommel' beter kunt vermijden als je niet weet waar je over praat.Ik ook niet altijd hoor, maar no way dat ik clen of DNP, DMAA of yohimbine of dergelijke rommel zou nemen, dan eet ik wel wat minder lekkere dingen.
Hoewel yohimbine geen 'decoupling agent' is en anders werkt (vnl. als alpha adrenerge receptor antagonist) kan het indirect vetverbranding in vetweefsel stimuleren en heeft op dat vlak dus dezelfde uitwerking als decouplers.Persoonlijk denk ik dat je woorden als 'dergelijke rommel' beter kunt vermijden als je niet weet waar je over praat.
Yohimbine in het rijtje met DNP plaatsen... Moet niet gekker worden.
Dus omdat het dezelfde uitwerking heeft, is het even gevaarlijk..? Kom op zeg, doe even reëel. Het heeft compleet verschillende werkingsmechanismen. Yohimbine is een moderator en maakt het proces effectiever. DNP ontkoppelt compleet een functie...Hoewel yohimbine geen 'decoupling agent' is en anders werkt (vnl. als alpha adrenerge receptor antagonist) kan het indirect vetverbranding in vetweefsel stimuleren en heeft op dat vlak dus dezelfde uitwerking als decouplers.
Het plaatsen van yohimbine in het rijtje van DNP met toevoeging "en dergelijke rommel", waarmee je feitelijk zegt dat yohimbine equivalente "rommel" is als DNP. Aangezien DNP levensgevaarlijk is (ik neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen), kan ik alleen maar concluderen dat je zegt dat yohimbine even gevaarlijk is als DNP.
Het plaatsen van yohimbine in het rijtje van DNP met toevoeging "en dergelijke rommel", waarmee je feitelijk zegt dat yohimbine equivalente "rommel" is als DNP. Aangezien DNP levensgevaarlijk is (ik neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen), kan ik alleen maar concluderen dat je zegt dat yohimbine even gevaarlijk is als DNP.
Dat gehaat op ondersteunende middelen begint me behoorlijk uit de keel te hangen... maar ik snap het wel, het is makkelijk scoren.
Wish it was.