AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.662
Xamoi is phentermine zover ik kan vinden
:thumbs:

Supergezond dus!:thumbs:
Beetje typisch aan fatburners idd. Daarom niet zo'n fan van die zooi maar in een cut mis staat het niet:D
Haha, ik hou er wel van eigenlijk..
Nog geen (merkbare) invloed op vetverbranding?
Dat is eigenlijk altijd lastig meetbaar, maar zal a licht its doen..
Ehm...
Overigens, werkt yohimbe niet alleen op lege maag icm cardio? Zoiets meen ik te herinneren. Kan je op die site ook pure efedrine halen?

Ik gok dat het hetzelfde is maar Iomax farmaceutisch is en xamoi daar gewoon op voortgeborduurd heeft toen het verboden werd.
Geen idee of ze ook pure efedrine hebben..denk het eigenlijk niet, want dat is zowat overal verboden..
Ja, yohimbine werkt alleen als je insulineniveau laag is. Vandaar ook op nuchtere maag nemen en cardio doen.
Mijn maag is zowat altijd leeg:roflol:
Dit dus:roflol:
Er gaat opeens een wereld voor me open .. damn dat ik dat nu pas zie :roflol:
:roflol::roflol:
Dit..:exactly:

Enfin, gister na het eten nog 2 B52's:zuip: op en 6 bitterballen uit de oven met mosterd:heart:

Zometeen naar de gym voor legday! Super slecht en kort geslapen (volle maan?), dus geen beter moment om NoxiPro even te proberen:woot:

Is jouw gym wel open op 1e jezusdag?

Bitterballen :roflol:

• #37.664
Ja morgen zijn ze ook alle 350 van BF open :)

F4f is vandaag ook niet open en morgen van 9 tot 4 hoop geen drukte

Djeejus op een skateboard. Al dit vreten en daarna weer allerlei chemicalieen om je energie huishouding te foppen. Goed bezig (not). Neem een wortel of een mandarijntje als je 's avonds trek krijgt! :p

• #37.670
Ja morgen zijn ze ook alle 350 van BF open :)
dus morgen wel lekker trainen:D

Luxe!

F4f is vandaag ook niet open en morgen van 9 tot 4 hoop geen drukte
Geen drukte..na 1e vreetdag:roflol:

:sad:

Djeejus op een skateboard. Al dit vreten en daarna weer allerlei chemicalieen om je energie huishouding te foppen. Goed bezig (not). Neem een wortel of een mandarijntje als je 's avonds trek krijgt! :p
Djeesjus op een skateboard:roflol: als ik zin heb in bitterballen...dan eet ik bitterballen. Wie heeft er in godsnaam altijd wortels in huis?:wortel:

Enfin, vanmorgen een beetje aangeklooid bij Flex in Wadinxveen. Geen hele goede workout, maar ook niet slecht:o

Legs:
Leg extention:
25kg: 25, 25 (warmup)

Incline legpress (plate-loaded. gewicht slee ?):
50kg: 12
100kg: 8, 8
150kg: 8, 8 (beetje zeurende lies:o)

SLDL:
70kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
90kg: 12 (top!:D)
100kg: 8, 8 (controlled reps:fire:)
110kg: 6
70kg: 10 (slow reps:fire:)

Machine calfraise:
35-86kg: 4x6-15reps

Leg extention (ramping):
25kg: 12
30kg: 12 (sqeez!:fire:)
35kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
45kg: 10 (toe's in), 10 (toe's out), 10 (toe's up:fire:)
50kg: 10 (op=op)

Reverse V-squat:
50kg: 12
100kg: 12
125kg: 12, 12 (prima TUT & MMC:fire:)

Plate-loaded calfraise:
5 sets toe's in, toe's out etc. (~12-15 reps/set)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Prima, niet bijzonder)

En de voeding tot nu toe..

Voeding zondag 01-04-2018:
7:00 2 koppen koffie
7:45 1 kop koffie + 3 snoepsleutels
Pre-workout: 1 scoop NoxiPro
Intra-workout: 12g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
11:30 1 pistolet + 110g rosbief + ei + 1 dannerolle met ham & kaas + 35g kerststol met boter & suiker + kop koffie + klein glaasje verse sinaasappel-aardbeisap
14:45 1 appel + 35g whey isolaat + 15g nightprotein (XXL)
??
17:30 Gourmetten
20:00 Koffie + gebak

E/K/V geen idee, vast voldoende

Ik ook niet altijd hoor, maar no way dat ik clen of DNP, DMAA of yohimbine of dergelijke rommel zou nemen, dan eet ik wel wat minder lekkere dingen.
Persoonlijk denk ik dat je woorden als 'dergelijke rommel' beter kunt vermijden als je niet weet waar je over praat.

Yohimbine in het rijtje met DNP plaatsen... Moet niet gekker worden.

Persoonlijk denk ik dat je woorden als 'dergelijke rommel' beter kunt vermijden als je niet weet waar je over praat.

Yohimbine in het rijtje met DNP plaatsen... Moet niet gekker worden.
Hoewel yohimbine geen 'decoupling agent' is en anders werkt (vnl. als alpha adrenerge receptor antagonist) kan het indirect vetverbranding in vetweefsel stimuleren en heeft op dat vlak dus dezelfde uitwerking als decouplers.

Hoewel yohimbine geen 'decoupling agent' is en anders werkt (vnl. als alpha adrenerge receptor antagonist) kan het indirect vetverbranding in vetweefsel stimuleren en heeft op dat vlak dus dezelfde uitwerking als decouplers.
Dus omdat het dezelfde uitwerking heeft, is het even gevaarlijk..? Kom op zeg, doe even reëel. Het heeft compleet verschillende werkingsmechanismen. Yohimbine is een moderator en maakt het proces effectiever. DNP ontkoppelt compleet een functie...

Wie heeft het over even gevaarlijk?

Wie heeft het over even gevaarlijk?
Het plaatsen van yohimbine in het rijtje van DNP met toevoeging "en dergelijke rommel", waarmee je feitelijk zegt dat yohimbine equivalente "rommel" is als DNP. Aangezien DNP levensgevaarlijk is (ik neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen), kan ik alleen maar concluderen dat je zegt dat yohimbine even gevaarlijk is als DNP.

Dat gehaat op ondersteunende middelen begint me behoorlijk uit de keel te hangen... maar ik snap het wel, het is makkelijk scoren.

Het plaatsen van yohimbine in het rijtje van DNP met toevoeging "en dergelijke rommel", waarmee je feitelijk zegt dat yohimbine equivalente "rommel" is als DNP. Aangezien DNP levensgevaarlijk is (ik neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen), kan ik alleen maar concluderen dat je zegt dat yohimbine even gevaarlijk is als DNP.

Dat gehaat op ondersteunende middelen begint me behoorlijk uit de keel te hangen... maar ik snap het wel, het is makkelijk scoren.

Roid rage?

of DNP gevaarlijk is.. discutabel.

Terug
Naar boven