- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Is niet iedereen gewoon stevig dik op 25%?
Tot vrijdag![]()
25% is natuurlijk gewoon dik
Kijk er al naar uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet iedereen gewoon stevig dik op 25%?
Tot vrijdag![]()

de 25e..zaterdag dus..Wanneer is je huwelijk nu alweer? Dan weet ik vanaf wanneer je dik zal worden![]()
Mogelijk geen onzin..hoewel..als je voor je rug een keer totaal wat anders doet heb je ook flink spierpijn of kun je flink spierpijn hebben..Dat is een teken dat je normaliter geen ruk met die spieren doet, toch wel iets verontrustend want ze zijn voor stabiliteit van de stance wel belangrijk. Lekker bijhouden vanaf nu![]()
Je hebt zelf ook niet die gevuldere look...25% is wel weer erg veel, maar bij een iets gevuldere look zien (spierde) mensen er vaak wel iets indrukwekkender uit.
en wilt ook altijd droog zijn..
Ehm...nope..Ik heb ze allebei netjes gecontrolleerd uit gevoerd (zoals ik alles doe..Hoe voer je de abductor en adductor machines uit? Je moet zowel de concentric als de eccentric super sloom en controlled doen, daarnaast niet te ver drukken als je mobiliteit dit liever niet heeft. Laag in gewicht beginnen, hoog in reps (15+) en mobiliteit tot hoever het toelaat. Daarna bouw je het gewicht gewoon lineair op net zoals je de mobiliteit langzaam zal opbouwen.
Wat is trouwens de reden dat je beide machines gebruikt?
)
)
)
)
)
)Ondanks het advies alleen adductions te doen dacht ik zelf dat abductions nuttig zouden zijn voor de klachten welk ik wel eens ervaar bij squats/legpresses (aan de voorkant: psoas of iets)Denk dat je een beetje overkill doet met 4 sets van 40 reps. Gewoon 2x15 man meer dan genoeg.
En wat is de reden dat je beide oefeningen doet (abductor EN adductor)?
Ondanks het advies alleen adductions te doen dacht ik zelf dat abductions nuttig zouden zijn voor de klachten welk ik wel eens ervaar bij squats/legpresses (aan de voorkant: psoas of iets)
Beetje overdreven om nergens voor nodig te zeggen, maar vind de pijn niet fijn, dus skip ze graagWaarom zou je alleen adductions doen, wat is het doel van die oefening voor jou? Adductions zijn nergens voor nodig, ik raad je aan het bij alleen ABductions te houden.

Wanneer is je huwelijk nu alweer? Dan weet ik vanaf wanneer je dik zal worden![]()

Misschien compenseert die al het gevreet op z'n huwelijk wel in de huwelijksnacht
Is het dan nog steeds strafcardio![]()
Enkel indien er een zweep bij aan te pas komtMisschien compenseert die al het gevreet op z'n huwelijk wel in de huwelijksnacht
Misschien compenseert die al het gevreet op z'n huwelijk wel in de huwelijksnacht
Maar telt 5 minuten ook als strafcardio
Haha..tot je weet hoe mijn vrouw eruit ziet..Je bedoelt z'n vrouw de trap optillen? Beetje disrespect naar zijn vrouw toe..

Haha, die neem ik niet mee de huwelijksnacht denk..

Zul je zien, zit mijn pak te los

Te los om je middel

Middel hooguit, schouders zal goed meevallen, daar sloot hij goed aan. Borst was met afpassen voor het mooie ook ietsje te strak.

)
)
)
)
), 11 (1f.), 10 (nipt!)
)
)
), 6 (1f.)
)
)

(1 apekop extra voor de moeite
)Hamstrings..en stiekem een beetje core