XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Een hele mooie dag gewenst jongen, met hopelijk nog voldoende mooie foto opportunities tussen de buien door!

Geniet ervan!

Veel plezier gewenst Marv!

It giet oan!!!
Succes Marvin, geniet er van.

Geniet ervan Marv!! :meal::zuip::cheer:

Geniet ervan! Jammer dat we niet uitgenodigd zijn.... ;)

Denk zeker ook nog eens goed na Marvin!

Geniet van jullie dag !!!
:heart:

Dacht dat de bruiloft morgen pas was? Of vandaag?

In ieder geval een mooie dag toegewenst.

Op pagina 1933 zegt hij dat het huwelijk op zaterdag 25 augustus is ;)

Dramaqueens :haha:

Ik wilde hem gewoon alvast even een fijne dag wensen omdat ik niet zeker wist of ik er anders nog op tijd aan zou denken.. Onder het mom van beter te vroeg dan te laat enzo.

Dramaqueens :haha:

Ik wilde hem gewoon alvast even een fijne dag wensen omdat ik niet zeker wist of ik er anders nog op tijd aan zou denken.. Onder het mom van beter te vroeg dan te laat enzo.

Fijne dag gewenst Marvin! Alvast veel wedding-gainzzz gewenst :fries:

Inderdaad. Dat staat toch zo op mijn uitnodiging!

Bij mij ook, maar hij heeft niet graag dat we openbaar zeggen dat we uitgenodigd zijn (om de rest niet jaloers te maken :P)

Edit: ok ik zal meteen eerlijk zeggen van welke leden ik weet dat ze uitgenodigd zijn. Het is een selecte groep dus jullie hoeven niet jaloers te zijn: mister10, Robke, SniperX, winnyflex, Xyzizo, Punjab en ikzelf.

Zoals jullie kunnen lezen: de elite is uitgenodigd :cool:

Bij mij ook, maar hij heeft niet graag dat we openbaar zeggen dat we uitgenodigd zijn (om de rest niet jaloers te maken :P)

Edit: ok ik zal meteen eerlijk zeggen van welke leden ik weet dat ze uitgenodigd zijn. Het is een selecte groep dus jullie hoeven niet jaloers te zijn: mister10, Robke, SniperX, winnyflex, Xyzizo, Punjab en ikzelf.

Zoals jullie kunnen lezen: de elite is uitgenodigd :cool:
Please film de gesprekken aan die tafel :roflol:

Terug
Naar boven