- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Jij snoept teveel naar het schijnt... Marvin doesn't share candy...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij snoept teveel naar het schijnt... Marvin doesn't share candy...![]()

Hihi, dat jij en je vrouw samen geen leuke dagen hebben betekent niet dat dat in andere relaties ook zo gaat hoor...![]()

Robke: over het feit dat kasteelbier het beste bier ter wereld is en alle andere bieren hard zuigen
Ik neem 100mcg clen, 1 caps Iomax en 20mg yohimbine in de ochtendWat is je plan om in je trouwpak te blijven passen?![]()

ThanksExciting!! Alvast een hele fijne mooie dag toegewenst!!![]()

Yes!
Wel een nieuwere trouwens 
Nope..een nieuwe natuurlijk. Oud past niet bij ons thema e.d:Wel een ouder model neem ik aan?
Weet nog wel onze trouwauto.. ook een keer wat anders dan de standaard Rolls die menigeen heeft...
Yes..ik ben nog niet heel zenuwachtig eigenlijk

Thanks bert!

Merci! We hebben gelukkig een hele mooie alternatieve binnenlocatie geregeld...Een hele mooie dag gewenst jongen, met hopelijk nog voldoende mooie foto opportunities tussen de buien door!

Thanks!

Dank u

Yes! It giet oan!
Thanks

Sorry! Als ik meer budget had gehad had ik zeker een paar leden uit genodigdGeniet ervan! Jammer dat we niet uitgenodigd zijn....![]()

Thanks

Morgen inderdaad..scherp! Maar morgen lees ik vast niks hierDacht dat de bruiloft morgen pas was? Of vandaag?
In ieder geval een mooie dag toegewenst.

Yes!Op pagina 1933 zegt hij dat het huwelijk op zaterdag 25 augustus is![]()
CorrectUit de reacties van vandaag af te leiden, leek het wel of het vandaag was (terwijl zijn post van gisteren 2 days out aangaf).
Morgen dus![]()

Snap ik, thanksDramaqueens
Ik wilde hem gewoon alvast even een fijne dag wensen omdat ik niet zeker wist of ik er anders nog op tijd aan zou denken.. Onder het mom van beter te vroeg dan te laat enzo.

Haha, ben er wel bang voor..we lunchen bij de McDFijne dag gewenst Marvin! Alvast veel wedding-gainzzz gewenst![]()

Whahaha..SniperX ook echtBij mij ook, maar hij heeft niet graag dat we openbaar zeggen dat we uitgenodigd zijn (om de rest niet jaloers te maken)
Edit: ok ik zal meteen eerlijk zeggen van welke leden ik weet dat ze uitgenodigd zijn. Het is een selecte groep dus jullie hoeven niet jaloers te zijn: mister10, Robke, SniperX, winnyflex, Xyzizo, Punjab en ikzelf.
Zoals jullie kunnen lezen: de elite is uitgenodigd![]()

Oooh...
gaan we zo doen..
Whahahaha
Alleen met mijn verloofde..en dit keer met mijn bruiloft gasten, heb voor s'avonds een heuze snoeptafelJij snoept teveel naar het schijnt... Marvin doesn't share candy...![]()
Hihi, dat jij en je vrouw samen geen leuke dagen hebben betekent niet dat dat in andere relaties ook zo gaat hoor...![]()

Ik denk dat ik na mijn bruiloft zoveel snoep over heb dat je gerust een keer mag komen all you can eaten..

...
Uhu..Blijkbaar denkt Marvin daar in jullie geval anders over![]()

WhahahahahaVermoedelijke gespreksonderwerpen aan die tafel:
Robke: over het feit dat kasteelbier het beste bier ter wereld is en alle andere bieren hard zuigen
Mister10: over hoe zijn grote voorbeeld Arnold bijna zo gespierd was als hij zelf.
Xyzizo: over alle minderjarige chicks die hij van zich moet schudden
Punjab: over het feit dat hij blij is om eens een leuke dag te hebben
Winnyflex: over zijn blast/cruise verslaving na zijn winny-only
SniperX: zal allicht uitgebreid vertellen over zijn ervaringen op homodatingwebsites
Ik: over het feit dat ik een zak over mijn hoofd draag omdat ik ook op het huwelijksfeest anoniem wil blijven.
Whahaha
Ik ben helemaal niet racistisch! Ik hou van alle bieren evenveel!

Gracias!

Yes! Ik heb er zin in..en daar kan de regen niks tegen beginnen!
en de twee malibu+cola zero
waren lekker gister
Enjoy morgen man. Werk haar goed af in de huwelijksnacht!
Thanks! Gaan we doenMarvin ik heb je toekomstige vrouw opgezocht Niet in het echt hoor op instagram
En moet zeggen dat uhh ziet er appetijtelijk uit. Daar kun je trots op zijn veel plezier morgen en geef er een dikke pakkerd
Enjoy morgen man. Werk haar goed af in de huwelijksnacht!
Zo gek zal het niet lopen dan..ik ben al totaal geen avondmens..dus na zo een lange dag zal ik wel goed naar de klote zijn
Precies dit! Maar dat vluggertje voelt dan wel weer als een must...maar eerst geld tellenWTF. Anyways. Hoogstwaarschijnlijk wordt het gewoon een quicky. Na een hele dag in de weer zijn van vroeg in de ochtend tot diep in de nacht, in combinatie met de nodige drank, zullen zowel de bruid als bruidegom blij zijn daarmee.

Even in mijn oude gym door tijd gebrek..
)
)
), 6 (nipt!), 6 (oef
)
)
)
)
)
)
)

(Prima voor vandaag)Anal dus.WTF. Anyways. Hoogstwaarschijnlijk wordt het gewoon een quicky. Na een hele dag in de weer zijn van vroeg in de ochtend tot diep in de nacht, in combinatie met de nodige drank, zullen zowel de bruid als bruidegom blij zijn daarmee.
horizontale cardio

Eerst verticaal dansen, daarna horizontaal.