- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging dus..ervoor al mis!Zullen we een wedje leggen op hoe zwaar die terugkomt na z'n huwelijksreis?
Die 79 lijkt me niet..vandaag even dagje low carb en flink schijten..dan kom ik wel weer <80kg met 73-74cm taille..

Het ging dus..ervoor al mis!
Die 79 lijkt me niet..vandaag even dagje low carb en flink schijten..dan kom ik wel weer <80kg met 73-74cm taille..![]()

Waar meet jij je taille rond de navel ofHet ging dus..ervoor al mis!
Die 79 lijkt me niet..vandaag even dagje low carb en flink schijten..dan kom ik wel weer <80kg met 73-74cm taille..![]()

I know

Smalste punt, in mijn geval iets erboven..
Ah oké smalste punt makes sense daar zit ik nu op 77
Yes..op zijn smalst ooit op 70cm gezeten. Van die 75cm werd ik niet blij..gezien ik morgen in mijn zwembroek rondloop voor 10 dagenAh oké smalste punt makes sense daar zit ik nu op 77
Haar Jurk/kleed was prachtig! Wij gaan nu naar Adam&Eve hotel in Belek Turkije. Ultra all in, adults only hotel..Mooi kleed van Elise zeg! Waar gaat de reis naartoe? Heb ik ergens gemist![]()

mustang was helaas begrensd op 190km/uur..

Bij een adult only hotel denk ik aan all you can f**k en andere vieze dingen

Bij een adult only hotel denk ik aan all you can f**k en andere vieze dingen
Een ranzige geest is een genot voor altijd, zeggen ze in Amerika

Wij gaan nu naar Adam&Eve hotel in Belek Turkije. Ultra all in, adults only hotel..

Veel..ik heb nu al zowat geen abs meer en hou zoveel vocht vast, dat als ze een waterpomp op me bouwen dat Afrika een jaar water kan drinken..geniet ervan!
Al een gok hoeveel zwaarder je terugkomt??![]()