- Waardering
- 7.138
goedzo, nu je getrouwd bent kan je lekker dik worden.
embrace the powerbelly
Binnenkort strongman Marvin!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goedzo, nu je getrouwd bent kan je lekker dik worden.
embrace the powerbelly
Je had wel iets meer mogen vreten nog... Zag de hele tijd opmerkingen in de trant van allemaal vocht en dik geworden. Zie er niets van.

Haha, thanks denk!
Goud droog niet echt hoor

Toch is het zo, maar bedanktJe had wel iets meer mogen vreten nog... Zag de hele tijd opmerkingen in de trant van allemaal vocht en dik geworden. Zie er niets van.![]()
Man, na lekker Marvinnen en je bruiloft met alles wat daarna komt ben je nog steeds droger dan de meesten hier.![]()
Best ernstig eigenlijk als je kijkt hoe ik me heb gedragen..
)

Vooral ook veel vocht denk ik. Nogal een prestatie in een paar dagen...Meting & weging (post-honeymoon):
Gewicht: 85.1kg (+4.5kg t.o.v post wedding, +8.6kg t.o.v pre-wedding)
Taille: 77.5cm (+2.5cm t.o.v post wedding, +5.0cm t.o.v pre-wedding)

Klopt..ik maak me ook niet drukVooral ook veel vocht denk ik. Nogal een prestatie in een paar dagen...![]()
Nope

Thanks..denk

Vanaf maandag in ieder geval weer prep. Echter dinsdag wel een taart besteld voor op werk ter ere van mijn trouwdag.Mooi geweest allemaal zo te zien. En nu weer terug naar normaal![]()

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Goed begin is het halve werk!)
O nee....Vanaf maandag in ieder geval weer prep. Echter dinsdag wel een taart besteld voor op werk ter ere van mijn trouwdag.

Welkom terug. Wat zijn je doelen?

Eerst dat vocht er weer af..I'm so fluffy!!