- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ben ik ten voeten uit inderdaad..

De helft was op vakantie afgelopen tijd. Aankomende dinsdag weer, maar dan is er 1 jarig en gaan we uit eten bij: http://www.leen-restaurant.nl/nl

Ik merk daar aan echt dat ik autistische trekjes heb, want train op zaterdag ALTIJD om 9:00uur en prep daarna mijn meals. Het feit dat ik dat nu heb omgedraaid vergde oprecht wat moeite![]()

Maar echt hoor

Zeker! Gewichten weet ik niet meer, maar heb lekker getraind! Nu mag ik maandag zeker naar de fysio/manueel

(Lekkere volumes weggewerkt! Achteraf erg blij dat ik mijn autistische trekjes aan de kant heb gezet en toch ben gegaan. Nu al zin in de meet van 6 oktober!)
Haha, ook dat herken ik. Het geeft me wel wat rust nu ik meestal niet met een echt schema train behalve mijn P/P/L split..Zo herkenbaar die autistiforme trekjes. Ben ook helemaal ziek als iemand op donderdag ochtend 8:00 uur "mijn" squat rack bezet houdt!
Thanks Neet!
Daar twijfel ik ook zeker niet aan!Thanks voor het compliment!
Zoals ik al zei: jij ziet er in het echt sowieso beter uit dan op foto's maar dat roep ik al langer.
Het voorproefje bij Fox was lekker gisteren dus 6 okt moet helemaal goedkomen![]()

Ze hebben namelijk zoveel vreterijen daar! Ik zou er nog heen kunnen gaan en ipv achtbanen alle vreettenten aflopen..zeg maar: Kebab - Churro's - Aardappels op een stokje - Snoep - Friet & Snacks - Warme wafel met chocolade en slagroom - Hamburger - etc. etc..

Ik ook...mijn schoonmoeder had stroopkoeken en snoepjes mee. En zelf had ik 2 pistoletjes rosbief mee..Vreemd, ik ben de laatste tijd ook naar wat pretparken geweest en heb daar enkel het eten opgegeten dat ik meegebracht had...![]()
Dat is oprecht lekker hoor.. komt dan vers warm uit de frituur met kruiden naar keuze

Dat is oprecht lekker hoor.. komt dan vers warm uit de frituur met kruiden naar keuze
![]()

Twee pistoletjes rosbief. Dacht je oprecht dat dat genoeg zou zijn dan?

Nee!Denk dat ik dat in Efteling ook heb gegeten en is idd lekker
Je gaat dus eindelijk bulken naar 90kg?![]()

Natuurlijk nietTwee pistoletjes rosbief. Dacht je oprecht dat dat genoeg zou zijn dan?
Maar je wil toch nog enigzins iets gezonds eten op zo een dag. Friet en 2 snacks was avondeten en in de ochtend begonnen met een shake..
Precies dat! De rijden vielen overigens goed mee, terwijl het serieus goed pretpark weer was.Dat was om een hongertje op te vangen als ie stond aan te schuiven in 1 of andere wachtrij![]()