AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.861
He he.... wel verchroomd blik hoor :(
:roflol: of dat..
Zelfs met aas kom je in vet aan wat je zelf als zegt. En wanneer je stopt is het zeer zeker dat je de massa en hardheid niet zult behouden. Aan de meeste te zien die stoppen gaat dat lastig en zul je ook weer vettiger worden. Blijft een cirkeltje waar je toch weer op t zelfde punt uitkomt waar je tegenaan blijft lopen.

vraag me daarnaast ook sterk af of je überhaupt wel verantwoord met aas om kunt gaan. Of er alles uithaalt wat erin kan zitten gezien je terughoudendheid/leefstijl.

Maar goed doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk.
Ik ga niet aan de AAS. Al is het al omdat ik dan ook niet tevreden ben, er mogelijk niet fatsoenlijk mee kan omgaan en al genoeg andere ongezonde dingen in mijn leven uitvreet ;)

Ooit misschien TRT (nadat ik bij de dokter mijn test heb laten bepalen en mocht blijken dat deze (te) laag is)

Dan ga je er al vanuit dat je een beker wint :D
Tja als je zo denkt dan is wedstrijden niets voor jou, in geen enkele sport..of je moet verborgen talenten hebben natuurlijk. Ik heb god***domme geen whey gekregen.
Klopt, ik ben totaal niet competatief. Heb ooit wel een skatewedstrijd gewonnen en was met badminton clubkampioen. Maar in alls wat ik doe qua sport blink ik niet echt uit..

Qua werk schijn ik wel goed te zijn in wat ik doe, dus dat houdt me dan al met al wel tevreden:D

• #38.862
Vandaag legday, maar nog steeds last van mijn iliopsoas...dus even geen squats/presses. Kan natuurlijk wel stug door blijven gaan, maar daar wordt ik uiteindelijk niet gelukkig van! Dinsdag naar de fysio welk gespecialiceerd is in het myofasciale systeem (op aanraden van mijn manueel, waar ik maandag heen ga:o)

Legs & Abs:
Extentions, curls, calves and abs

..

..

De voeding voor vandaag..

Voeding, donderdag 13-09-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop NoxiPro (CTC labs)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 Musclemeat pizza BBQ chicken (~754kcals):meal:
19:30 25g nightprotein (XXL)

~1820kcals, E/K/V = 200g (44%) / 175g (39%) / 35g (18%)

Wat gaat dat wel niet worden eens je +40 bent :p

• #38.867
Wat gaat dat wel niet worden eens je +40 bent :p
Goede vraag..ben pas 32 en nu al overal pijn.:roflol:

Wel echt klote, maar geeft ook wel aan dat ik toch een beetje op moet letten naarmate ik 'ouder' wordt. En dat ik nooit op topniveau kan sporten omdat mijn lijf niet meewerkt. Als ik een paar dagen naar werk fiets kan ik er ook donderop zeggen dat mijn knieen ook klote voelen:oud:

Hij heeft niet de ambitie +40 te worden weet je wel
Nou, de 40 hoop ik wel te halen!:roflol:

Hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. Sowieso moet je bloed laten trekken etc... Maar een laag vet% kan je hormoonhuishouding verstoren, je weerstand, libido verlagen, noem maar op.
Sommige mensen hebben dat bij -10% andere al bij -15 ofzo. Ik voel mij bv ook niet super eens ik op een %je of 12 sta.

• #38.871
Hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. Sowieso moet je bloed laten trekken etc... Maar een laag vet% kan je hormoonhuishouding verstoren, je weerstand, libido verlagen, noem maar op.
Sommige mensen hebben dat bij -10% andere al bij -15 ofzo. Ik voel mij bv ook niet super eens ik op een %je of 12 sta.
True. Helaas is even bloed laten meten in NL niet bepaald gratis. Maar zou ergens wel benieuwd zijn naar Test, cortisol en bijvoorbeeld ALAT/ASAT.

Broekies.... probeer maar eerst eens 50 te worden, te blijven trainen, zonder veel zware gezondheidsproblemen, en dan nog steeds goede bloedwaarden te halen :D :flexbiceps:

Dat jojo'en met eten is ook niet echt goed voor je lijf... ;)

Ik heb geen flauw idee vanaf wel VP het eigenlijk ongezond is maar sowieso is een normale man met een gezond VP een stuk vetter als de meeste onder ons. Denk dat de meeste normale gezonde mannen tussen 15-20% zitten, dus velen onder ons zijn dan eigenlijk 'niet normaal' omdat we vaak een stuk lager in VP zitten... Of dat meteen ongezond is, daar heb ik geen onderbouwing voor.

Bloed laten testen kan toch gewoon via bloedwaardentest? Waarom doe je dat niet eens als je het zo graag wil weten?

Of dat meteen ongezond is, daar heb ik geen onderbouwing voor.

Zoals ik al eerder aanhaalde, minder weerstand, herstel enzo. Je lichaam vind het ook helemaal niet leuk qua hormonale balans als je eigenlijk in modus voedsel tekort zit.

Ik spreek nou louter over mezelf, maar ik voel me idd een pak beter qua herstel, weerstand, noem maar op als ik tussen de 15 & 20% BF zit. Lager gaan is best wel ok voor een tijdje,
maar als je year round laag zit, is dat niet bevorderlijk imo.

• #38.880
Broekies.... probeer maar eerst eens 50 te worden, te blijven trainen, zonder veel zware gezondheidsproblemen, en dan nog steeds goede bloedwaarden te halen :D :flexbiceps:
Ik doe mijn best ;)

Is dat zo duur bij jullie? In BE stelt dat echt niet veel voor :thinking:
Mwoah..100-200euro indien niet op doktersverzoek
Dat jojo'en met eten is ook niet echt goed voor je lijf... ;)
Mogelijk..maar dik zijn ook niet:windup:
Zeker al niet als het door de huisdokter voor geschreven wordt... + tussenkomst mutualiteit...+ eventueel sociale voordelen werkgever.
Klopt..maar dat is in NL ook

Gewoon klagen dat je lage test denkt te hebben, klachten wat aandikken en hoppa kost niks
Klopt, dan kost het een paar euro..
Ik heb geen flauw idee vanaf wel VP het eigenlijk ongezond is maar sowieso is een normale man met een gezond VP een stuk vetter als de meeste onder ons. Denk dat de meeste normale gezonde mannen tussen 15-20% zitten, dus velen onder ons zijn dan eigenlijk 'niet normaal' omdat we vaak een stuk lager in VP zitten... Of dat meteen ongezond is, daar heb ik geen onderbouwing voor.

Bloed laten testen kan toch gewoon via bloedwaardentest? Waarom doe je dat niet eens als je het zo graag wil weten?
Mwoah..ik ondervind buiten blessures niet echt problemen.

Ja, misschien net voordat ik op vakantie ga of flink cut naar zeg 76-77kg en laag vetpercentage...dan keldert mijn libido wel..
Zo heel duur is dat ook niet toch.
Anders x een jeans minder kopen? :P
:roflol: I see what you did there. Maar nogmaals, zo belangrijk vind ik het ook weer niet.:o

Terug
Naar boven