Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
of dat..Ik ga niet aan de AAS. Al is het al omdat ik dan ook niet tevreden ben, er mogelijk niet fatsoenlijk mee kan omgaan en al genoeg andere ongezonde dingen in mijn leven uitvreetZelfs met aas kom je in vet aan wat je zelf als zegt. En wanneer je stopt is het zeer zeker dat je de massa en hardheid niet zult behouden. Aan de meeste te zien die stoppen gaat dat lastig en zul je ook weer vettiger worden. Blijft een cirkeltje waar je toch weer op t zelfde punt uitkomt waar je tegenaan blijft lopen.
vraag me daarnaast ook sterk af of je überhaupt wel verantwoord met aas om kunt gaan. Of er alles uithaalt wat erin kan zitten gezien je terughoudendheid/leefstijl.
Maar goed doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk.

Ooit misschien TRT (nadat ik bij de dokter mijn test heb laten bepalen en mocht blijken dat deze (te) laag is)
Klopt, ik ben totaal niet competatief. Heb ooit wel een skatewedstrijd gewonnen en was met badminton clubkampioen. Maar in alls wat ik doe qua sport blink ik niet echt uit..Dan ga je er al vanuit dat je een beker wint
Tja als je zo denkt dan is wedstrijden niets voor jou, in geen enkele sport..of je moet verborgen talenten hebben natuurlijk. Ik heb god***domme geen whey gekregen.
Qua werk schijn ik wel goed te zijn in wat ik doe, dus dat houdt me dan al met al wel tevreden

)