XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zoals ik al eerder aanhaalde, minder weerstand, herstel enzo. Je lichaam vind het ook helemaal niet leuk qua hormonale balans als je eigenlijk in modus voedsel tekort zit.

Ik spreek nou louter over mezelf, maar ik voel me idd een pak beter qua herstel, weerstand, noem maar op als ik tussen de 15 & 20% BF zit. Lager gaan is best wel ok voor een tijdje,
maar als je year round laag zit, is dat niet bevorderlijk imo.

Daar ben ik het zeker mee eens, maar ik bedoelde dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing heb en ook niet durf zeggen vanaf welk VP het dan echt ongezond is.

Als ik het op mijn gevoel zou moeten bepalen zou ik zeggen dat tot 12% er weinig probs zijn, lager dan dat zou ik niet bepaald gezond noemen. Maar dat is dus niet op basis van wetenschappelijke feiten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.882
Daar ben ik het zeker mee eens, maar ik bedoelde dat ik geen wetenschappelijke onderbouwing heb en ook niet durf zeggen vanaf welk VP het dan echt ongezond is.

Als ik het op mijn gevoel zou moeten bepalen zou ik zeggen dat tot 12% er weinig probs zijn, lager dan dat zou ik niet bepaald gezond noemen. Maar dat is dus niet op basis van wetenschappelijke feiten :)
Ligt mogelijk ook wel aan je genotype..

Definieer dik...in NL is dat imo pas boven de 20%
En op doktersadvies is prikken gewoon gratis

Ja maar heel weinig mensen kunnen Marvinnen ;)
Klopt, dan gaat er iets anders meespelen, heel weinig eten om meer 'ruimte' over te houden om puur ongezonde rotzooi zonder fatsoenlijke voedingswaarde te kunnen eten. Dat lijkt me een stuk minder gezond dan balansdagen met op zich wel hoogwaardig spul op die dagen.

Klopt, dan gaat er iets anders meespelen, heel weinig eten om meer 'ruimte' over te houden om puur ongezonde rotzooi zonder fatsoenlijke voedingswaarde te kunnen eten. Dat lijkt me een stuk minder gezond dan balansdagen met op zich wel hoogwaardig spul op die dagen.

Amen ;)

Maar dan nog lijkt het me dat dat de pijntjes aan knieen en heupen en eigenlijk slecht herstelvermogen, niet verklaart. Een jarenlang constant lager VP dan wat je lichaam eigenlijk wilt, waarschijnlijk wel.

Die zware deads en squats iedere week helpen natuurlijk ook niet mee....oh wacht ;)
Is het al vrijdag!! :cool:

• #38.894
Kweenie. Tig mensen volgen een 'recomp' dieet of hebben balansdagen of weet ik wat.....
True true
Bedoel je daar eenvoudig het onderscheid tussen ecto, meso of endo mee? Of bedoel je iets anders?
Dat dus

Ja maar heel weinig mensen kunnen Marvinnen ;)
Behalve Marvin..:marvin:
Denk dat de overgrote meerderheid wel Marvint? Ik doe dat ook al sinds jaar en dag. Logisch eigenlijk als je niet heel de tijd clean wilt eten.
True, true..jij zelf ook regelmatig..

Definieer dik...in NL is dat imo pas boven de 20%
En op doktersadvies is prikken gewoon gratis
Klopt.. 20% red ik nog (net) niet

:D
En toch doen legio mensen optie 1. Hoe vaak ik niet lees dat mensen overdag een shake en een potje kwark nemen om s'avonds AYCE sushi te knallen...
:o
Maar dan nog lijkt het me dat dat de pijntjes aan knieen en heupen en eigenlijk slecht herstelvermogen, niet verklaart. Een jarenlang constant lager VP dan wat je lichaam eigenlijk wilt, waarschijnlijk wel.
Dan zal dat het deels zijn..al heeft mijn ma (ietsje te zwaar voor het mooie) ook altijd zere knieen en een zere rug gehad..
:D

Die zware deads en squats iedere week helpen natuurlijk ook niet mee....oh wacht ;)
Is het al vrijdag!! :cool:
Mijn SLDL is zwaarder dan sommige hier deadliften..en dat geldt ook voor mijn frontsquats.. ;)

Ehm, tja...

Voeding, donderdag 13-09-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop NoxiPro (CTC labs)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 Musclemeat pizza BBQ chicken (~754kcals):meal:
19:30 25g nightprotein (XXL)

~1820kcals, E/K/V = 200g (44%) / 175g (39%) / 35g (18%

Tel hier maar een stukje slagroom taart bij op om 11:00uur:o

tenor.gif

• #38.897
Dit dus.. (<300kcals?)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee..niet dat...:roflol:

De training van vanmiddag, curls, curls, curls, extentions, extentions, extentions:roflol:

Legs & abs:
Alternate lying leg curl (plate-loaded. gewicht/kant):

5kg: 15 (warmup)
10kg: 12 (TUT & MMC:fire:), 12 (brand lekker)
12.5kg: 12 (lekker hoor:D), 12 (AU!:fire::fire:)
15kg: 9 (2 licht forced..)
17.5kg: 6 (1f.:o)

Leg extention (toe's in):
26kg: 30
33kg: 30 (pump it up:woot:)
40kg: 20 (oef:o)

Leg extention (toe's out):

33kg: 21 (Au!)
40kg: 18 (3 korte pause)
47kg: 17 (2 paused:fire:)

Leg extention (toe's up):
40kg: 15 (t*ring!)
47kg: 14 (2 paused:fire:)
54kg: 11 (3 paused:fire:)

Calfaise machine:
35kg: 20 (TUT/MMC/Sqeez)
45kg: 15
60kg: 12 (controlled), 12, 12 (lekker:D)
70kg: 10 (fik erin!:fire:)
80kg: 8 (na laatste rep 15 seconden stretchen)
85kg: 6 (Nipt! na laatste rep 15 seconden stretchen)
90kg: 4 (1 fucking lelijk:o na laatste rep 15 seconden stretchen)

Standing rope crunch:
15kg: 30, 30 (sqeez & hold:fire:)
17.5kg: 25
21kg: 22
24.5kg: 15 (t*ring:fire::fire:)

Side rope crunch:
10kg: 21, 20, 20 (sqeez & hold:fire:)

Seated calfraise:
30kg: 8, 8, 8 (te lui om zwaarder te doen, dus dit maar super gecontrolleerd uitgevoerd)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Ach, best tevreden zo..beter iets dan niets!)

Wat is de reden waarom je met verschillende voetposities leg extensions doet?

Terug
Naar boven