XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.483
@wovano Heb jij niet een paar keer Melt Ice cream geprobeerd? Staan er zelfs niet nog een paar potten in onze vriezer?
Hoe kunnen die nog in de vriezer staan...:rolleyes:

Ja vond het tov het verkrijgbare spul in de supermarkt als breyers en oppo het minst lekker
ik vond Breyers echt smerig. Tenminste alleen cookies&cream op..Oppo hoor ik veel goeds over..

Maar hoe dan ook kan niks tippen aan B&J!

Hoe kunnen die nog in de vriezer staan...:rolleyes:

ik vond Breyers echt smerig. Tenminste alleen cookies&cream op..Oppo hoor ik veel goeds over..

Maar hoe dan ook kan niks tippen aan B&J!
Breyers Cookies&Cream vind ik wel OK, maar daar mist een stukje inhoud. Die cookies zijn ver te zoeken. Zo ver te zoeken dat ik het onnodig vind om het product COOKIES and cream te noemen.

Verder heb ik Oppo Salted Caramel geproefd, maar die vind ik chemisch nasmaakje hebben. Ik heb nu van Oppo Choc Chip Cookie Dough. Nog niet geprobeerd, maar denk dat hier wel potentie in zit.

Breyers vind ik allemaal wel lekker, oppo vond ik ok. Halo top ben ik erg benieuwd naar, ook die Koupe high proton icecream ga ik straks proberen.

Ben & jerries misschien een keer in m'n leven gehad, dus dat ga ik ook weer eens proberen soon.

Ik vind het lastig om een volledige ROM te maken met mijn schouderbladen naar elkaar toe getrokken. Voornamelijk het je handen naar elkaar brengen lukt niet..is dit wel nodig?
Jeff Cavalier vindt het een waardeloze oefening, omdat je na een bepaalde hoek vooral met je coracobrachialis trekt, een klein kutspiertje in je oksel. Ik ben geneigd hierin een eind mee te gaan. => Dit was de liggende DB fly, maar zal voor de machine niet heel anders zijn.

Goed bezig met je schouderbladen :thumbs:

Breyers vind ik allemaal wel lekker, oppo vond ik ok. Halo top ben ik erg benieuwd naar, ook die Koupe high proton icecream ga ik straks proberen.

Ben & jerries misschien een keer in m'n leven gehad, dus dat ga ik ook weer eens proberen soon.

B&J's is echt de goat

Halo top vond ik her beste tot nu toe uit breyers, oppo en halo top. Breyers eerste keer was lekker, tweede keer leek het heel slijmerig

• #39.492
Breyers Cookies&Cream vind ik wel OK, maar daar mist een stukje inhoud. Die cookies zijn ver te zoeken. Zo ver te zoeken dat ik het onnodig vind om het product COOKIES and cream te noemen.

Verder heb ik Oppo Salted Caramel geproefd, maar die vind ik chemisch nasmaakje hebben. Ik heb nu van Oppo Choc Chip Cookie Dough. Nog niet geprobeerd, maar denk dat hier wel potentie in zit.
Ik heb gister salted caramel en Marzipan geproefd van Melt. Salted caramel was best lekker en de smaak van die ander ook. Je mist alleen wat crunch of iets en de structuur is wat vreemd.

Ik ben blij dat ik de potten gewonnen heb, want zou ze niet snel zelf kopen:o

Moophoria chocolate cookie dough. Zitten veel crispy cookie stukjes in.
Klinkt goed!:eating:

Koupe vind ik smerig! Zeker banaan!:kots:

Halo top cinnamon roll wil ik graag eens proberen! Ben gek op kaneeldrool:
Jeff Cavalier vindt het een waardeloze oefening, omdat je na een bepaalde hoek vooral met je coracobrachialis trekt, een klein kutspiertje in je oksel. Ik ben geneigd hierin een eind mee te gaan. => Dit was de liggende DB fly, maar zal voor de machine niet heel anders zijn.

Goed bezig met je schouderbladen :thumbs:
Hmm, wat adviseert hij wel voor borst? Enkel presses?

B&J's is echt de goat

Halo top vond ik her beste tot nu toe uit breyers, oppo en halo top. Breyers eerste keer was lekker, tweede keer leek het heel slijmerig
Vind ze tot nu toe allemaal een beetje tegenvallen..

Desalniettemin wel de hele pot Caramel swirl van Melt leeg geschept:o
:barf:

• #39.494
  • #39.496
Dit dus:heart:
Caramel-PecanBon_332x255.jpg

• #39.498
Dat weet is niet precies. De man heeft 1000 video's gemaakt. En het voelt een beetje raar om over oefeningen te praten tussen al deze patat, ijs en snoepverhalen :D
:roflol: ik heb gewoon getraind hoor. Benen vandaag..helaas nog last bij dieper dan 90 graden, dus weer ouderwetse waardeloze workout..

Qua voeding..

Voeding zondag 28-10-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 2 kleine broodjes + 100g fricandeau + ei + 15g pindakaas
Pre-workout: NOS Bomb
Post-workout: 30g whey isolaat
13:45 50g havermout + 30g why isolaat + 5g rozijnen
14:45 Stuk cheesecake met slagroom + 2 oreo's
15:00-17:30 2 mini frikandellen, 1 bitterbal, paar handjes nootjes, 4 kipspiesjes en wat snoepjes
18:15 Tomatensoep + 2 kaiserbroodjes met ~90g beenham en honing-mosterd saus
21:00 Stuk monchou taart

?? Kcals, E/K/V geen idee

Laatst bewerkt:
:roflol: ik heb gewoon getraind hoor. Benen vandaag..helaas nog last bij dieper dan 90 graden, dus weer ouderwetse waardeloze workout..

Qua voeding..

Voeding zondag 28-10-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 2 kleine broodjes + 100g fricandeau + ei + 15g pindakaas
Pre-workout: NOS Bomb
Post-workout: 30g whey isolaat
13:45 50g havermout + 30g why isolaat + 5g rozijnen
14:45 Stuk cheesecake met slagroom + 2 oreo's
??
??
18:15 Tomatensoep + 2 kaiserbroodjes met ~90g beenham en honing-mosterd saus
20:30 25g nightprotein

?? Kcals, E/K/V geen idee

Blijf de oefening doen maar ga dan gewoon niet dieper dan 90 graden, daarnaast gewicht verlagen tot het geen pijn meer doet.

Het volgende is het gene wat voor mij het meeste heeft betekent, hoop ook dat meer mensen deze principes gaan toepassen op hun trainen. Dit is imo basis knowledge voor iedereen die traint.
@Starx6673
Stap 1: Gewicht verlagen tot aan waar je pijnvrij kunt trainen en vandaar weer opbouwen (kan heel snel gaan!)
Stap 2: Als dat niet lukt de ROM aanpassen en geleidelijk groter maken
Stap 3: Als dat niet lukt een andere variant kiezen en na verloop van tijd weer terug naar de originele lift

Verder een positieve mindset houden.

Terug
Naar boven