- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je weet oeveel ik vreet tijdens zo een brunch gaat dat zonder schuldgevoel niet lukken denk. Tijdens de eerste ronde ligt er denk al meer op mijn bord dan het aantal kcals strafcardio..Mmmm. Eerst een beetje cardio en dan lekker zonder schuldgevoel brunchen...![]()
Precies dat laatste, het gaat om het gevoel.Als je weet oeveel ik vreet tijdens zo een brunch gaat dat zonder schuldgevoel niet lukken denk. Tijdens de eerste ronde ligt er denk al meer op mijn bord dan het aantal kcals strafcardio..
Maar het geeft inderdaad wel een goed gevoel in ieder geval iets gedaan te hebben.

Dan denk ik eerder aan crevettes in tempura of zo

Uhu..want veel zin had het niet!

Geen frikandellen en friet?
+ malibu & cola zero

- Kaiserbroodje + berg gerookte kipfilet, plak ontbijtkoek met boter, boterham met kroket & moster + 3 slagroomsoesjes + 1 koffie
- 2 stukjes biefstuk, stuk zalm, kipsate, gebakken aardappels + beetje babi pangang + 3 chocosoesjes + glas sinaasappelsap
- 1 beschuit met kersenjam + plak ontbijtkoek met boter + 3 slagroomsoesjes
- 2 stukken zalm, 2 stukjes biefstuk, 2 kipsate, 2 ketjapgehaktballetjes + aardappeltjes
- Klein beetje ijs, 3 chocosoesjes, 3 slagroomsoesjes, kokoskoekje
- Klein beetje ijs + verse ananas + 2 slagroomsoesjes

Ai!

"Enigzins ingehouden" noemt die dat
Ik tel 17 soesjes
Hopelijk waren het wel degene met echte slagroom en niet die taaie ballen
Nee, was gewoon van die goedkope rommel. Er was dit live cooking buffet ook gewoon erg weinig keus. Of althans in Vianen en Houten ben ik meer gewend. Ik moest toch een beetje aan mijn suiker van die dag komen natuurlijk..Ik hou er echt enorm van. In mijn havermout zit het eigenlijk ook standaard..een grammetje of 3-5
Jup..hopelijk helpt een goed toilet bezoek of twee

Als gevolg kon ik me niet beheersen bij de snoeppot op werk..
)

)
)
(1 apekop voor de moeite..de rest heb ik opgegeten..)Ik hou er echt enorm van. In mijn havermout zit het eigenlijk ook standaard..een grammetje of 3-5
Gewoon dat nieuwe benchen erin rammen met veel en vrij lichte repsWel goede pomp, maar mega slap vandaag zeg! En blijf dat 'nieuwe' benchen lastig vinden.

#zuivelisdeduivelJa, ook best lekker in de kwark (zeker icm. honing).

Dat voelt ook weer niet echt satisfying. Hoe ver moet je uberhaupt je schouderbladen naar achter houden en bij welke oefeningen...ik vind het lastig!Gewoon dat nieuwe benchen erin rammen met veel en vrij lichte reps![]()
Heb vanmiddag om 13:00 een meeting, dus schuif alles een uurtje op..
)
), 6 (1f.
)
)
)
)
)
0
)
)
)
) + 5 partials, 8+5partials (t*ring)
)
)

(Tja, dit mag geen naam hebben, maar zondag weer legday)

oh my word. Ik heb echt het idee dat ik een deel uit je leven heb gemist.
Ik kreeg blijkbaar geen meldingen van nieuwe posts in je log meer.
Flinke gewichten op je calf raises zeg, damn. Doe ik je niet na.
Ik denk wel dat je het hart van @Bert nu officieel hebt gebroken. "Hyperextention"
die spoilerGirl, je bent 50 kg, jij mag dat met 100 kg nadoenFlinke gewichten op je calf raises zeg, damn. Doe ik je niet na.![]()

Met maximale MMC en TUT, zoals Marvin traint, is zelfs 100 kg voor een vent vrij pittig. Sinds ik rustig, gecontroleerd en volledig mijn kuiten train, pak ik veel minder gewicht. Veel mensen lopen als een gek te stuiteren, waarbij ze het negatieve deel overslaan en 'm niet vasthouden op het diepste en hoogste punt (wat juist essentieel is).
haha, sorry Bert. Kuiten zijn altijd sterk geweest. Wat betreft de compounds..nog steeds blessures helaas. Dus alles dieper dan 90 graden zorgt voor pijn en op advies van de fysio moest ik die pijn niet opzoeken.Haha, dat is inderdaad een tegenvaller. Ik zie dat je Leg Extensions maar hebt geschrapt en dan gaat het alsnog fout.
Die Smith Calves blijven ziek zwaar.
Trouwens: what happened to the compounds?
Ik vind dit een beetje een halve beentraining.
hahaha..
ik zak rustig en hou vast bovenin..maar heb nog steeds geen kuitenMet maximale MMC en TUT, zoals Marvin traint, is zelfs 100 kg voor een vent vrij pittig. Sinds ik rustig, gecontroleerd en volledig mijn kuiten train, pak ik veel minder gewicht. Veel mensen lopen als een gek te stuiteren, waarbij ze het negatieve deel overslaan en 'm niet vasthouden op het diepste en hoogste punt (wat juist essentieel is).
Oh believe me, ik weeg éééécht niet 50kg, not even close. En ik ben eigenlijk ook niet van plan om ooit dat gewicht te bereiken.