XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik vraag me sterk af waar ik meer moeite mee heb:roflol:
Ik met cardio haha. Minder eten hou ik gelukkig vol, maar cardio. Ben deze week van 20minuten naar 25 minuten gegaan (excl. Cooling down) maar dat is voor mij wel een opgave. Netflix aan(Ronnie Coleman doc.)en gaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.643
Kun je de donuts ook nog handig vervoeren tijdens het voorspel... :roflol:
Whahaha
Ja hoor, dan wel intervallen van 20 sec en eindigen met een sprintje :roflol:
Presentatie is belangrijk :haha:
Dat is mooi..ik geef het door!

Ik met cardio haha. Minder eten hou ik gelukkig vol, maar cardio. Ben deze week van 20minuten naar 25 minuten gegaan (excl. Cooling down) maar dat is voor mij wel een opgave. Netflix aan(Ronnie Coleman doc.)en gaan
Klopt..cardio is ellende. Daarom doe ik vaak functionele cardio zoals naar werk fietsen of even naar de stad lopen bijvoorbeeld.

Vandaag train ik met een neef bij Basic Fit in Houten in de avond..ben ik niet gewend (s'avonds trainen), maar komt vast goed.

Als het goed is doen we push..

Voeding daarom wat anders verdeeld..

Voeding, vrijdag 09-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
17:30 Muscle meat pizza pollo BBQ (~750kcals)
Pre-workout: ¾ scoop 235U (XXL)
Intra-workout: 10g BCAA recovery
Post-workout: 50g havermout + 30g whey isolaat + 10g rozijnen (XXL)
21:30 25g nightprotein (XXL)

~2190kcals, E/K/V = 205g (37%) / 250g (46%) / 40g (17%)

Vanmorgen 81.5kg:woot:

Whahaha
Dat is mooi..ik geef het door!

Klopt..cardio is ellende. Daarom doe ik vaak functionele cardio zoals naar werk fietsen of even naar de stad lopen bijvoorbeeld.

Vandaag train ik met een neef bij Basic Fit in Houten in de avond..ben ik niet gewend (s'avonds trainen), maar komt vast goed.

Als het goed is doen we push..

Voeding daarom wat anders verdeeld..

Voeding, vrijdag 09-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g basmati rijst + 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
17:30 Muscle meat pizza pollo BBQ (~750kcals)
Pre-workout: ¾ scoop 235U (XXL)
Intra-workout: 10g BCAA recovery
Post-workout: 50g havermout + 30g whey isolaat + 10g rozijnen (XXL)
21:30 25g nightprotein (XXL)

~2190kcals, E/K/V = 205g (37%) / 250g (46%) / 40g (17%)

Vanmorgen 81.5kg:woot:
wow, dus jij bent een van die mensen die grapefruits lekker vindt. :o
Lekker bezig Marvin.:clap: Gewicht gaat deze week ook goed, he!?

Wat is het zwaarste Wat jij ooit bent geweest? Maar wel bezig met je lichaam ofcourse

• #39.647
wow, dus jij bent een van die mensen die grapefruits lekker vindt. :o
Lekker bezig Marvin.:clap: Gewicht gaat deze week ook goed, he!?
Yes. Vind grapefruits heerlijk..al varieren die krengen wel een beetje qua smaak soms..

Gewicht gaat goed inderdaad..zo gaat het meestal voor het weekend:o
Als je niet in slaap valt ... :p
Uhu..19:00 red ik meestal wel:roflol:

Wat is het zwaarste Wat jij ooit bent geweest? Maar wel bezig met je lichaam ofcourse
94kg ergens in 2010..

• #39.648
Fysio:

Overigens vanmorgen naar de fysio geweest. Dit maal puur focus op mijn onderstel.

Conclusie: ik heb een gammel onderstel..

Mijn voeten vallen wat naar binnen..hiervoor heb ik zooltjes. Desondanks valt mijn knie ook een soort naar binnen waardoor er een draaiing ontstaat van mijn bovenbeen vs onder, wat dan uiteindelijk zorgt voor klachten in mijn onderrug en heupregio. Ditmaal heeft ze dus mijn onder en bovenbeen weer wat in lijn getrokken en leek tijdens een squat de pijn wat minder te zijn.

Ik moest nu met been oefeningen proberen mijn voeten iets meer naar buiten te draaien en ook wat meer op de buitenkant van mijn voet te leunen. Knieen goed naar buiten ook en proberen pijnvrij te squatten of pressen. Wederom geldt..geen pijn creeren of forceren.

Aankomende dinsdag terug voor mijn gammele bovenlijf (bors/schouder gezeik)..:cheer:

Krakende wagens lopen het langst. :D

Fysio:

Overigens vanmorgen naar de fysio geweest. Dit maal puur focus op mijn onderstel.

Conclusie: ik heb een gammel onderstel..

Mijn voeten vallen wat naar binnen..hiervoor heb ik zooltjes. Desondanks valt mijn knie ook een soort naar binnen waardoor er een draaiing ontstaat van mijn bovenbeen vs onder, wat dan uiteindelijk zorgt voor klachten in mijn onderrug en heupregio. Ditmaal heeft ze dus mijn onder en bovenbeen weer wat in lijn getrokken en leek tijdens een squat de pijn wat minder te zijn.

Ik moest nu met been oefeningen proberen mijn voeten iets meer naar buiten te draaien en ook wat meer op de buitenkant van mijn voet te leunen. Knieen goed naar buiten ook en proberen pijnvrij te squatten of pressen. Wederom geldt..geen pijn creeren of forceren.

Aankomende dinsdag terug voor mijn gammele bovenlijf (bors/schouder gezeik)..:cheer:
Zwakke/inactieve medial glutes?

• #39.651
  • #39.653
Maar heeft ze ernaar gekeken? :eyebrow:
Ik moest wel steeds met mijn rug naar haar toe staan en squats maken..:eyebrow:

Zwakke/inactieve medial glutes?

Hmm..klinkt niet onlogisch..

Alleen heb ik geen kniepijn. Het 'probleem' is ook dat je oefeningen voor je heup ook echt een soort moet inplannen..waar je band pull aparts bijvoorbeeld gewoon op de bank kunt doen..Op 1 of andere manier betrap ik me erop dat ik me er niet echt toe kan zitten mijn heup te rekken of om bijvoorbeeld van die zijwaartse passen te doen.

Abductions spreekt toch ook de glutes medius aan?

Zou je niet beter gewoon stilletjes in een zetel gaan zitten elke dag en eeb boek ofzo lezen ? Want sporten is toch zooo gezond :D

• #39.655
Hmm..klinkt niet onlogisch..

Alleen heb ik geen kniepijn.
Maar je knieen zakken wel naar binnen toch?
Het 'probleem' is ook dat je oefeningen voor je heup ook echt een soort moet inplannen..waar je band pull aparts bijvoorbeeld gewoon op de bank kunt doen..Op 1 of andere manier betrap ik me erop dat ik me er niet echt toe kan zitten mijn heup te rekken of om bijvoorbeeld van die zijwaartse passen te doen.
Gast, die doe je 50 cm voor dezelfde bank en de elastieken band heb je al :p
Abductions spreekt toch ook de glutes medius aan?
Volgens mij wel, ja.

• #39.657
Maar je knieen zakken wel naar binnen toch?

Gast, die doe je 50 cm voor dezelfde bank en de elastieken band heb je al :p

Volgens mij wel, ja.
Jup..maar dat komt door mijn voet. Zie ik ook heel duidelijk wanneer ik van geforceerd op de buitenrand leun de boel weer laat zakken..het is net of het langs mijn enkel inzakt..

Ik zal het nog mooier vertellen: ik heb zo'n rond elastiek als in het filmpje..een oranje geloof ik:o Dan blijf ik die abductions sowieso doen en wanneer ik wat tijd over heb wat van die andere rommel..baat het niet..

Thanks voor de tip, vanavond weer eens grapefruits gehaald :)

Terug
Naar boven