XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.501
Thanks!

:scratch: Je tilt toch niet met je keel? Die jeugd van tegenwoordig... :D
Tja, kan wel heel hardcore gaan lopen doen. Maar weet precies hoe dat gaat wanneer ik wel ga. Een ellendig slechte workout met potentie op doorzetten van eemn eventuele verhoudheid.

Moet morgen nog uit eten en een avondje weg..dat vind ik net iets belangrijker ;)
een reden om de gehele dag lekkere waterijsjes te consumeren....mj welke smaak? :toothpick:
Klinkt goed!:eating:

Breng @Skatermarvin nou niet op ideeën, hij snoept al genoeg :p
Net al een trooststroopwafel op..

..en voel me nog steeds kut!

Thanks!

Tja, kan wel heel hardcore gaan lopen doen. Maar weet precies hoe dat gaat wanneer ik wel ga. Een ellendig slechte workout met potentie op doorzetten van eemn eventuele verhoudheid.
Net al een trooststroopwafel op..

..en voel me nog steeds kut!
Klopt, jij weet het beste wat goed voor je lichaam is op dat moment. Soms is even rust houden gewoon beter op termijn, dan met moeite een workout er uit te knallen...

Een stoopwafel klinkt niet verkeerd! Honing kan ook verzachtend werken, dus wellicht is dat het proberen waard. Beterschap in ieder geval!

Drop verzacht je keel, dus ga lekker los! #geenruggengraat

• #42.506
Klopt, jij weet het beste wat goed voor je lichaam is op dat moment. Soms is even rust houden gewoon beter op termijn, dan met moeite een workout er uit te knallen...

Een stoopwafel klinkt niet verkeerd! Honing kan ook verzachtend werken, dus wellicht is dat het proberen waard. Beterschap in ieder geval!
Hoop niet dat de echte beterschapswensen noodzakelijk zijn en dat het blijft bij dat nare schorre gevoel.
Mocht ik me morgen wat beter voelen doe ik dan wel wat strafcardio..

Drop verzacht je keel, dus ga lekker los! #geenruggengraat
Klinkt goed! En het innemen van suikers voelt sowieso als een goed idee momenteel!

Rust is inderdaad ook belangrijk! Vaak al zelf ertegenaan gelopen dat ik toch wil doorzetten, en het uiteindelijk gewoon erger maak.
Soms is even skippen/rustig aandoen noodzakelijk, en het is net goed dat je aanvoelt wanneer dat nodig is!

Warme melk met honing of gemberthee zijn ook goeie middeltjes tegen een (aankomende) verkoudheid :).
Snel beter, hopelijk kun je van het etentje genieten morgen!
Waar gaan jullie heen (always interested in fooooood)?

Edit: Die soep ziet er trouwens heerlijk uit! Alleen hebben ze in dat boerengat waar ik woon al die "speciale" (lees: niet-Belgische) ingrediënten niet :grumble:.

• #42.510
Rust is inderdaad ook belangrijk! Vaak al zelf ertegenaan gelopen dat ik toch wil doorzetten, en het uiteindelijk gewoon erger maak.
Soms is even skippen/rustig aandoen noodzakelijk, en het is net goed dat je aanvoelt wanneer dat nodig is!

Warme melk met honing of gemberthee zijn ook goeie middeltjes tegen een (aankomende) verkoudheid :).
Snel beter, hopelijk kun je van het etentje genieten morgen!
Waar gaan jullie heen (always interested in fooooood)?
Thanks voor de tips!

Houden het eenvoudig..wel veel vlees en goede toetjes:heart:

Drop verlaagt testosteron... :D
Dan heb ik ook nog een excuus om bij te spuiten!

Door chronische last van mijn keel moet ik drop eten, en daardoor test bijzetten!

• #42.513
Ben je natty btw?
Vind 250mg test per week year round wel wat voor je

1571911164709.png

Laatst bewerkt:
  • #42.515
Ben je natty btw?
Vind 250mg test per week year round wel wat voor je

1571911164709.png
Ik zal vast een discussie ontlokken.

Maar heb nog nooit iets gebruikt waar ik spiermassa mee opbouw zoals SARM's of AAS.

Echter heb ik weleens clenbuterol, Iomax en ECA gebruikt en deze staan ook op de dopinglijst..Maar vind zelf dus nog dat ik naturel ben.

Die 250mg test yearround lijkt me wel wat..:rolleyes:

250MG test is TRT in de USA. En je kan er gewoon goede gains om maken. Veel meer als naturel

Voor mij ben je natty fatburners tellen niet. Ik voel me zelfs natty en ik heb een kuurtje gedaan toen ik 22 was met gyno als resultaat :roflol: mis die 8kg extra spier wel nu.

Laatst bewerkt:
Niet om wel/niet natty discussie te ontketenen, maar waarom heb je destijds voor clen gekozen i.p.v. bijvoorbeeld test/anavar? Ja ik snap dat clen voor vetverbranding gebruikt wordt, maar meer waarom je dit boven bijvoorbeeld test-only hebt gekozen in een bulk bijvoorbeeld :)

• #42.519
250MG test is TRT in de USA. En je kan er gewoon goede gains om maken. Veel meer als naturel

Voor mij ben je natty fatburners tellen niet. Ik voel me zelfs natty en ik heb een kuurtje gedaan toen ik 22 was met gyno als resultaat :roflol: mis die 8kg extra spier wel nu.
Tja, volgens de officiele definitie zijn we niet naturel.

Maar wanneer je kijkt naar de INBA wat zogenaamd de naturel wedstrijd is staat daar 80% die in het verleden gewoon gekuurd heeft.

Op een legit 250mg test maken wij inderdaad nog prima gains welk je daarna door die dosis goed kunt onderhouden. Overigens is dat voor detoekomst nog het overwegen waard.
Niet om wel/niet natty discussie te ontketenen, maar waarom heb je destijds voor clen gekozen i.p.v. bijvoorbeeld test/anavar? Ja ik snap dat clen voor vetverbranding gebruikt wordt, maar meer waarom je dit boven bijvoorbeeld test-only hebt gekozen in een bulk bijvoorbeeld :)
Ik wilde gewoon droger worden en niet perse groter. En ken mezelf gewoon te goed..eenmaal 1 kuurtje en het hek is van de dam, want nu ben ik niet tevreden..maar 15kg verder ook niet.

Ik geef het oprecht 2 jaar voordat ik besluit te gaan blasten en cruisen:roflol: Verder spreek ik nu regelmatig gasten die kuren die het niet aanraden..

Die raden overigens mijn caffeine inname, clenbuterol en Iomax ook af ;)

Hij wou de natty-train blijven rijden. Ik prik ook liever test als dat ik clen neemt.
En wss is hij van de Zyzz generatie. Shredded over bulked

Terug
Naar boven