Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.521
Vroeger (begin 20) wou ik gewoon zo groot mogelijk worden had er veel voor over.
Ging best goed ook woog 95 kg op een gegeven moment zonder heel dik te zijn.

Ik was alleen zo bezig met Hardcore zijn dat ik me hele lijf aan stront getraind had tot het gewoon echt niet meer ging :roflol: Lekker deadliften en squaten met pijn want dat is pas hardcore en goed voor de gains.
Mega terug val gehad.... en nu de draad voorzichtig oppakken. maar nu liever goed droog en er goed uitzien dan streven naar groot worden. Al lijkt 10kg extra vvm me wel weer wat.

24 u na een laatste inject ben je als gebruiker in mijn ogen alweer supahdupah natty :D

J/K... Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer AAS en andere hulpmiddelen geen voordeel meer bieden, ben je in mijn boekje gewoon weer natty. Tenminste als de persoon in kwestie niet cruist 4 life tegen 250-500 mg per week (wat bij ervaren gebruikers heel vaak het geval is).

24 u na een laatste inject ben je als gebruiker in mijn ogen alweer supahdupah natty :D

J/K... Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer AAS en andere hulpmiddelen geen voordeel meer bieden, ben je in mijn boekje gewoon weer natty. Tenminste als de persoon in kwestie niet cruist 4 life tegen 250-500 mg per week (wat bij ervaren gebruikers heel vaak het geval is).
Maar wat nou van de extra verkregen celkernen die mogelijk vele jaren en misschien zelfs permanent een voordeel blijven leveren?

Maar wat nou van de extra verkregen celkernen die mogelijk vele jaren en misschien zelfs permanent een voordeel blijven leveren?

Denk je ook niet dat dat enkel het geval is bij BB'ers die lange tijd blast/cruisen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een paar kuurtjes heeft gedaan plots zoveel meer celkernen heeft.

Edit: je bent zelf ook lang ON geweest. Merk je bij jezelf nu dan nog zoveel voordeel in vergelijking met toen je nog geen AAS gebruikte?

Laatst bewerkt:
Denk je ook niet dat dat enkel het geval is bij BB'ers die lange tijd blast/cruisen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een paar kuurtjes heeft gedaan plots zoveel meer celkernen heeft.

Edit: je bent zelf ook lang ON geweest. Merk je bij jezelf nu dan nog zoveel voordeel in vergelijking met toen je nog geen AAS gebruikte?
Ik merkte een paar keer dat het enorm snel omhoog ging als ik het serieus oppakte. Het langste heb ik het vorig jaar 2 maanden volgehouden voordat ik naar Noorwegen ging voor een half jaartje. In 2 maanden ben ik van 77.1kg naar 81 gestegen, flinke krachtgains gemaakt en zag je fysiek drastisch verschil dat ik opmerkingen kreeg van m'n ouders/vrienden. Dat verschil viel zelfs voor mezelf erg op. Zo snel zie je verschil niet bij jezelf.

Das ook de laatste keer dat ik weer serieus ben geweest helaas. Kracht ging als een speer, maar m'n gewrichten, pezen, rug etc zijn allemaal erg zwak, zeurend en pijnlijk.

Ik merkte een paar keer dat het enorm snel omhoog ging als ik het serieus oppakte. Het langste heb ik het vorig jaar 3 maanden volgehouden voordat ik naar Noorwegen ging voor een half jaartje. In 3 maanden ben ik van 77.1kg naar 81 gestegen, flinke krachtgains gemaakt en zag je fysiek drastisch verschil dat ik opmerkingen kreeg van m'n ouders/vrienden. Dat verschil viel zelfs voor mezelf erg op. Zo snel zie je verschil niet bij jezelf.

Das ook de laatste keer dat ik weer serieus ben geweest helaas. Kracht ging als een speer, maar m'n gewrichten, pezen, rug etc zijn allemaal erg zwak, zeurend en pijnlijk.

Gainen 4 life in jouw geval ipv kuren is huren... Het is eens wat anders :D

Gainen 4 life in jouw geval ipv kuren is huren... Het is eens wat anders :D
Nouja, m'n fysiek op 95-97kg zit er niet meer in :o. Maar ik zou toch wel een erg mooi fysiek neer kunnen zetten met 12-14% bf en +-85-87kg. Alleen is de motivatie ver te zoeken als je alleen maar ub kunt doen en zelfs dan nog last hebt van alles.

Nouja, m'n fysiek op 95-97kg zit er niet meer in :o. Maar ik zou toch wel een erg mooi fysiek neer kunnen zetten met 12-14% bf en +-85-87kg. Alleen is de motivatie ver te zoeken als je alleen maar ub kunt doen en zelfs dan nog last hebt van alles.

Maar is dat op jouw lengte en leeftijd zo ondenkbaar dat je die stats naturel kan halen? Wanneer je 1m82 bent mag je toch wel 85 kg nastreven op sub 15%... Of niet dan?

Dat je als een speer gaat omdat je een paar maandjes goed doortraint zou ik dan eerder als 'beginnersgains' categoriseren omdat je uit een periode kwam van niet/amper trainen. Just my 2 cents :)

Maar is dat op jouw lengte en leeftijd zo ondenkbaar dat je die stats naturel kan halen? Wanneer je 1m82 bent mag je toch wel 85 kg nastreven op sub 15%... Of niet dan?

Dat je als een speer gaat omdat je een paar maandjes goed doortraint zou ik dan eerder als 'beginnersgains' categoriseren omdat je uit een periode kwam van niet/amper trainen. Just my 2 cents :)
Ik ben wel eerder van 77 naar 81kg gegaan uiteraard, ik begon op 67kg. En zo snel en zichtbaar ging het toen zeker niet. Ging toen ook wel snel, maar dat was met meer zichtbaar bf erbij. Nou is 85 op 12-14 meer mijn eigen doel, zou verder moeten kunnen als ik in 2 maanden van 77 > 81 ben gegaan op 14ish%. Maar de dedication komt er niet meer in.

Ik vreet nu ala Marvin en als ik de zin er in heb doe ik 2x per week ub om te onderhouden. Eigenlijk het Marvinnen maar dan met minder sport en meer vet:marvin:

Dus wat is de dbb definitie dan van natty: nooit iets verboden aanraken (zware pwo incl.), geen orals, geen injects, ...

Idee voor een poll @Skatermarvin ?

Tja, volgens de officiele definitie zijn we niet naturel.

Maar wanneer je kijkt naar de INBA wat zogenaamd de naturel wedstrijd is staat daar 80% die in het verleden gewoon gekuurd heeft.

Op een legit 250mg test maken wij inderdaad nog prima gains welk je daarna door die dosis goed kunt onderhouden. Overigens is dat voor detoekomst nog het overwegen waard.
Ik wilde gewoon droger worden en niet perse groter. En ken mezelf gewoon te goed..eenmaal 1 kuurtje en het hek is van de dam, want nu ben ik niet tevreden..maar 15kg verder ook niet.

Ik geef het oprecht 2 jaar voordat ik besluit te gaan blasten en cruisen:roflol: Verder spreek ik nu regelmatig gasten die kuren die het niet aanraden..

Die raden overigens mijn caffeine inname, clenbuterol en Iomax ook af ;)
Gwn niet doen, je hebt een goed fysiek, beter het daar gewoon bij houden imo

Terug
Naar boven