Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen hoor.
Ja klopt. Maar niet naar de dark side gaan, hoorHij is oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen hoor.

Hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen hoor.
Nou kiest Marv wel vaak voor het verkeerdeHij is oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen hoor.
.90kg droog lijkt me wel wat, maar dat gaat naturel niet gebeuren!Vroeger (begin 20) wou ik gewoon zo groot mogelijk worden had er veel voor over.
Ging best goed ook woog 95 kg op een gegeven moment zonder heel dik te zijn.
Ik was alleen zo bezig met Hardcore zijn dat ik me hele lijf aan stront getraind had tot het gewoon echt niet meer gingLekker deadliften en squaten met pijn want dat is pas hardcore en goed voor de gains.
Mega terug val gehad.... en nu de draad voorzichtig oppakken. maar nu liever goed droog en er goed uitzien dan streven naar groot worden. Al lijkt 10kg extra vvm me wel weer wat.
Dat zei Johnny Stuhldreier ook eens toen ik een training van hem kreeg24 u na een laatste inject ben je als gebruiker in mijn ogen alweer supahdupah natty
J/K... Het is maar hoe je het bekijkt. Wanneer AAS en andere hulpmiddelen geen voordeel meer bieden, ben je in mijn boekje gewoon weer natty. Tenminste als de persoon in kwestie niet cruist 4 life tegen 250-500 mg per week (wat bij ervaren gebruikers heel vaak het geval is).

Dat idee heb ik dus ook..Maar wat nou van de extra verkregen celkernen die mogelijk vele jaren en misschien zelfs permanent een voordeel blijven leveren?
Ben ik ook wel benieuwd naar..Denk je ook niet dat dat enkel het geval is bij BB'ers die lange tijd blast/cruisen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een paar kuurtjes heeft gedaan plots zoveel meer celkernen heeft.
Edit: je bent zelf ook lang ON geweest. Merk je bij jezelf nu dan nog zoveel voordeel in vergelijking met toen je nog geen AAS gebruikte?
Ik dacht het al. Zo'n fysiek krijg je nooit als natty.

Kurig, kurig!
Haha, als ik net zoveel AAS als snoep zou pakken deed ik mee aan de Mr Olympia

Haha, wat dat betreft wel een beetje respect voor van die enorm dedicated gasten! Mij niet gezien!Ik merkte een paar keer dat het enorm snel omhoog ging als ik het serieus oppakte. Het langste heb ik het vorig jaar 2 maanden volgehouden voordat ik naar Noorwegen ging voor een half jaartje. In 2 maanden ben ik van 77.1kg naar 81 gestegen, flinke krachtgains gemaakt en zag je fysiek drastisch verschil dat ik opmerkingen kreeg van m'n ouders/vrienden. Dat verschil viel zelfs voor mezelf erg op. Zo snel zie je verschil niet bij jezelf.
Das ook de laatste keer dat ik weer serieus ben geweest helaas. Kracht ging als een speer, maar m'n gewrichten, pezen, rug etc zijn allemaal erg zwak, zeurend en pijnlijk.
HahahaGainen 4 life in jouw geval ipv kuren is huren... Het is eens wat anders![]()
Nope, dat gaat zeker niet gebeuren. Een kilootje of 87 is al erg nice IMO.Nouja, m'n fysiek op 95-97kg zit er niet meer in. Maar ik zou toch wel een erg mooi fysiek neer kunnen zetten met 12-14% bf en +-85-87kg. Alleen is de motivatie ver te zoeken als je alleen maar ub kunt doen en zelfs dan nog last hebt van alles.
True, that zeker op 15%Maar is dat op jouw lengte en leeftijd zo ondenkbaar dat je die stats naturel kan halen? Wanneer je 1m82 bent mag je toch wel 85 kg nastreven op sub 15%... Of niet dan?
Dat je als een speer gaat omdat je een paar maandjes goed doortraint zou ik dan eerder als 'beginnersgains' categoriseren omdat je uit een periode kwam van niet/amper trainen. Just my 2 cents![]()
Ik ben wel eerder van 77 naar 81kg gegaan uiteraard, ik begon op 67kg. En zo snel en zichtbaar ging het toen zeker niet. Ging toen ook wel snel, maar dat was met meer zichtbaar bf erbij. Nou is 85 op 12-14 meer mijn eigen doel, zou verder moeten kunnen als ik in 2 maanden van 77 > 81 ben gegaan op 14ish%. Maar de dedication komt er niet meer in.
Ik vreet nu ala Marvin en als ik de zin er in heb doe ik 2x per week ub om te onderhouden. Eigenlijk het Marvinnen maar dan met minder sport en meer vet![]()
Zo is het Marvinnen niet bedoeld!!
Dat is niet de DBB definitie. Dat is de definitie van de dopingautoriteit.Dus wat is de dbb definitie dan van natty: nooit iets verboden aanraken (zware pwo incl.), geen orals, geen injects, ...
Idee voor een poll @Skatermarvin ?

In principe zou dat de true natural definitie zijn
Hier op DBB gaat die poll toch niet representatief uitpakken! Zeker niet op vrijdagInclusief dmaa pwo? Of mag dat wel en ben je pas vanaf orals natty status kwijt.... of pas vanaf injects...
Ingewikkeld hoorvandaar de vraag of Marv een poll zou starten. Weten we voor eens en altijd of ie nog natty is
![]()

Zieke PWO's uit het buitenland werken gainswise mogelijk contraproductief..
...
Gwn niet doen, je hebt een goed fysiek, beter het daar gewoon bij houden imo

Wel wat tegen @Bert toch?Niks tegen kuurders overigens, maar het is nu eenmaal beter om niet eraan te beginnen.
Oud wel...Hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen hoor.
Haha, duidelijk
Haha, "Meesteres Pat Visser"Jij beslist toch ook her en der dat mensen eetstoornissen hebben. Ik beslis over de AAS. Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
Pro-tip! Maar wat?
Daarover zo meer!Ik overweeg het wanneer ik merk (en laat meten) dat mijn eiogen test (te) laag is en ik het nog steeds belangrijk vind..daarom moet marv gewoon life long hrt doen op 250mg. in USA is dat natty.
ik denk wel dat ik dat doe na me 40ste mocht ik nog liften dan
*nohomo*@Skatermarvin zie je wel Pat vindt ook dat je moet kuren!

https://leangains.com/maximum-muscular-potential-of-drug-free-athletes-updated-dec-31st/Ik ben wel benieuwd, Wat is er in jouw ogen maximaal haalbaar qua gewicht voor iemand van 1.85 met 10%.
Als je buitenaartse genen hebt 95kg (misschien in dat geval zelfs met heel veel geluk 100kg).Ik ben wel benieuwd, Wat is er in jouw ogen maximaal haalbaar qua gewicht voor iemand van 1.85 met 10%.
Volgens mij niet de eerste keer dat hij flirt met die gedachte, maar ik denk dat het er voorlopig niet van zal komen. Hij heeft er de ballen niet voorwatwatwatwatwat
ik heb een paar paginas niet gelezen. Gaat Marv dan toch naar the dark side?