- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren slechts 2 borst oefeningenIk kan het wel, maar iets in deze opmerking zegt me dat ik dat blijkbaar niet heb gedaan![]()

Dat zijn die liggende legcurls al..
Thanks!
Die heb ik toegevoegd!

Haha, fijn een heel arsenaal aan 'vrouwen-oefeningen'. Maar als je mocht kiezen..eerst een hip thrust/glute bridge of eerst een deadlift variant?Ball leg curl, single leg SLDL, glute bridge, cable kickback.
De eerste twee zijn niet echt belastend voor je knieën denk ik.
Die ball leg curl lijkt easy en saai, maar als je 20+ herhalingen doet voel je toch goede burn hoor.
Yep.
Maar groeien ze ook van in de fik gaan?Verkijk je niet op die ball leg curl oefening! Die heb ik tijdens mijn vakantie gedaan in de gym van het hotel bij gebrek aan apparatuur. Ontzettend goede oefening waarbij je je hammies echt hard samen kan trekken en na 2/3 setjes staan ze echt in de fik!

Klopt, maar probeer momenteel iets anders te trainenBen jij niet koning metabolic stress met je MMC en TUT?![]()

Klopt, maar probeer momenteel iets anders te trainen![]()

Nope, nog niet geprobeerd..Did hell just froze over?
Weleens nordic curls en glute ham raises geprobeerd?
Same for my gym! En ik ga niet zelf wat fabriceren hiervoorDie glute/ham raises zelf 1 keer geprobeerd.
Probleem is, wij hebben niet zo'n bankje in onze gym dus mijn voeten ergens anders onder gestoken.
Wat een fail haha!
Nooit meer.

Die heb ik weleens gedaan! Goede..Glute focused back extension! Rug zo hol mogelijk houden. That shit burns
Zie voorgaande postsIk doe eigenlijk alleen een leg curl. Een paar hamstring alternatieve zouden welkom zijn.

De hamstring heeft twee functies: het buigen van de knie en het strekken van de heup. Je zou dus ook beide functies moeten trainen.Ik doe eigenlijk alleen een leg curl. Een paar hamstring alternatieve zouden welkom zijn.
Duidelijk..De hamstring heeft twee functies: het buigen van de knie en het strekken van de heup. Je zou dus ook beide functies moeten trainen.
), 12 (2 licht forced
)
), 12 (2 licht forced
), 12 (1f.
)
), 12 (pumped
)
)
)
(Om eerlijk te zijn train ik liever alleen, haalt me een beetje uit mijn focus..
Maar is wel gezellig
)Dit zijn gewoon nette dumbbell rows..niet van die 'mongol-rows' welk ik vaak zieDumbell row met 28kg
Kom op Marvin dit zijn echt transgender weights.

Hahaha!
Die houden we er in.
Mijn prostaat rowt strict nog zwaarder dan 28kgDit zijn gewoon nette dumbbell rows..niet van die 'mongol-rows' welk ik vaak zie![]()
Beetje last van benigne prostaathypertrofie?