Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Onzin toch, dat bepaal jezelf wel. Je kunt gewoon alles blijven doen hoor. "Je leven is voorbij" is vooral een kreet van mensen die zelf niets meer ondernemen.
Mijn leven is 6x per week trainen, maar met kinderen zou dat denk ik niet meer mogelijk zijn

Dat ligt wel echt aan het type kinderen en hoe goed je bent in opvoeden imo.. Wij kennen gevallen :eek: En natuurlijk zouden wij het anders doen, maar er zijn ook variabelen waar je geen invloed op uit kunt oefenen natuurlijk.

Helemaal waar, wij hadden ook voorbeelden genoeg hoe we het NIET wouden doen, dus basic echt wel streng geweest in het begin...
Oh, en we hebben zeker wel onzekerheden gehad of we het wel goed deden...
Ook een goede vriendenkring is belangrijk...
Maar als ik nu zie wat een knappe jongedame, zelfstandig, goede student, etc ze geworden is ben ik best wel fier op haar :heart:

Mijn leven is 6x per week trainen, maar met kinderen zou dat denk ik niet meer mogelijk zijn
Je houding veranderd sowieso op het moment dat je voor het eerst naar je eigen kind in levende lijve kijkt. Dan heb je er alles voor over.. Perspectief veranderd, daarmee ook drastisch je leven. Het moet imo echt een bewuste keuze zijn.

De vraag is dus eerder niet of je wel die 6x kunt gaan sporten (wat overigens geen enkel probleem moet zijn met de juiste partner, je moet beide tijd voor jezelf hebben), maar of je het nog noodzakelijk acht die 6x te moeten gaan of dat 4x ook voldoende is met een kleine aanpassing in je schema's :)

Helemaal waar, wij hadden ook voorbeelden genoeg hoe we het NIET wouden doen, dus basic echt wel streng geweest in het begin...
Oh, en we hebben zeker wel onzekerheden gehad of we het wel goed deden...
Ook een goede vriendenkring is belangrijk...
Maar als ik nu zie wat een knappe jongedame, zelfstandig, goede student, etc ze geworden is ben ik best wel fier op haar :heart:

Kring ook echt, een goede vriend en vriendin niet goed genoeg? :roflol:

maar er zijn ook variabelen waar je geen invloed op uit kunt oefenen natuurlijk.

Spijker en kop kerel!

Dag heeft 24uur en waar een wil is is een weg.
Je zou er waarschijnlijk echter ook achter komen dat trainen ineens minder belangrijk wordt omdat je stiekem de kids toch wel erg leuk vindt en je toch wel graag thuis wilt zijn.

Klopt wel een beetje alhoewel je veel problemen kunt voorkomen door consequent te zijn en niet te lui om in te grijpen.

Voer voor discussie. :coffee:

Je houding veranderd sowieso op het moment dat je voor het eerst naar je eigen kind in levende lijve kijkt. Dan heb je er alles voor over.. Perspectief veranderd, daarmee ook drastisch je leven. Het moet imo echt een bewuste keuze zijn.

De vraag is dus eerder niet of je wel die 6x kunt gaan sporten (wat overigens geen enkel probleem moet zijn met de juiste partner, je moet beide tijd voor jezelf hebben), maar of je het nog noodzakelijk acht die 6x te moeten gaan of dat 4x ook voldoende is met een kleine aanpassing in je schema's :)

:exactly:

En soms is inderdaad 1 iemand genoeg om je kind zwaar te beïnvloeden...

Ik bedoelde, de vriendenkring waar je kind(eren) in terecht komen, of die een positieve of negatieve invloed hebben...

Dat dus!
Als ouder is je invloed beperkter dan je denkt en veel meer dan links en rechts wat proberen bij te sturen kan je in feite niet. De invloed van buitenaf is uiteindelijk vele malen groter.

Dat dus!
Als ouder is je invloed beperkter dan je denkt en veel meer dan links en rechts wat proberen bij te sturen kan je in feite niet. De invloed van buitenaf is uiteindelijk vele malen groter.

Hangt toch in grote mate af van hoe goed je band met je kind is en ze bereid zijn te luisteren naar correcte argumenten...
Maar ja, het kan best lastig zijn...

Ik dacht dat dit een log voor snoep was?

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.014
Misschien? Kweenie :dunno: Heb nog geen echte nadelen ondervonden. Komen die nog? :bang: :D
Wie weet..wie weet!
...
Een meisje van 10 en een jongen van bijna 15.
Hmm, dan ben je door de echte ellende wel heen denk..
Even afwachten wat puberteit gaat geven dan...
hmm..:burns:
Ah, je komt al aardig in de gevarenzone. Worden nog spannende jaren.
Uhu..
Vond je luiers verschonen, geen vrijheid meer om te gaan waar je wil en wanneer je wil, kinderen om 6.00 uur naast je bed in het weekend etc. allemaal zo leuk dan?
elke leeftijd heeft zijn charme....je ouders hebben het ook voor jou gedaan
Ok..laat maar..zoveel dingen om te quoten:roflol:

kinderen opvoeden is zowel een avontuur als een uitdaging
je begrijpt dat wel als je zelf kinderen hebt
als je alleen maar de negatieve dingen ziet, poepluiers, huilen enz ben je mijns inzien wel een zwartkijker
het familie gebeuren kan ook heel mooi en liefdevol zijn, waar je zeker mooie momenten samen kan delen

Maar dat is met zoveel dingen in het leven, eerst zaaien en daarna oogsten
Iedereen heeft wel een eigen visie/ervaring hierover, het is maar net hoe jij het ziet

Wie ben je ?
Wat zijn je doelen ?
Welke snoep/taart heb je vandaag al gegeten ?

:D

Hangt toch in grote mate af van hoe goed je band met je kind is en ze bereid zijn te luisteren naar correcte argumenten...
Maar ja, het kan best lastig zijn...

Band hier is megagoed, maar dan nog blijft het enorm lastig.
Maar goed, dat is weer een andere discussie.

Terug naar Marvin's candyfetish! :p

giphy.gif

Terug
Naar boven