- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, het was meer dat ik de terugweg waarschijnlijk niet meer had gehaald na een aantal reps..dus dan is het verstandiger om iets lichter te gaan ipv de vloer te slopen82kg: 0 (alleen cleanen, kreeg die barbell niet over mijn hoofd)
Of je verstand greep in ....
lekkere thuistraining al met al hoor!

)
), 6, 6 (nipt
), 5.5 (net niet
wel 1 rep meer als vorige keer..)
), 12, 12 (pittig
), 10 (prima
) ss Green band: 20, 20, 20 (TUT + sqeez
)
), 5 (nipt
), 4 (op=op
)
) ss Yellow band: 20, 18, 17, 15, 15+5 partials
(Prima workout zo op mijn vrije dag..)

Mag ik je vast een smakelijk eten wensen?18:00 Steak tartare + Gamba's & courgette van de BBQ

Natuurlijk mag dat

Hoe doen echte sissies hem danDoe je die sissy squat zoals @wovano of doe je een 'echte' Sissy squat met backlean?
#durftevragenOorspronkelijk met een groot rotsblok, in mijn log heb je al eens gereageerd op een video geloof ik.
Zoals Wovano. Gezien bij Paul Bremmer op IG. Dus doe ook nog een soort doorrollen naar mijn hak..zo lijkt het een beetje op een leg extension..Doe je die sissy squat zoals @wovano of doe je een 'echte' Sissy squat met backlean?
Zoals ik..want ik ben een sissy
Juist, nooit geweten...Oorspronkelijk met een groot rotsblok, in mijn log heb je al eens gereageerd op een video geloof ik.
Why is it called a sissy squat? The name refers to Greek legend, King Sisyphus who, after antagonising one too many people, was sent to the underworld to be punished. Hades then gave him a huge rock and told him if he could push it to the top of the highest mountain, he would be set free.
)
), 9 (2f.
), 9 (2f. mooi is anders
..)
), 15 (paar powershrugs..)
)
)
Dat is wel een mooie uitleg, die kende ik nog niet. Maar is meer een prehistorische slee push natuurlijkWhy is it called a sissy squat? The name refers to Greek legend, King Sisyphus who, after antagonising one too many people, was sent to the underworld to be punished. Hades then gave him a huge rock and told him if he could push it to the top of the highest mountain, he would be set free.

En wat ik dus doe is wat @wovano in zijn log postte laatst..De 2 varianten die iik ken zijn staand op je tenen en dan je lichaam naar achteren buigen, of zittend met een stang in je knieholtes en dan rechtop gaan staan. In feite zijn dit compleet verschillende oefeningen.

Ja, nou heb je me, want ik zit niet in wovano zijn log, maar ben wel nieuwgierig genoeg om te gaan zoeken .... (en het is rustig nu op mijn werk)En wat ik dus doe is wat @wovano in zijn log postte laatst..
Hoe het beestje heet, maakt me eigenlijk niet heel veel uit..![]()
Je hoefde niet ver te zoeken wist ik alJa, nou heb je me, want ik zit niet in wovano zijn log, maar ben wel nieuwgierig genoeg om te gaan zoeken .... (en het is rustig nu op mijn werk)

)
), 9 (2f.
), 9 (2f. mooi is anders
..)
), 15 (paar powershrugs..)
)
)
)
), 7 (2 flink forced)
)

(best prima)

Door een verkeerde oefening te typen dusIncline dumbbell curl:
4kg: 15
10kg: 12 (dumbbells gemaakt met iets te grote schijven..raken de grond)
12.5kg: 10, 10 (2f.), 10 (4f.)
@Bubs hoe dan? 14kg of bedoelen we een andere oefening? Of ben jij heeel sterk (of ik heel slap*)
Thuis train rating:(best prima)
* Ik vermoed dat 2e. Verder ook nog eens een slap karakter..zo stond ik net weer in de snoeppot te graaien. Fijn dat thuiswerken..![]()
.
.Nou, daar wordt weleens anders over gedacht..Door een verkeerde oefening te typen dus.
Je bent dus niet heel slap, ik was nog heel moe.
Nu had ik me echt voorgenomen om vanmorgen te fietsen..stond zelfs al buiten, maar toen ik die zeik miezer voelde ben ik weer terug naar binnen gegaan en heb ik de auto gepakt
En ze hebben het wel eens over je ruggegraat. Maar jij zelf ook

KloptEn ze hebben het wel eens over je ruggegraat. Maar jij zelf ook![]()

Ik moet inderdaad noodgedwongen bepaalde oefeningen don en dat gaat niet eens heel slechtJe bent sterker in je thuis trainingen dan in de gym lijkt het wel![]()