- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook zeker waar. Beetje volume voeding voorkomt snaaienDe volle laag? Ik vind het wel een simpele constructieve opmerking. Als je je 'calorie budget' klaarblijkelijk moeilijk vol te houden vind, moet je je vooral niet gaan beperken tot een paar shakes. Gewoon shitload aan kip en groenten die je lekker vindt, met een kleine portie carbs bijvoorbeeld. Maakt het heel wat makkelijker.
Thanks man!
)
), 12 (2f.
)
)
(Gewoon prima, weinig bijzonder)Geen fysio, maar flink je voetspieren trainen. Toe (of towel) curls zijn oprecht een ding + om en om alleen je grote teen omhoog trekken terwijl de rest van je tenen blijven staan en dan de rest van je tenen omhoog terwijl grote teen blijft staan.Ze gaat dus nu een aantal keer mijn rug flink aanpakken (facia, massage, manipuleren etc), maar moet vooral zelf aan de slag om de boog van mijn voet weer goed te krijgen en goed te gaan staan..voor mijn schouder moet ik iets van een interne rotatie doen.
Draag nu zelf ook barefoot sinds een jaar +. Alleen met hardlopen heb ik hardloopschoenen aan. Vind het vooral prettig dat je meer ruimte hebt in de schoen zelf. Voor de rest voel ik niet perse verschil.Geen fysio, maar flink je voetspieren trainen. Toe (of towel) curls zijn oprecht een ding + om en om alleen je grote teen omhoog trekken terwijl de rest van je tenen blijven staan en dan de rest van je tenen omhoog terwijl grote teen blijft staan.
Ben deze oefeningen zelf gaan doen ik toen ik begon met Vivo barefoot schoenen dragen, en die boog is nu zó veel sterker. Dan ga je "vanzelf" ook mooier staan.
Had ik wel gedacht eigenlijk...Nee, training zit er zo ingesleten dat dat toch wel minimaal 4x per week gebeurt..meestal 5x
Ontkennen helpt niet (rennies wel
)Misschien is het de oefeningen die ik heb gedaan, maar mijn voetboog is terug en m'n tenen staan een stuk wijder. Zelfs na een paar maandenDraag nu zelf ook barefoot sinds een jaar +. Alleen met hardlopen heb ik hardloopschoenen aan. Vind het vooral prettig dat je meer ruimte hebt in de schoen zelf. Voor de rest voel ik niet perse verschil.
Ja, echt mega vermoeiend. Het voelt momeneteel als ik ergens sta net of ik voor een bodybuilding foto mijn quads sta te flexen..merkte het zaterdag zelfs met benen trainen dat ze eigenlijk gewoon al vermoeid waren..Fijn dat je een goed gevoel hebt met de fysio.
Het zal een aardige klus zijn "alles" te herstellen. Maar als je de grondoorzaak weet is t met doorzetten en volhouden wel te verhelpen of iig verbeteren.
Actief staan is vermoeiend. Zeker als je veel dingen in de gaten moet houden. Zodra t een beetje in je systeem zit zal t zeker beter gaan.
Dan hoef je ook minder je aandacht erop te focussen.
Succes marv👊💪😘
Deze fysio behandeld maximaal 6 keer, daarna moet ik zelf aan de slag. Moet uberhaupt zelf aan de slag en was inderdaad buiten het staan ook al aan voet oefeningen begonnen. Ik ben momenteel blij als ik het handdoekje uberhaupt kan verplaatsen, dus het tenen verhaal moet ik nog even mee wachten of op trainen!Geen fysio, maar flink je voetspieren trainen. Toe (of towel) curls zijn oprecht een ding + om en om alleen je grote teen omhoog trekken terwijl de rest van je tenen blijven staan en dan de rest van je tenen omhoog terwijl grote teen blijft staan.
Ben deze oefeningen zelf gaan doen ik toen ik begon met Vivo barefoot schoenen dragen, en die boog is nu zó veel sterker. Dan ga je "vanzelf" ook mooier staan.
Is een preworkout van Goodgame nutritionWat is een preworkout kickstarter? Of is dit een merk?
Ik geloof dat ik daarvoor toch te graag 'mooie' schoenen draagDraag nu zelf ook barefoot sinds een jaar +. Alleen met hardlopen heb ik hardloopschoenen aan. Vind het vooral prettig dat je meer ruimte hebt in de schoen zelf. Voor de rest voel ik niet perse verschil.

Shit! Ik dacht dat ontkennen zou helpenHad ik wel gedacht eigenlijk...
Ontkennen helpt niet (rennies wel)

Ik ga mijn best doen..zal wel wat tijd nodig hebben ben ik bang. Doe je de oegeningen nog steeds of kun je er op een bepaald moment mee stoppen of minderen?Misschien is het de oefeningen die ik heb gedaan, maar mijn voetboog is terug en m'n tenen staan een stuk wijder. Zelfs na een paar maanden
Klopt..het wisselt wel qua plek of klachten, maar het verbaast me niet dat het vanuit mijn voeten zou komen..Maar volgens mij heb je echt al jaren hier last van toch? Hopelijk helpt deze aanpak
Je zou eens een podotherapeut kunnen bezoeken als je dit nog niet gedaan hebt. Zij kunnen een drukmeting doen van voeten en hoe dus je druk verdeeld wordt tijdens het lopem en onderzoeken de stand van je voeten, enkels, knieën etc...Is ook zeker waar. Beetje volume voeding voorkomt snaaien
Thanks man!
Beetje druk op werk, dus actief loggen schiet er wat bij in.
Fysio:
Gister bij de fysio geweest. Lijkt me een goede, maar wordt wel een traject. Conclusie was voornamelijk dat ik platvoeten heb waardoor de loodlijn niet goed ligt, mijn knie draait, mijn heup niet goed kantelt en met een lichte scorliose komen we zo uit bij mijn nek en bovenrug. Verder staat mijn linker schouder ook wat naar voren..
Ze gaat dus nu een aantal keer mijn rug flink aanpakken (facia, massage, manipuleren etc), maar moet vooral zelf aan de slag om de boog van mijn voet weer goed te krijgen en goed te gaan staan..voor mijn schouder moet ik iets van een interne rotatie doen.
Vooral dat actievere staan is gewoonweg echt nadenken en in mijn optiek erg zwaar. Het voelt voor mij nu als ik sta of ik contant mijn quads aan het flexen ben, want moet ook mijn knie naar buiten draaien. Omdat dit best wel pittig is maak ik momenteel weer wat meer gebruik van mijn zit-sta bureau...iets meer zitten dus
Vandaag nog wel getraind..
Pull:
Lat pulldown (medium handle van XXL):
50kg: 12
70kg: 12, 12, 12, 10 (niet alles even netjes)
Internal shoulder rotation (naar buik toe draaien):
5kg: 15, 15, 12, 12 (beetje zoeken nog)
Single arm pulldown (beweging schuin omhoog, zittend op een bankje):
40kg: 14
60kg (fullstack): 12, 16 (paar flink forced), 12 (2f.
)
Rear delt fly's (machine):
20kg: 20, 20 (slow controlled)
27.5kg: 15, 13 (waarvan 4 partials)
20kg: 15, 12 (beide sets meer focus midden traps)
DB curl:
12kg: 12, 12, 12 (vooral bij dit soort oefeningen enorm moeilijk om ook nog op mijn voeten en knieen te letten!)
Machine preacher curl:
31.5Kg: 12, 12, 12 (nipt!)
34kg: 8
Geen hele fijne machine, maar wel even best voor vandaag..
Rating:![]()
![]()
(Gewoon prima, weinig bijzonder)
En qua voeding...
Voeding, vrijdag 15-11-2024:
5:45 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + appel
10:30 55g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + appel + multivit + vit D
Pre-workout: 12g Kickstarter
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL) + 6g creatine
13:30 100g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 Pot magere kwark + banaan
18:30 Avondeten (~800kcals)*
20:30 35g nightprotein (XXL)
~2210kcals, E/K/V = 215g (39%) / 225g (41%) / 50g (19%)
* wordt wel iets meer aangezien we nog een flinke portie roti hebben staan...
Op basis daarvan heb ik al een paar jaar zooltjes. Maar dat ging me uiteindelijk niet helpen zei deze fysio..Je zou eens een podotherapeut kunnen bezoeken als je dit nog niet gedaan hebt. Zij kunnen een drukmeting doen van voeten en hoe dus je druk verdeeld wordt tijdens het lopem en onderzoeken de stand van je voeten, enkels, knieën etc...
Het zijn spieren als elke andere spier die hebt. Als je ze niet de stimulans geeft worden ze zwakker. En schoenen zijn zo ontwikkeld dat ze ondersteunen met als gevolg dat onze voeten zwakker worden.Ik ga mijn best doen..zal wel wat tijd nodig hebben ben ik bang. Doe je de oegeningen nog steeds of kun je er op een bepaald moment mee stoppen of minderen?
Thanks voor je inzicht! Dan moet ik toch de training erin houden. Buiten het actievere staan en erop letten tijden het trainen schieten de toecurls er soms bij in..Het zijn spieren als elke andere spier die hebt. Als je ze niet de stimulans geeft worden ze zwakker. En schoenen zijn zo ontwikkeld dat ze ondersteunen met als gevolg dat onze voeten zwakker worden.
Als jij BW pullups doet, opbouwt naar x aantal reps en vervolgens alleen nog dezelfde aantal reps assisted pullups doet wordt je rug ook minder sterk. Schoenen zijn in dit voorbeeld je pullup station.
Zooltjes zijn vaak ook maar een pleister op de wond. Net als straps als je grip niet sterk genoeg is. Je kan verder, en dat is een oké keuze, maar het onderliggende probleem wordt niet opgelost.
)
Toecurls was een handdoek optillen? Ik geloof er geen barst van dat je spieren daar nou echt sterk van worden. Wel van calf raises zonder schoenen op een randje staan (bv traptrede) dan moeten je voeten echt werken om niet door te zakkenBuiten het actievere staan en erop letten tijden het trainen schieten de toecurls er soms bij in..

Alleen doet dat in mijn optiek weer niet heel veel voor je voetboog. Maar ga het eens proberen!Toecurls was een handdoek optillen? Ik geloof er geen barst van dat je spieren daar nou echt sterk van worden. Wel van calf raises zonder schoenen op een randje staan (bv traptrede) dan moeten je voeten echt werken om niet door te zakken![]()

)
), 12 (paar bottom partials)
)
)

(Voorlopig denk enkel 'prima' trainingen..)Man, man..wat is dit afzien. Ik heb zo een teringlast van mijn bovenrug en nek...Een winging schouderblad hoor je idd wel vaker, alleen lastig cq onmogelijk om bij jezelf te zien
Snap ook dat het afleren van een fout patroon heel veel kracht kost, ook mentaal.... maar goed om hier bewust van te zijn!

Sterkte met de herstel oefeningen Marv.... niet opgeven hoorMan, man..wat is dit afzien. Ik heb zo een teringlast van mijn bovenrug en nek...