MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Yes!!! De 10gram rozijnen-man is terug😝
Welkom terug Marv!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.562
Leuk dat je weer gaat loggen. Maar bijna weer de 90kg aangetikt.
Ik ga weer een poging doen..en inderdaad weer bijna 90kg. Zal vast wat spiermassa bijzitten, maar het ziet er niet heel best uit:roflol:

De training vandaag met een collega. Mijn linker schouder doet de laatste weken intens klote, voelt wat instabiel en doet snel pijn.
Waarschijnlijk heeft het eindstand wel te maken met mijn langdurige bovenrug/nek issues

Push:
Incline press (plate-loaded, gewicht/kant):

10kg: 15
20kg: 12 (TUT & MMC)
30kg: 10 (linker schouder doet kut), 8+2partials, 7+3partials
25kg: 10 (redelijk controlled)

Baal enorm van die schouder, want er zit zeker meer in

Benchpress:
40kg: 12
60kg: 10
80kg: 5, 3, 3, 3, 2
Dropset: 80-->60-->40kg: 2, 6, ??

Rope pushdown:
17.5kg: 14, 12 (2f.:fire:), 9 (2f. beetje zware/gare puley dit)

Fly machine (stack):
35kg: 15
42.5kg: 15
50kg: 12
57.5kg: 12 (even opbouwen en rustig met mijn schouder)

Tricep dip machine (stack):
5 sets

ss

Side raise (alternate):
6kg: 4 sets

Welkom terug Marv!!
Meer voor mondgevoel dan kcals..was overigens 5g ;)

Hee dikke apenkop!!

Welkom terug ;)

• #45.565
Welkom terug Marv!!
Excuses voor de gierige karma, lang niet geweest
:marvins:
Thanks! Kijken of ik het ook volhou.

Stond net alweer brokken speculaas in mijn mond te duwen..

Voeding dinsdag 12-11-2024:
6:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie + appel
10:30 40g whey isolaat (XXL) + 30g notenmix + 6g creatine + multivit & vit D
12:00 50g havermout + 35g whey isolaat + 10g rozijnen
13:30 Blik monster ultra rosa + paar stukjes speculaas
15:15 150g kipfilet + 100g groenterijst (Musclemeat)
18:00 Avondeten (~800kcals)
20:00 30g Nightprotein (XXL)

~2260kcals, E/K/V: 195g (34%) / 190g (33%) / 80g (33%)

Qua cardio alleen even naar de stad lopen en naar huis fietsen, en dat telt bijna niet, want woon tegenwoordig 7minuten fietsen bij mijn werk vandaan:roflol:

..

Voeding dinsdag 12-11-2024:
6:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie + appel
10:30 40g whey isolaat (XXL) + 30g notenmix + 6g creatine + multivit & vit D
12:00 50g havermout + 35g whey isolaat + 10g rozijnen
13:30 Blik monster ultra rosa + paar stukjes speculaas
15:15 150g kipfilet + 100g groenterijst (Musclemeat)
18:00 Avondeten (~800kcals)
20:00 30g Nightprotein (XXL)

~2260kcals, E/K/V: 195g (34%) / 190g (33%) / 80g (33%)

Qua cardio alleen even naar de stad lopen en naar huis fietsen, en dat telt bijna niet, want woon tegenwoordig 7minuten fietsen bij mijn werk vandaan:roflol:

Misschien moet je eens gewone maaltijden gaan eten ipv om half 11 een beetje whey met wat noten...
Dan heb je wat meer vulling/verzadiging en laat je die speculaas ook eerder liggen....

Kijk nou wie er terug is :D
Ben je nog wel eens in een gym geweest de laatste 2 jaar? Of weer terug naar af inmiddels?

die gast logt al 15 jaar eten en is altijd al zo geweest bij hem en ziet er al jaren hetzelfde eruit en al jaren een jojo

@Skatermarvin al +15 jaar naturel Denk niet dat een hoop dat kunnen zeggen. Hoe ouder ik wordt hoe meer respect ik begin te krijgen voor de mensen die het trainen gewoon in hun wekelijkse routine hebben opgenomen en gewoon al jaren lekker aan het sporten/trainen zijn.

Iedereen heeft een ander doel.

@Skatermarvin al +15 jaar naturel Denk niet dat een hoop dat kunnen zeggen. Hoe ouder ik wordt hoe meer respect ik begin te krijgen voor de mensen die het trainen gewoon in hun wekelijkse routine hebben opgenomen en gewoon al jaren lekker aan het sporten/trainen zijn.

als je doel jojo is prima idd

naturel of niet heeft toch niks te zien met de opmerking van @Maximum Effort ?

Lol zie dat er een heel stuk tekst is weggevallen. Wel leuk gelijk al die conclusies. Stukje tekst wat miste was iets van: naturel aan het trainen en van alles qua programma’s gedaan. Die man wil ernaast ook nog een btj leven.

• #45.578
Misschien moet je eens gewone maaltijden gaan eten ipv om half 11 een beetje whey met wat noten...
Dan heb je wat meer vulling/verzadiging en laat je die speculaas ook eerder liggen....
Ik ging daar normaal eigenlijk best prima op. Maar sinds het trainen wat minder gaat is de rest ook nog wat meer down the drain..

Uiteraard heb je ook wel gelijk, maar moet even kijken hoe ik dat het best kan implementeren..
Die gast logt 1 dag eten en krijgt meteen de volle laag 😂😂😂
Heerlijk:roflol:
Vind je het gek je zou haast denken dat hij die voeding door een slangetje krijgt. Is amper iets vast voer.
Heerlijk, goed om te lezen dat er weer wat meer echt gereageerd wordt en niet aan een like wordt gegeven.

Heb het elkaar afzeiken wel een beetje gemist!:heart:
Kijk nou wie er terug is :D
Ben je nog wel eens in een gym geweest de laatste 2 jaar? Of weer terug naar af inmiddels?
Nee, training zit er zo ingesleten dat dat toch wel minimaal 4x per week gebeurt..meestal 5x
die gast logt al 15 jaar eten en is altijd al zo geweest bij hem en ziet er al jaren hetzelfde eruit en al jaren een jojo
Buiten het feit dat ik echt wel vetter ben heb ik wel het idee wat spiermassa gepakt te hebben, maar dat kan ik alleen zien als ik die laag vet er af cut...

Ja, het knaagt altijd wel natuurlijk, maar het zou met mijn leefstijl niet bepaald gezond zijn om dat er nog naast te gaan doen. Vind zowieso dat je niet met PED's je shit lifestyle moet compenseren..
als je doel jojo is prima idd
Het is niet het doel, maar ben teveel een vreetzak om het hele jaar steady te zijn ben ik bang
naturel of niet heeft toch niks te zien met de opmerking van @Maximum Effort ?
:windup:
Ja maar hij moet natuurlijk wel even een mes onder water prikken en wat te melden hebben.
:windup:
Lol zie dat er een heel stuk tekst is weggevallen. Wel leuk gelijk al die conclusies. Stukje tekst wat miste was iets van: naturel aan het trainen en van alles qua programma’s gedaan. Die man wil ernaast ook nog een btj leven.
Dat laatste is denk ook de kern van het "probleem"
Ja, komt weer allemaal terug, naast trainen was dit ook de blog van AYCE en cocktails toch? :D
Ik ontken alles!!

Gisteren wel getraind, maar vergeten te loggen..nu even uit mijn hoofd.

Legs, focus hamstrings:
Lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):

15kg: 15
20kg: 14, 12, 12, 9 (1f.)

RDL:
60kg: 12
100kg: 8 (warmup)
140kg: 7, 6, 6 (moeizaam), 6 (nipt)

Seated calfraise (plate-loaded):
50kg: 15
75kg: 15, 15, 15, 13 (Iets lichter en meer volume)

Tibia raise:
25kg: 20, 18, 14, 8, 8 (2f.:fire:)

Leg extention (plate-loaded):
50kg: 12, 12, 12 (prima gecontroleerde reps)
60kg: 10, 8 (2f.:fire:)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (Niet heel veel tijd, maar tevreden)

Ik lees mee maar ben tegenwoordig meer van de likes 😬

Die gast logt 1 dag eten en krijgt meteen de volle laag 😂😂😂
De volle laag? Ik vind het wel een simpele constructieve opmerking. Als je je 'calorie budget' klaarblijkelijk moeilijk vol te houden vind, moet je je vooral niet gaan beperken tot een paar shakes. Gewoon shitload aan kip en groenten die je lekker vindt, met een kleine portie carbs bijvoorbeeld. Maakt het heel wat makkelijker.

Terug
Naar boven