MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Klinktr goed Marvin, al vind ik het aantal borst setjes wat veel..en lats wat weinig.

jaa je moet ook invulling geven aan wat je aandachtspunten zijn.
lats lopen bij mij wat makkelijker en borst iets minder makkelijk.
daar speel ik wat mee met de setjes etc;)

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je gelijk in..
maar ga ook al naar 3x12 qua sets en reps en ben van plan het 1 en ander te supersetten, wat IMO wel een trainingsprikkel moet geven in combi met wat schroeven aan mijn voeding;)

Oja, vandaag is een rustdag! Dus lekker tv kijken, nken en andere prettige aktiviteiten en nee Dwarven ik heb nog geen swissball gekocht:mad:

Voeding woensdag 24-09-2009:
7:00 50g brinta + 40g whey en 25g rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g), + 2 pindakaas (30g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (25g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g) + 2 pindakaas (30g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (25g) + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
18:00 Avondeten
20:00 35g Whey (85% eiwit) + banaan en 25g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Mijn fysio liet me vandaag zien wat je zoal voor 'normale' oefeningen kunt doen met een swissball... :mad:

ik ben niet zo'n superset fan marvin...het is leuk voor de afwisseling, maar in een spieropbouwend programma als continu trainingsmethode lijkt het me niet echt zinvol...dat is mijn ervaring.

3x12 gaat wel lekker worden kerel - ik geniet er vollop van :P

ik ben niet zo'n superset fan marvin...het is leuk voor de afwisseling, maar in een spieropbouwend programma als continu trainingsmethode lijkt het me niet echt zinvol...dat is mijn ervaring.

3x12 gaat wel lekker worden kerel - ik geniet er vollop van :P
Ben ook zeker niet van plan alles te supersetten. Maar denk dat ik voor optie B ga, ondanks de grote load aan UB, maar dat heb je in feite ook met een basic split van 4 dagen...we kijken wel wat het doet! Als het niet werkt dan ga ik gewoon wat anders doen. Eerst 1 maandje op 3 x12 met optie B. Vandaag even een schema breien..:rolleyes:

Oja, Vandaag weer wielendag en vanaf volgende week een nieuw schema met 3x12, dus vandaag even wat dingen lekker zwaar, gewoon omdat het kan:D

Legs, calfs and abs:
Squat (below parallel): 5x5 (after warm-up)
Barbell lunges: 3x8
Leg curl: 3x10
Leg extention: 3x10

Barbell calfraise: 4x6
Toepress: variabel

+ some abwork:D:D

Voeding donderdag 24-09-2009:
7:00 50g brinta + 40g whey en 25g rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g), 2 pindakaas (30g))) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (20g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g), 2 pindakaas (30g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (20g) + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
17:00 20g Whey
17:30 Gebakken aardappels, witte bonen in tomaten saus + tilapia filet (2 stuks)
20:00 37.5g dextrojuice
20:45 35g Whey (85% eiwit) + banaan en 10g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Laatst bewerkt:
Beste logbezoekers,

Is dit wat of zouden jullie dingen totaal anders doen of ander commentaar, alles is welkom;)

Alles 3x12

A1: Rug +biceps
BOR
Lowerback machine
Reverse grip pulldown
Sinle arm pulldown
Dumbbell shrugs

Bicep curl
Hammer curl

B1: Benen + schouders
Squat
Leg extention
Leg curl
Calfraise

OH-press
Arnold-press
Side raise ss Facepull

C1: Borst + triceps
Incline dumbbellpress (60gr)
Incline fly’s (45gr)
Benchpress

Dippen
Skullcrushers

A2: Rug +biceps
Deadlift
Reversegrip row ss chin up
Single arm row

Dumbbell curl
CG preacher curl

B2: Schouders + Benen
MP
Upright row
Rear delt raise ss Frontraise
Machine shrugs

Legpress (wide) 4x12
Toepress

C2: Borst + triceps
Dumbbellpress
Incline dumbbellpress (60gr)
Fly’s (ss Pullover enkel met rustdag tussen C2 en A1)
Tricep extention (incline)
Pressdown

En dan dus:
Ma: A1
Di: B1
Do: C1
Za: A2
Ma: B2
Di: C2
Do: A1
etc

Laatst bewerkt:
Misschien kun je op B2: Schouders + Benen dag je hams goed aanpakken met goodmornings of romanian deadlifts.

Mijn benen gaan iets te snel..en om even wat broeken te sparen iets meer superdude georienteerd;):P

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Het kan ook zijn dat ik heel wat anders bedenk nog;) of toch ga voor push pull

And I'm back!:D

Legs, calfs and abs:
Squat (below parallel): 5x120kg, 2x5x130kg, 5x125kg, 5x120kg (after warm-up)
Barbell lunges: 12x40kg, 10x50kg, 8x50kg (voelt verrot aan m'n voet:mad:)

Intermetzo: Benchpress (omdat ik volgende week donderdag pas weer borst doe en even minimaal een maand op 3x12 ga;)):
10x40kg, 5X80kg, 5x90kg (1spot), 5x85kg, 5x80kg

Leg curl: 3x10x43kg
Side machine crunch: 2x25x43kg, 15x50kg
Single Leg extention: 10x50kg, 10x43kg, 10x36kg
Toepress: variabel
Swissball crunch: 2x15 (slow & sqeezing)
SwissBALL roll (roll & strechhhh);)

Goeie training Marvie :D

Rustdagje vandaag! Vanmiddag even onder de zonnebank, want begin weer wat wit te worden! En daarna weer even noten en pinda’s halen + tuppeware bakje, want volgende week ga ik even een nieuw voedingsschema proberen!

De boodschappen van gister waren alvast:
Pak brinta
Zak rozijnen
7 potten kwark
2kg basmati rijst
1.5 kg kip (komt ook nog biefstuk + evt tartaar)
Flesje soya saus (bevatte de minste kcal’s)
Roerbak groente e.d moet ik nog halen. Dus waarschijnlijk zondag een behoorlijk berg koken, voor de rest van de week;). Even een vraagje hoeveel g ongekookte rijst wordt hoeveel g gekookt? Dus bijv 50g ongekookt = ..g?

Voeding vrijdag 25-09-2009:
7:00 60g brinta + 40g whey en 25g rozijnen + kiwi, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen ( 3kipfilet/kalkoenfilet (84g), 1 filet (15g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (28g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 3kipfilet/kalkoenfilet (84g), 1 filet (15g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (28g) + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
17:30 Avondeten
Vanavond weet ik nog niet, want ben bij m’n vriendin, maar haal wel wat kip tappas zooi of eet wel wat brood met kipfilet en noten..
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof

Rustdagje vandaag! Vanmiddag even onder de zonnebank, want begin weer wat wit te worden! En daarna weer even noten en pinda’s halen + tuppeware bakje, want volgende week ga ik even een nieuw voedingsschema proberen!

De boodschappen van gister waren alvast:
Pak brinta
Zak rozijnen
7 potten kwark
2kg basmati rijst
1.5 kg kip (komt ook nog biefstuk + evt tartaar)
Flesje soya saus (bevatte de minste kcal’s)
Roerbak groente e.d moet ik nog halen. Dus waarschijnlijk zondag een behoorlijk berg koken, voor de rest van de week;). Even een vraagje hoeveel g ongekookte rijst wordt hoeveel g gekookt? Dus bijv 50g ongekookt = ..g?

Voeding vrijdag 25-09-2009:
7:00 60g brinta + 40g whey en 25g rozijnen + kiwi, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen ( 3kipfilet/kalkoenfilet (84g), 1 filet (15g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (28g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 3kipfilet/kalkoenfilet (84g), 1 filet (15g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham kipfilet (28g) + 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
17:30 Avondeten
Vanavond weet ik nog niet, want ben bij m’n vriendin, maar haal wel wat kip tappas zooi of eet wel wat brood met kipfilet en noten..
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof

ziet er goed uit bro!
geniet van je rustdagje.
ik moet ook ff een beetje bijkleuren, want door het witter worden word mn definitie ook minder... zo lijkt het iig.
maar ik heb geen geld/zin om vaak te gaan zonnebanken.
alternatief? douchegel met bruiningsspul ofzo?

Tip: bij de Ikea hebben ze een 17-delige bakje-set voor 4 euro ofzo... (die kleintjes zijn handig voor 1 of 2 scheppen (whey)poeder, middelmaat voor pinda's / rozijnen en de grote voor maaltijden (ik heb 2 van die sets thuis) ;)

Bij mij is 50 gram ongekookte basmatirijst 150 gekookte rijst.

Verder ben ik gék op geroerbakte (witte/spits)kool met een theelepel té pittige saus per maaltijd. Mijn ontzettend vergevende wokpan met anti-aanbaklaag vindt het niet eens nodig dat ik in olie bak :D (mits ik een klein beetje water in de pan doe, en dat ik handig met de saus...)

ziet er goed uit bro!
geniet van je rustdagje.
ik moet ook ff een beetje bijkleuren, want door het witter worden word mn definitie ook minder... zo lijkt het iig.
maar ik heb geen geld/zin om vaak te gaan zonnebanken.
alternatief? douchegel met bruiningsspul ofzo?
Thanks dude! Ik ben nooit zo'n voorstander van die bruinings cremes..wordt vaak vlekkerig enzo..mijn planning was eigenlijk om nog een weekje egypte te pakken ofzo, maar dat ging helaas niet lukken en is Centerparcs geworden.:D:D

Tip: bij de Ikea hebben ze een 17-delige bakje-set voor 4 euro ofzo... (die kleintjes zijn handig voor 1 of 2 scheppen (whey)poeder, middelmaat voor pinda's / rozijnen en de grote voor maaltijden (ik heb 2 van die sets thuis) ;)

Bij mij is 50 gram ongekookte basmatirijst 150 gekookte rijst.

Verder ben ik gék op geroerbakte (witte/spits)kool met een theelepel té pittige saus per maaltijd. Mijn ontzettend vergevende wokpan met anti-aanbaklaag vindt het niet eens nodig dat ik in olie bak :D (mits ik een klein beetje water in de pan doe, en dat ik handig met de saus...)
Bedankt voor de tips dwarF! Kijk eerst even bij de Xenos vanmiddag voor de bakjes en anders naar de ikea. het worden namelijk 4 rijst maaltijden per dag, dus moet voldoende bakjes hebben! Hoelang kun je bereide rijst eigenlijk in de koelkast bewaren?

Bedankt voor de tips dwarF! Kijk eerst even bij de Xenos vanmiddag voor de bakjes en anders naar de ikea. het worden namelijk 4 rijst maaltijden per dag, dus moet voldoende bakjes hebben! Hoelang kun je bereide rijst eigenlijk in de koelkast bewaren?
Here to help ;)
Ik kook voor max. 2 dagen vooruit, 3 dagen = max. haalbaar denk ik.

(nog een hint: gekookte rijst in een boterhamzakje in de vriezer, hoef je het alleen nog maar een dag / 2 dagen van tevoren te roerbakken met groente & vlees / vis)

Koolvisfilet van AH huismerk al eens geprobeerd? Lekker!
(blokjes van 100 gram per stuk)

Here to help ;)
Ik kook voor max. 2 dagen vooruit, 3 dagen = max. haalbaar denk ik.

(nog een hint: gekookte rijst in een boterhamzakje in de vriezer, hoef je het alleen nog maar een dag / 2 dagen van tevoren te roerbakken met groente & vlees / vis)

Koolvisfilet van AH huismerk al eens geprobeerd? Lekker!
(blokjes van 100 gram per stuk)
Nog maals bedankt, moet natuurlijk ook andere dingen hebben als kip, tartaar en biefstuk.:D

Biefstuk............ met knofloofboter... stokbroodje... sausje...... :D

Oh sorry - dat krijg je als de rijst naar je hoofd stijgt :p Gelukkig zijn we allemaal diehard volhouders die alle verleiding kunnen weerstaan (ookal roepen we ze zelf op :D) Hoi! Hoest hier?

Terug
Naar boven