Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is inderdaad fijn om met name armen even los aan te pakken!Dezelfde training als ik op de planning. Lekkere training![]()

)Mwoah..Rush is zeker niet mijn favoriet. Maar de pot(ten) moet(en) leeg. Had in een aanbieding een keer 3 stuks gekocht..heb er nu nog 1.5, maar heb alles in 1 pot door elkaar gegooid omdat 1 van de twee smaken niet te zuipen wasPrima training toch!
Hoe vind je de Rush pre-workout? Maten van mij gaan er best hard op, ik heb 't zelf nog niet geprobeerd.

Zo is het maar net!
Thanks maat!

Alles voor de pomp inderdaad! Training was niet echt spannend nee! Hopelijk vallen volgende week de 100% gewichten zoals ik wilAlles voor de pomp
Vind de training verder nog niet zo spannend maar komt vast nog wel![]()

Mwoah..Rush is zeker niet mijn favoriet. Maar de pot(ten) moet(en) leeg. Had in een aanbieding een keer 3 stuks gekocht..heb er nu nog 1.5, maar heb alles in 1 pot door elkaar gegooid omdat 1 van de twee smaken niet te zuipen was![]()

Mwoah..Rush is zeker niet mijn favoriet. Maar de pot(ten) moet(en) leeg. Had in een aanbieding een keer 3 stuks gekocht..heb er nu nog 1.5, maar heb alles in 1 pot door elkaar gegooid omdat 1 van de twee smaken niet te zuipen was![]()

Haha..80% was het , maar gevoel was prima na innemen van de cocktailPreworkout cocktail
Ik wou zeggen nice training maar je ging niet 100% dus dat zeg ik niet![]()

Niks mis met een beetje pomp!Lekker schouderwerk bro! Heerlijk pompje lees ik! Done.
Mwoah..het is te doen
Lekker is anders
(rustperiodes van 2-3 minuten!)
)Mwoah..het was behoorlijk light weight..maar wel met zeer goed MMC!
Heb gevolgd..Leuk dat je Kelei zijn schema volgt! Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje
Succes hiermee!
Weet je wel dat er al een 'Kelei's revised routine' is? Een full body variant? Dat jij zeg maar de - ook nog steeds goed werkende - oude routine volgt?
Momenteel split ik gewoon..ik heb de oude gevolgd inderdaad..niet de door Kelei herziene versie. En denk ook niet dat ik die zo snel zal gaan doen, want hou niet van fullbody workouts..

Heb gevolgd..Momenteel split ik gewoon..ik heb de oude gevolgd inderdaad..niet de door Kelei herziene versie. En denk ook niet dat ik die zo snel zal gaan doen, want hou niet van fullbody workouts..

Haha, geen probleem hoor en welkom hierAah excuus! Niet goed gelezen van mij!
Ik probeerde alleen te helpen
Hoe ziet je routine er nu uit dan? Ik kan de pagina niet chill lezen van mijn telefoon..
Ik nog wel een tip over je beta-alanine, als je die wilt.
Ik ga proberen om regelmatig proberen te komen kijken! Ik vind het leuk om te zien als mensen het anders dan mijzelf aanpakken, daar kan ik altijd wat van leren![]()
Ben benieuwd over de tip wat betreft beta-alanine, want tips en tricks zijn altijd welkom
Is heel erg persoonsafhankelijk denk..maar echt niks voor mij..