MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik weer net iets anders:

1. Havermout afwegen
2. melk erbij
3. magnetron in
4. whey erdoor roeren

en 5. oppeuzelen natuurlijk :)

Ik eet het metwater, maar dat vind je waarschijnlijk echt ranzig ;)

Ik weeg nu in een bakje 30g vannille whey, 80-120g havermout, 25-60g rozijnen en 1a2g kaneel wat ik vervolgens goed door elkaar roer.

Als het goed gemengd is voeg ik er al roerend heet/gekookt water aan toe. Maar je kunt hiervoor natuurlijk ook melk gebruiken.

Met water is het even wennen, maar ik vind de hele smaak combinatie nu echt heerlijk:D:eating:

Ongeveveer zelfde verhoudingen denk..de whey maakt het hierin lekker zoet:thumbs:

Ik vind een papje sowieso minder, mijn ontbijt heb ik het liefst zo snel mogelijk klaar en op.
Ik maal me havermout en doe dan me shake maken, af en toe schudden en klok het zo weg.

Toevallig vanmorgen met water gemaakt omdat de melk op was, niet exht mijn ding, maar wel wat vloeibaarder wat dan wel weer mooi is.

Flinke benen training voor 80 procent marvin! Je gaat me toch niet vertellen dat het appeltje eitje was wah....

80% :O nice

zonder 1 zweet druppel zeker :( jelly

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.566
Ik weer net iets anders:

1. Havermout afwegen
2. melk erbij
3. magnetron in
4. whey erdoor roeren

en 5. oppeuzelen natuurlijk :)
Nr. 5 is mijn favoriet!:eating:

Ik vind een papje sowieso minder, mijn ontbijt heb ik het liefst zo snel mogelijk klaar en op.
Ik maal me havermout en doe dan me shake maken, af en toe schudden en klok het zo weg.

Toevallig vanmorgen met water gemaakt omdat de melk op was, niet exht mijn ding, maar wel wat vloeibaarder wat dan wel weer mooi is.
Hmm, ik denk dat je het gewoon zo moet blijven doen dan, misschien in verhouding iets meer whey gebruiken of de suiker gewoon langzaam afbouwen..

Je zou er ook een banaan of iets dergelijks doorheen kunnen blenden..

Flinke benen training voor 80 procent marvin! Je gaat me toch niet vertellen dat het appeltje eitje was wah....
Buiten de lunges om ging het allemaal best makkelijk ja..:rolleyes:

Vandaag ook nog 80%..morgen rug en borst op 90% en volgende week weer naar 100%:D:D

zonder 1 zweet druppel zeker :( jelly
Eigenlijk wel:o

Hier dan de planning voor vandaag!:D

C1 Schouders – armen (80%):
Dumbel shoulder press: 4x8-12
Bent over lateral raise: 3x8-12
Lateral raise: 3x8-12
Seated frontraise: 3x8-12

EZ-bar tricep extention: 4x8-12
Dumbel curl: 4x8-12
Dippen: 3x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset
Pushdown: 2x8-12 + pompset

Voeding, vrijdag 22-11-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 100g havermout + 25g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:15 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
16:00 3g beta-alanine + 5g Rush + appel
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:30 225g rijst + 135g kipfilet + paprika en spinazie + 20g casseine + 100g bevroren aardbeien (proteinfluff) + 1 glucosamine

~2630kcals, E/K/V = 190g (29%) / 360g (55%) / 50g (16%)

Lekkere planning :)
Hoe gaat het eigenlijk met de geboekte progress qua training?
Wat heb je er afgelopen trainingscycle uitgehaald zeg maar :)

80% lijkt me toch weer mentaal lastig (weinig uitdagend), maar succes :thumbs:

• #9.568
Lekkere planning :)
Hoe gaat het eigenlijk met de geboekte progress qua training?
Wat heb je er afgelopen trainingscycle uitgehaald zeg maar :)

80% lijkt me toch weer mentaal lastig (weinig uitdagend), maar succes :thumbs:
Weinig..haha

Misschien moet ik toch eens serieus overwegen weer een protocool gaan volgen met doel sterker te worden.
Het is overigens niet zo dat ik mezelf niet uitdaag, want haal altijd het maximale uit mijn training, maar de focus ligt er gewoon niet zo op. Ik ben dit schema begonnen met een bepaald gewicht en dan steeds als doel 4x12 te halen, zolang ik dat niet haalde heb ik niet verzwaard.

Maar de seated OH-presses bijvoorbeeld begon ik dit schema op 52.5kg en doe ik nu 57.5kg, maar heb nog geen keer 4x12x57.5kg gehaald, dus nog niet verzwaard.

Squats ben ik van 4x12x100 nu aan beland op 115kg.. kan wel zwaarder, maar de focus ligt momenteel meer op MMC.

Walking lunges begonnen op 57.5kg en doe ik nu op 72.5kg (dat is eigenlijk best een vooruitgang..:rolleyes:)

En tenslotte incline dumbel press van 4x12x32 ben ik nu aan beland op 36kg, maar pak soms ook nog 34 als het erg moeizaam gaat..

Good luck today

Mss per dag een hoofdoefening pakken en daar 5x5 / 3x3 op volgen?

Pakt bij mij wel goed uit.

• #9.571
Thanks!

Mss per dag een hoofdoefening pakken en daar 5x5 / 3x3 op volgen?

Pakt bij mij wel goed uit.
Zo iets gaat het wel worden denk, maar daar start ik in januari dan pas mee. Heel misschien dat ik het myo-set schema van Kelei van bodybuilding.com weer van de plank trek. Vond ik namelijk ook een erg fijn schema!:thumbs:

Maar wie weet verzin ik weer wat anders!:thumbs:

Kelei's schema:
Elke oefening eerste set maximal 12 reps, daarna steeds een myo set van ongeveer 3 reps met tussen de sets slecht 30sec. pause net zolang tot de 50 reps gehaald zijn.

Wanneer binnen de eerste set 12 reps zijn gehaald het gewicht verhogen en proberen minimaal 8 reps te halen..

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 50 reps 
Incline benchpress: 50 reps 
Ez-bar tricep extention: 50 reps 
Pressdowns: 50 reps 
Lateral raise: 50 reps

B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 50 reps 
Chin-ups: 50reps 
CG cable row: 50 reps 
Rope facepull: 50 reps 
(CG) Preacher curl: 50 reps 
BB-shrugs: 30 reps 

C: Legs, lower back:
Squats/FSQ's: 50 reps
SLDL: 50 reps
Leg extentions: 50 reps
Standing leg curl (alternate): 50 reps
Standing calfraise: 75 reps
Toepress: 50 reps

+ Ab-work

Hoezo doe je biceps/triceps oefeningen door elkaar, vind je dat fijner?

Conclusie: je bent dus wel sterker geworden :D

• #9.574
Dat vraagt om een pannenkoekenfeestje!! :banana:

Dat schema ziet er mooi uit man, maar je traint je spieren wel maar 1 keer per week.
Is dat niet iets wat je tegenstaat?

• #9.578
Dat schema ziet er mooi uit man, maar je traint je spieren wel maar 1 keer per week.
Is dat niet iets wat je tegenstaat?
Het was het bedoeling volgens het schema 6 keer per week te trainen met 1 rustdag tussen de 3. Zelf deed ik meestal 4 a 5 trainingen per week...:D:o

• #9.580
Terug
Naar boven