- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet het metwater, maar dat vind je waarschijnlijk echt ranzig
Ik weeg nu in een bakje 30g vannille whey, 80-120g havermout, 25-60g rozijnen en 1a2g kaneel wat ik vervolgens goed door elkaar roer.
Als het goed gemengd is voeg ik er al roerend heet/gekookt water aan toe. Maar je kunt hiervoor natuurlijk ook melk gebruiken.
Met water is het even wennen, maar ik vind de hele smaak combinatie nu echt heerlijk
Ongeveveer zelfde verhoudingen denk..de whey maakt het hierin lekker zoet![]()
Nr. 5 is mijn favoriet!Ik weer net iets anders:
1. Havermout afwegen
2. melk erbij
3. magnetron in
4. whey erdoor roeren
en 5. oppeuzelen natuurlijk

Hmm, ik denk dat je het gewoon zo moet blijven doen dan, misschien in verhouding iets meer whey gebruiken of de suiker gewoon langzaam afbouwen..Ik vind een papje sowieso minder, mijn ontbijt heb ik het liefst zo snel mogelijk klaar en op.
Ik maal me havermout en doe dan me shake maken, af en toe schudden en klok het zo weg.
Toevallig vanmorgen met water gemaakt omdat de melk op was, niet exht mijn ding, maar wel wat vloeibaarder wat dan wel weer mooi is.
Buiten de lunges om ging het allemaal best makkelijk ja..Flinke benen training voor 80 procent marvin! Je gaat me toch niet vertellen dat het appeltje eitje was wah....

Vandaag ook nog 80%..morgen rug en borst op 90% en volgende week weer naar 100%

Eigenlijk wel

Weinig..hahaLekkere planning
Hoe gaat het eigenlijk met de geboekte progress qua training?
Wat heb je er afgelopen trainingscycle uitgehaald zeg maar
80% lijkt me toch weer mentaal lastig (weinig uitdagend), maar succes![]()
)Thanks!
Zo iets gaat het wel worden denk, maar daar start ik in januari dan pas mee. Heel misschien dat ik het myo-set schema van Kelei van bodybuilding.com weer van de plank trek. Vond ik namelijk ook een erg fijn schema!Mss per dag een hoofdoefening pakken en daar 5x5 / 3x3 op volgen?
Pakt bij mij wel goed uit.
Jup, vind het fijner om ze om en om te doen. Krijg ik een flinke pomp van en zo voorkom ik dat ik 1 groep beter aanpak als de ander. In mijn andere schouders + armen training start ik namelijk met bicepsHoezo doe je biceps/triceps oefeningen door elkaar, vind je dat fijner?

Schijnbaar

Goed excuus inderdaad!

Het was het bedoeling volgens het schema 6 keer per week te trainen met 1 rustdag tussen de 3. Zelf deed ik meestal 4 a 5 trainingen per week...Dat schema ziet er mooi uit man, maar je traint je spieren wel maar 1 keer per week.
Is dat niet iets wat je tegenstaat?

Het was het bedoeling volgens het schema 6 keer per week te trainen met 1 rustdag tussen de 3. Zelf deed ik meestal 4 a 5 trainingen per week...![]()
Geen idee, moet je even via dit topic zijn gestarte topics checkken:6 is erg veel. Zelf kom ik aan 4, als ik zou willen 5 denk ik.
Heeft kelei ook een ub/lb schema?