Real3D
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 9%
Als ik mijn lichaam altijd zou voeden als ik honger heb, dan kan ik volgend jaar mee doen aan obese..
Ik heb namelijk altijd trek en honger. Alles wat ik vandaag eet zou ik probleemloos met een factor twee kunnen vermenigvuldigen en dan nog steeds heb ik honger..FML..**** my metabolism..
yoyo,
Voordat ik me bezig hield met mijn eten was ik gewoon normaal, ik at als ik honger had en stopte als ik genoeg had. ik was gewoon lekker autogereguleerd. Nu zou ik constant kunnen eten en wil altijd meer.
ik denk niet dat jouw metabolisme anders is dan de meeste mensen, maar wel je band met eten. Ik zie de meeste mensen dagelijks niet aan 2500 kcal komen, al dan niet vetjes hebben, en ze worden dikker als ze hierboven zitten.
De meeste mensen worden gewoon niet dik, omdat ze wat eten als ze trek hebben, vervolgens onbewust verzadigd zijn en dit zich constant herhaalt. De mensen met een hogere verbranding als bijv. veel ectomorphs of blijkbaar mack10kunnen het zich permiteren veel te eten zonder vet te worden, maar komen minder voor.
"normale verbranding"
autoregulatie = weg --> denkt veel eten ---> wil constant meer eten --> mag niet eten wordt dan vet ----> obsessie met constant willen eten
Hogere verbranding
Autoregulatie = beter --> kan veel eten --> geen angst voor vet worden --> geen obsessie van constant willen eten
Ik denk dat veel mensen zich hierin kunnen herkennen. Persoonlijk zou ik voor 100% liever terug gaan naar mijn oude band met eten.

), maar pas ik gewoonweg niet toe. Mijn rustdagen eet ik overdag nagenoeg geen carbs en heb ik eigenlijk ook bijna geen honger. En merk ook gewoon dat vanaf de eerste carbs van de dag die ik consumeer ik verander in een carb-verslindend monster. Wat ik enkel aan Mack probeer aan te geven is dat ik als ik puur op gevoel zou eten altijd teveel zou eten omdat ik gewoonweg gek op eten ben.