Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Quads en Hams 20-10 reps ene training

Andere training 15-8 reps

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.642
Het is me ook al opgevallen dat de meeste wedstrijdbb'ers bij ons in de gym altijd 12- of zelfs 15-reppers doen op squats en legpress... er zal wel iets van aan zijn dat je quads best aanpakt door hoog in reps te gaan, denk ik dan. Zelf heb ik weinig baat gehad bij lage reps en lage volumes, dus in de volgende bulk pak ik het in ieder geval ook anders aan!
Uiteindelijk zal het de afwisseling zijn die het meeste brengt..altijd het 1 of altijd het ander is volgens mij niet optimaal...

Noodles! my favorite!

Geniet van je rustdag! ;)
De beenspierpijn begint er al in te komen..dus nodig is het zeker! Kan me ook nu al verheugen op de noodles..al is het al omdat dat vandaag mijn enige directe carbs zijn..:rolleyes:

Zo gek is dat ook niet bij benen, bij squatten/leg press e.d. gebruik je nou eenmaal (bijna) niets anders dan je benen. Bij borst kan dat dan nog wel eens een ander verhaal zijn.
Mwoah..vergis je niet hoeveel je je squat kunt cheaten door er een halve goodmorning van te maken, te veren onderin of gewoon weg niet te focussen..

Quads en Hams 20-10 reps ene training

Andere training 15-8 reps
Wel respect hoor Mack! Denk alleen dat het met mijn zeurende knieen niet heel raadzaam is dergelijke volumes te pakken! Over die knieen gesproken...ga maar eens de fysio bellen..:o:rolleyes:

benen doe ik altijd 2x in de week.
elke traning compleet anders.

Heerlijk is dat.

alleen 2e traning wel gay gewichtjes altijd haha

• #9.645
Whaha epic spierpijn, dikke training weer kerel!

Baas!:)

• #9.649
Vind het persoonlijk fijn als ze goed pijn doen. weet je teminste dat je ze goed aangepakt hebt :)
Ik ook hoor..Ik kan er echt van genieten als bijvoorbeeld mijn hams zo zuur zijn dat op de wc zitten vervelend wordt ;)

f953a2a8ee3c7acb801519326bbe8f3c.jpg

Zo was de terugweg van mijn werk weer flink bikkelen! Quads en hams behoorlijk in de fik..
Had wel een beetje honger toen ik bij de supermarkt aankwam dus heb daar een paar stukjes ananas en een stukje krentenbrood gesnaaid (staan op een aantal plekken bakken vreten welk je kunt proberen..:eating:) en vervolgens mijn casseine even naar 17:00uur verschoven.

Die paar gram extra carbs had ik wel verdiend ;)
Whaha epic spierpijn, dikke training weer kerel!
Het is vandaag al begonnen, dus dan is het morgen helemaal feest. Gelukkig staat er schouders en armen op het programma:thumbs:

:D:D

Niet gek dat je honger hebt op dit soort dagen man!

• #9.651
Niet gek dat je honger hebt op dit soort dagen man!
Kwam vooral door de cardio..als ik met de auto naar mijn werk was gegaan had ik er niet zo'n moeite mee gehad..;)

Even doorbijten voor mijn vakantie Thailand ;) En heb nog 2 sinterklaasavonden in het verschiet...:eating::eating:

Sterke pr op lunges! training ziet er weer top uit!'

Zeker geen gek idee, om even langs de fysio tegaan, denk dat het een overbelaste pees is.

''Mwoah..vergis je niet hoeveel je je squat kunt cheaten door er een halve goodmorning van te maken, te veren onderin of gewoon weg niet te focussen..''

Het is een combi van stiff deadlift en een squat snap je toch wel ???
:P

ziek die lunges !

• #9.654
Sterke pr op lunges! training ziet er weer top uit!'

Zeker geen gek idee, om even langs de fysio tegaan, denk dat het een overbelaste pees is.

''Mwoah..vergis je niet hoeveel je je squat kunt cheaten door er een halve goodmorning van te maken, te veren onderin of gewoon weg niet te focussen..''

Het is een combi van stiff deadlift en een squat snap je toch wel ???
:P
Ik ga morgenmiddag langs de fysio..ben benieuwd!

Thanks gozer!

Vandaag schouders en armen!:D

C2 Schouders – armen
MP: 3x8-12+dropset
Alternate hammer grip shoulder press: 4x8-12
Face pull: 3x8-12+pompset
Barbel curl: 4x8-12
Seated dumbel Tricep ext.: 4x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12 + pompset
Rope pushdown: 3x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding, woensdag 27-11-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 100g havermout + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:30 200g rijst + 150g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 150g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 4g Beta-alanine + 3g BCAA (voor de smaak:rolleyes:)
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + banaan
18:00 Bietenstamppot (~300g aardappels + 250g bieten + ¼ ui + ¼ appel + mosterd) + 140g runderburger + 20g casseine + 1 glucosamine

~2665kcals, E/K/V = 190g (28%) / 360g (54%) / 55g (18%)

Even een algemene vraag: Gezien het feit dat ik nagenoeg geen zuivel eet, kan het zijn dat ik calcium/magnesium tekort kom? En is het raadzaam deze te supplementeren?

Heb je last van krampen?

• #9.656
Maar je neemt al maanden glucosamine?

Echt pijn van gewrichten?

• #9.658
Maar je neemt al maanden glucosamine?

Echt pijn van gewrichten?
Erg moeilijk te zeggen, maar ga morgen naar de fysio..ik gebruik nu bijna 3 maanden glucosamine en ondanks dat mensen zeggen dat je het minimaal 3 maanden moet gebruiken overweeg ik stevig geen nieuwe pot(ten) meer te kopen als ze op zijn of zal ik er nog een potje aan wagen?

Good luck today, waarom plan jij jouw dropsets in?
Vind je het niet fijner om het op het moment zelf te bepalen, om de laatste reps eruit te knallen?

• #9.660
Good luck today, waarom plan jij jouw dropsets in?
Vind je het niet fijner om het op het moment zelf te bepalen, om de laatste reps eruit te knallen?
Wat ik vanmiddag zal doen is het volgende:

Ik pak een bepaald gewicht zeg 50kg..daar doe ik 3 sets mee waarbij ik probeer steeds 12 reps te halen, maar of dat nu wel of niet lukt dan verzwaar ik meestal iets voor mijn dropset naar zeg maar 55kg welk ik dan drop naar 50 en vervolgens bijvoorbeeld naar 45. Op deze manier pak ik flink wat intensiteit en leer in 'omgaan' met hogere gewichten ;)

Terug
Naar boven