- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof me...deze stamppot bieten lust iedereen, komt denk door de toevoeging van mosterd, maar vooral de appel!Ik had hem vanmiddag bedacht (vraag me niet waarom, ik ben een dagdromer). Dus ik dacht die MOET ik vanavond posten
Nou omdat ik niet van stamppot houd en zeker niet van bieten.. Of was het nou rode kool![]()
Mwoah..kijk het nog even aan, maar dat is natuurlijk ook een optie om eens een keer een goede checkup te doenAls je niet zeker bent zou ik als ik jou was bloed laten prikken Marvin, het beste en interessantste wat je kunt doen!

) + 100g paprika + 300g kalkoenfilet + 30g casseine + 100g bevroren fruit (proteine fluff) + 1 glucosamineIk heb altijd honger..haha. Of is dat lekkere trek?1900 kcal... brrr ik mag er niet aan denken of ik krijg al honger.![]()
Omdat ik die BCAA's erg lekker vind en ze voor mijn gevoel een beetje energy geven..heb niet echt problemen met die 1900kcals..morgen weer 2600-2700kcals en op vakantie ga ik er niet echt op letten1900 calorieen pff, ik hou 2300 calorieen al amper vol
Hoezo nog bcaa's terwijl je 150gr kipfilet eet?

Omdat ik die BCAA's erg lekker vind en ze voor mijn gevoel een beetje energy geven..heb niet echt problemen met die 1900kcals..morgen weer 2600-2700kcals en op vakantie ga ik er niet echt op letten![]()

*Busted*..

Zie bovenstaand...

Vind nowfoods altijd onnodig duur, maar thanks voor de tip! Hoeveel vit D zit daar in eigenlijk?marvin er is een sup van now foods met calcium vitamine D en nog iets.. allemaal in de juiste ratio's
verder eet ik voor het slapen ook geen kwark want dat is lekker
Valt mee hoor!

Dat moet het zijn

Is om te bepalen of Thaise mensen echt zo klein zijn.
Is om te bepalen of Thaise mensen echt zo klein zijn.

Jup...en zo gaat het ook met benen worden..hoger in de repjes..Flinke training toch wel, hoop repjes gemaakt! Nice enne ik vreet ook geen bieten
True story...

Inderdaad k*t, maar het is niet anders..ik heb nog nooit gefoamrollt en zou ook niet weten hoe dat moet en waarmee..K*t man.
Foamrollem geen optie voor die spanning?
Ik voel goed verscheel als ik bijv eerst alleen links gerolt heb, dat ik hem een stuk makkelijker in kan duwen dan rechts.

Inderdaad k*t, maar het is niet anders..ik heb nog nooit gefoamrollt en zou ook niet weten hoe dat moet en waarmee..![]()