Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Als je niet zeker bent zou ik als ik jou was bloed laten prikken Marvin, het beste en interessantste wat je kunt doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.682
Ik had hem vanmiddag bedacht (vraag me niet waarom, ik ben een dagdromer). Dus ik dacht die MOET ik vanavond posten :D

Nou omdat ik niet van stamppot houd en zeker niet van bieten.. Of was het nou rode kool ???
Geloof me...deze stamppot bieten lust iedereen, komt denk door de toevoeging van mosterd, maar vooral de appel!:thumbs:

Wel die ranzige vissschnitzels achterwege laten en gewoon normale aardappels gebruiken ipv die instant puree bende!

http://www.ah.nl/allerhande/recepten/66156/bietenstamppot-met-visschnitzel

000065676_001_FRRK010612_200.jpg

Als je niet zeker bent zou ik als ik jou was bloed laten prikken Marvin, het beste en interessantste wat je kunt doen!
Mwoah..kijk het nog even aan, maar dat is natuurlijk ook een optie om eens een keer een goede checkup te doen:thumbs: Goed advies:D

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Rustdagje vandaag...vet shredden op low carb, low kcals!

Voeding, Shredder-day 28-11-2013:
7:00 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 140g runderburger + visolie + vit D + 2 glucosamine
12:15 150g kipfilet + 50g spinazie + 8g BCAA + Ca/Mg/Zn
15:00 150g kipfilet + 50g spinazie + 2 glucosamine + 8g BCAA
17:00 45g notenmix
18:00 90g rijst (gekookt ja..:o) + 100g paprika + 300g kalkoenfilet + 30g casseine + 100g bevroren fruit (proteine fluff) + 1 glucosamine
20:00 evt. 8g BCAA (post-cardio (snel-wandelen))

~1900kcals, E/K/V = 240g (51%) / 70g (14%) / 75g (35%)

1900 kcal... brrr ik mag er niet aan denken of ik krijg al honger. :angstig:

1900 calorieen pff, ik hou 2300 calorieen al amper vol :D

Hoezo nog bcaa's terwijl je 150gr kipfilet eet?

• #9.685
1900 kcal... brrr ik mag er niet aan denken of ik krijg al honger. :angstig:
Ik heb altijd honger..haha. Of is dat lekkere trek?

1900 calorieen pff, ik hou 2300 calorieen al amper vol :D

Hoezo nog bcaa's terwijl je 150gr kipfilet eet?
Omdat ik die BCAA's erg lekker vind en ze voor mijn gevoel een beetje energy geven..heb niet echt problemen met die 1900kcals..morgen weer 2600-2700kcals en op vakantie ga ik er niet echt op letten :trollface:

• #9.688
*Busted*..:o

Zal wel degelijk opletten wat ik eet, maar dan met name op de proteins..en uiteraard zal ik lekker genieten van ijs en andere lekkernijen, maar alles met mate offcourse

:eating:
:meal:
:eatmeat:
:fries:
..Ik neem zelfs een meetlint mee waarschijnlijk..:rolleyes::o

marvin er is een sup van now foods met calcium vitamine D en nog iets.. allemaal in de juiste ratio's

verder eet ik voor het slapen ook geen kwark want dat is lekker

• #9.690
Zie bovenstaand...:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

marvin er is een sup van now foods met calcium vitamine D en nog iets.. allemaal in de juiste ratio's

verder eet ik voor het slapen ook geen kwark want dat is lekker
Vind nowfoods altijd onnodig duur, maar thanks voor de tip! Hoeveel vit D zit daar in eigenlijk?

Je eet geen kwark want het is lekker..wait whut?!

1900 carbs, dammmmmmm.
Succes (y)

Laat dat meetlint thuis man ;)

• #9.694
Flinke training toch wel, hoop repjes gemaakt! Nice enne ik vreet ook geen bieten

• #9.697
Flinke training toch wel, hoop repjes gemaakt! Nice enne ik vreet ook geen bieten
Jup...en zo gaat het ook met benen worden..hoger in de repjes..

True story...

Measuring-tape-sho_1429185i.jpg

In b4..that guy is'nt Thai..:rolleyes:

Fysio-update
Zo juist bij de fysio geweest en even naar mijn knieen laten kijken. Na wat oefeningtjes gedaan te hebben concludeerde hij waar ik al een beetje bang voor was. Mijn pezen zijn overbelast.

Verder gaf hij aan dat mijn benen niet echt goed konden ontspannen en dat er geen sprake was van een disballans (tussen quads/hams). Hij adviseerde mij de komende weken mijn benen lichter te trainen en me ook vooral te focussen op het excentrische deel van bijvoorbeeld mijn squats.

Ik moet qua oefeningen meermaal daags minimaal 30seconden mijn quadriceps rekken:

Standing.jpg

En excentrische decline of heel ellevated squats doen op 1 been. Ook verwachte hij dat mijn vakantie Thailand op het juiste moment aan de orde komt en dat het mindere/niet trainen mijn knieen goed zouden doen. Als het tegen halverwege/eind januari niet minder of over was moest ik even terugkomen.

Dus voor nu...tijdelijk p*ssy leg workouts:o

K*t man.
Foamrollem geen optie voor die spanning?
Ik voel goed verscheel als ik bijv eerst alleen links gerolt heb, dat ik hem een stuk makkelijker in kan duwen dan rechts.

• #9.699
K*t man.
Foamrollem geen optie voor die spanning?
Ik voel goed verscheel als ik bijv eerst alleen links gerolt heb, dat ik hem een stuk makkelijker in kan duwen dan rechts.
Inderdaad k*t, maar het is niet anders..ik heb nog nooit gefoamrollt en zou ook niet weten hoe dat moet en waarmee..:o

Terug
Naar boven