FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha..oeps! Maar bedankt Bart!Ik doelde ook op je laatste training, whaha maar wederom sterke deadlift, damn! power zat weer man.
Ik geef totaal niks om grip en het is zeker niet zo dat ik 115 of 130kg niet zonder kan liften, maar heb gemerkt dat als ik dat doe dat dat ten koste gaat van mijn hogere gewichten.Erg lekkere training Marvin!
Toch moet ik een paar kritische kanttekeningen aankaartenSorry.
Al vanaf 115 met straps?
chin-up
dumbbells
En positief eindigen:
Dikke gewichten op je deadlift! Hele nette myo-reps op de chin-up en overal een prima training![]()
De NoxiPro was als vanouds..Hoe was de Noxipro? Nog steeds zoals je gewend was?

Thanks man!

Dan deadlift ik liever met jou..

Thanks Rob! Geldt het bovenstaande wat betreft de shrugs ook als er een rustdag tussen dag 1 en 2 zit? En waar kan ik het beste een schouderoefening in voegen? Ben namelijk bang dat ik teveel UB oefeningen aan het kiezen ben..Very nice mate, very very nice
ivm schema
Ik zou niet gaan shruggen de dag voor deads. Die zou ik eventueel net voor je facepulls doen. Dan krijg je vermoeide
traps en gaan je rear delts meer werken.
MP & Side raise zie ik staan maar zou toch ook nog een DB press voor schouders doen.
In regel geld altijd als je een goede balans wilt tussen links en rechts, je altijd unilateral werk moet doen.
En daarvan krijg je een grotere hormoon respons ook. Niet dat dat er veel aan toe doet![]()

Ik hou inderdaad wel van volume en mijn armen lopen naar mijn mening wat achter. Daarom heb ik er nu voor gekozen om op de UB dagen wel armen volledig te pakken, maar dan de ene keer met meer sets voor triceps en de andere keer meer voor biceps..Hopelijk is het niet teveel, want heb geen behoefte aan trainingen van 2 uur2 keer armen in een UB/LB is sowieso overkill. Dus één dag triceps, andere dag biceps.
Dan heb je al gelijk wat meer tijd
Inclined DB bij je MP. En Shoulderpresses bij je BP
Ik vind het nog altijd veel volume voor een UB/LB maarja, daar hou je wel van..

Verder heb ik het set volume iets verlaagd voor de meeste oefeningen van 4 naar 3. Is dit een beetje ok zo?Hmm, dan neem ik in overweging the first set last slechts 1 keer te doen..Het duurt zo lang oa omdat je ook je first set last 3x doetNormaal is dat gewoon 1x
Schema ziet er goed uit, je gaat je kcals nog nodig hebben![]()
Mijn grip is gewoon zwak. Heb al eens geprobeert stug zonder straps te liften, maar zette geen zoden aan de dijk en zorgde enkel voor Fails op grip voordat mijn rug het begaf..Goeie deadlifts gast!
Waarom gebruik je vanaf 115 kilo al straps, kun je die niet beter op je top gaan gebruiken?
---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
Waarom heb je eigenlijk voor IF gekozen?

Schema ziet er goed uit, je gaat je kcals nog nodig hebben![]()

Flinke deadlifts, als dat door de noxipro komt moet ik het ook maar eens aanschaffen![]()

Misschien moet je je armen eens niet meer trainenArmen kunnen wel vaker overtraind raken zonder dat je
er erg in hebt. Als je dan nog eens 2x per week gaat rowen/pulls doen & 2x per week gaat pressen, is het
kwaad snel geschied.

Haha..de oude versie is helaas niet meer verkrijgbaar.Flinke deadlifts, als dat door de noxipro komt moet ik het ook maar eens aanschaffen![]()
Hmm...no

Ik heb ook een zwakke grip, als ik zwaarder wil gaan deadliften moet ik ook straps gaan gbruiken... over armen die achter lopen heb ik ook nog geen oplossing, hoog volume of laag volume, bij mij groeien ze niet hard...

Hmm, je hebt misschien een punt, maar zonder gericht armen werk mis ik ook wel een beetje de pomp..Misschien moet je je armen eens niet meer trainenArmen kunnen wel vaker overtraind raken zonder dat je
er erg in hebt. Als je dan nog eens 2x per week gaat rowen/pulls doen & 2x per week gaat pressen, is het
kwaad snel geschied.

Klein beetje wel, maar misschien heeft hij wel gelijk