- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja ... gewoon in een bakje met een dekseltje half open erop. Laagje water op de bodem van het bakje,
paar blokjes spinazie uit de diepvries in dat water en dan 2m30 ongeveer op 1000W. Water eraf gieten,
peper & zout erover en smullen maar.
Ik weet dat het zo kan, maar toch pleur ik altijd alles gewoon bij elkaar. Voor thuis vind ik dit dan wel weer een goede tip! Ga ik eens proberen met bladspinazieTsja ... gewoon in een bakje met een dekseltje half open erop. Laagje water op de bodem van het bakje,
paar blokjes spinazie uit de diepvries in dat water en dan 2m30 ongeveer op 1000W. Water eraf gieten,
peper & zout erover en smullen maar.

Een kaartsspel. Had het ook nog nooit gespeeld, maar heb een erg gezellige avond gehad!
Dat kan weleens schelen ja! Maar tel mijn Wendler reps enkels als ze zonder legdrive zijn.
Klopt! En als je een schema mierenneuker bent net als ik1,25 schijfjes zijn ideaal met de kleinere spiergroepen.![]()

Geef mij die karma dan maar...omdat het kanDit is best wel een hele goede en praktische tip
Ik kon je geen karma geven helaas, dus dan maar zo.

:
Ik denk wel dat mijn onderhoud ongeveer op dat niveau zit. Misschien nog wel iets lager, want mijn rustdagen zitten ver beneden onderhoud en ik val niet af en kom niet aan momenteel.

Nope..de rest is zelf bedacht! Maar ben nu bezig met een UB/LB variatie op Wendler, want heb het idee dat er teveel rust zit tussen de verschillende spiergroepen.Behoud je dan wel de vitamines en mineralen als je het stoomt in de magnetron?
Leuke training gepland, hoort de rest na het DL ook bij het wendler schema thuis, of heb je dat er zelf aan toegevoegd?
Haha, duidelijkWat is dat hele gedoe toch maar met vitamines en mineraal verlies in de magnetron
Dit is minimaal beste mensen. Zeker als je het dan ook nog eens afgedekt erin steekt
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7047080
En waarom zou het slechter zijn dan in een pot of pan opwarmen? Veel vitamines zijn warmte gevoelig.
Dus langdurig stoven, bakken of eender wat zou ook verlies van v/m geven.
Als je het zo aan het hart ligt, eet gewoon dan alles rauw

Om het nu weer gelijk overtrokken gedoe te noemen is dan ook weer een beetje ehm..overtrokken. Maar ik ga me in ieder geval niet druk maken over mijn complete mineraal/vitamine verhouding binnen mijn voedsel..En dan nogwat boeien die mineralen en zo nou man, vind dat altijd zulk overtrokken gedoe

Jup! Vind ik te weinig. Ook na het lezen van de artikelen van Victor. Dus heb geprobeerd (met nadruk op geprobeerd!) dit een een nieuw schema (cycle 2) te fitten.Meestal krijg je alles wel binnen, als je een beetje gevarieerd eet. Behavle D3, dat spreekt voor zich natuurlijk.
Train je elke spier nu 1x in de week?
Thanks man! heb je suggesties toegevoegd!Dag 1 mis ik een pull down of pull up. Twee horizontale oefeningen in plaats van één horizontaal en één verticaal.
Dag 3 heb je 3 oefeningen voor borst: flat-, incline benchpress en fly's en maar één rug oefening.
Ik zou zeggen de T-bars naar dag 3 als vervanging van de fly's. Dan voeg je bij dag één nog een lat pull down toe en dan is het wat meer gebalanceerd.

Ik wou dat ik je kon bijstaan met wijze woorden of advies, maar helaas pindakaas!
Imo ziet het er goed uit.
maar ik ben dan ook een noob.
Deze woorden zijn genoeg Massive *bro-love*Ik wou dat ik je kon bijstaan met wijze woorden of advies, maar helaas pindakaas!
Imo ziet het er goed uit.
maar ik ben dan ook een noob.

Als het er maar goed uitzietSame. Vind het ook goed uitzien, maar ben ook maar een noob op dat gebied.
Wendler is al een bewezen systeem, dus ben benieuwd wat het mij brengt!
Ik moest nog trainen..Sterke deadlift marvin! Full body bevalt jou wel zo te zien.

NoxiPro deed weer zijn werk...heerlijk! Het maximale uit de jokersets gehaald!
)