MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan er nog niet heel veel over zeggen! Maar de trainingsopzet tot nu toe gaat prima!Lekkere training Marvin!
Bevalt het systeem je beetje goed?
Volgende week is die jokersets dus eigenlijk singles till failure? En met welk gewicht start je dan de nieuwe cycle? Want heb het idee dat ik deze cycle te licht ben begonnen met de MP..
Ik doe in de 5/3/1 week altijd maar 3 a 5 extra singles. Beetje mijn oud vel
Maar het jonge geweld kan natuurlijk verder gaan tot je gaat 'grinden'Thanks man!
Jup twee schijfjes van 1.25kg. Voel me echt gay als ik die dingen eraan hang..hahaNice, 62,5 kg! twee schijfjes van 1,25?
wat bedoel je precies met (1f)? Nog een over in de tank?
Thanks man!

Daar was ik al bang voor..

Thanks voor het advies Rob! Wel ga ik overwegen er wat meer een LB/UB van te maken ipv split, maar twijfel daar nog over gezien mijn overbelaste knieen. Misschien quads en hams los trainen en dan met name mijn quads niet helemaal om zeep helpen..Daar ben je vrij in natuurlijkIk doe in de 5/3/1 week altijd maar 3 a 5 extra singles. Beetje mijn oud vel
wat ontzienMaar het jonge geweld kan natuurlijk verder gaan tot je gaat 'grinden'
Gewoon 2.5 ophogen man. Ok, dan heb je wel meer reps bij je rep out, maar in dit geval is langzaam aan
beter. Ga je dubbel of 3 dubbel ophogen, loop je gewoon sneller tegen een plateau
Thanks voor het advies Rob! Wel ga ik overwegen er wat meer een LB/UB van te maken ipv split, maar twijfel daar nog over gezien mijn overbelaste knieen. Misschien quads en hams los trainen en dan met name mijn quads niet helemaal om zeep helpen..

Ga er eens over nadenken, want heb nu het idee dat mijn UB groepen een beetje teveel rust krijgen tussendoor.Deadlift heavy & light squats en dan nog een dag heavy squats en gewoon hams & lower back erbij.
Ideaal imo![]()

Handig om te weten, spinazie is lekker!Ik zou lekker voor 2x 100gr spinazie gaanOf meer. 100gr geeft je zo'n 300 a 600mg nitraten.
Goed voor de stikstof (NO) ontwikkeling in je lichaam en het verbeterd je prestatie![]()
Ik zou lekker voor 2x 100gr spinazie gaanOf meer. 100gr geeft je zo'n 300 a 600mg nitraten.
Goed voor de stikstof (NO) ontwikkeling in je lichaam en het verbeterd je prestatie![]()
Is inderdaad handig om te weten! Bedankt Rob!

Daar was ik al bang voor..
Thanks voor het advies Rob! Wel ga ik overwegen er wat meer een LB/UB van te maken ipv split, maar twijfel daar nog over gezien mijn overbelaste knieen. Misschien quads en hams los trainen en dan met name mijn quads niet helemaal om zeep helpen..

Ik zou lekker voor 2x 100gr spinazie gaanOf meer. 100gr geeft je zo'n 300 a 600mg nitraten.
houd spinazie zijn voordelen als het opgewarmd word in de magnetron?
Thanks voor je advies en inzichten TimBegin nieuwe wendler cycle
TM (waar je al je % en gewichten dus op basseerd)
Dat getal:
- LB: ophogen met 5 (Squat / Deadlift)
- UB: ophogen met 2.5 (Bench / Overhead press)
Opzet LB/UB split
- Squat 5/3/1 + Romanian (of stiff-legged) deadlift
- Bench 5/3/1 + Incline bench + back assistance
- Deadlift 5/3/1 + Front squat
- Overhead press 5/3/1 + close-grip bench + back assistance
Just my € 0.02![]()
Wordt gewaardeerd!Goede vraaghoud spinazie zijn voordelen als het opgewarmd word in de magnetron?

Nope verwacht nog niet aan mijn mag te zitten..Zit je aan je max met die mp marvin? Lekker gewerkt weer in ieder geval

Hmm..ga ik eens een google search wagen aan magnetron blokjes spinazie..Ik stoom alles in de magnetron. Lijkt me niet dat daardoor iets verloren kan gaan.