MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekkere training Marvin!
Bevalt het systeem je beetje goed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.342
Nette weights Marv. Zowel op je squats als MP. :)

Nice, 62,5 kg! twee schijfjes van 1,25?
wat bedoel je precies met (1f)? Nog een over in de tank?

Prima training hoor!

Volgende week is die jokersets dus eigenlijk singles till failure? En met welk gewicht start je dan de nieuwe cycle? Want heb het idee dat ik deze cycle te licht ben begonnen met de MP..

Daar ben je vrij in natuurlijk :p Ik doe in de 5/3/1 week altijd maar 3 a 5 extra singles. Beetje mijn oud vel
wat ontzien :p Maar het jonge geweld kan natuurlijk verder gaan tot je gaat 'grinden'

Gewoon 2.5 ophogen man. Ok, dan heb je wel meer reps bij je rep out, maar in dit geval is langzaam aan
beter. Ga je dubbel of 3 dubbel ophogen, loop je gewoon sneller tegen een plateau

• #10.348
Nette weights Marv. Zowel op je squats als MP. :)
Thanks man!
Nice, 62,5 kg! twee schijfjes van 1,25?
wat bedoel je precies met (1f)? Nog een over in de tank?
Jup twee schijfjes van 1.25kg. Voel me echt gay als ik die dingen eraan hang..haha

1f. betekend 1 forced rep
Thanks man!:D
Daar was ik al bang voor..:o
Daar ben je vrij in natuurlijk :p Ik doe in de 5/3/1 week altijd maar 3 a 5 extra singles. Beetje mijn oud vel
wat ontzien :p Maar het jonge geweld kan natuurlijk verder gaan tot je gaat 'grinden'

Gewoon 2.5 ophogen man. Ok, dan heb je wel meer reps bij je rep out, maar in dit geval is langzaam aan
beter. Ga je dubbel of 3 dubbel ophogen, loop je gewoon sneller tegen een plateau
Thanks voor het advies Rob! Wel ga ik overwegen er wat meer een LB/UB van te maken ipv split, maar twijfel daar nog over gezien mijn overbelaste knieen. Misschien quads en hams los trainen en dan met name mijn quads niet helemaal om zeep helpen..

Thanks voor het advies Rob! Wel ga ik overwegen er wat meer een LB/UB van te maken ipv split, maar twijfel daar nog over gezien mijn overbelaste knieen. Misschien quads en hams los trainen en dan met name mijn quads niet helemaal om zeep helpen..

Deadlift heavy & light squats en dan nog een dag heavy squats en gewoon hams & lower back erbij.
Ideaal imo :)

• #10.350
Deadlift heavy & light squats en dan nog een dag heavy squats en gewoon hams & lower back erbij.
Ideaal imo :)
Ga er eens over nadenken, want heb nu het idee dat mijn UB groepen een beetje teveel rust krijgen tussendoor.

De planning voor vandaag! Ga vanavond Dominion spelen met vrienden en eet daar. Eten waarschijnlijk pasta, dus ben uit gegaan van zo’n 800kcals..

Verder naar mijn werk gefietst vandaag, dus weer een lekker shredder dag ;):o

Voeding, dinsdag 21-01-2014:
6:30 5g BCAA + 5g creatine + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 65g notenmix + visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
16:00 5g BCAA
17:30 30g casseine
18:30 Avondeten (~800kcals)

~2000kcals, E/K/V = 185g (37%) / 95g (19%) / 100g (44%)

Ik zou lekker voor 2x 100gr spinazie gaan ;) Of meer. 100gr geeft je zo'n 300 a 600mg nitraten.
Goed voor de stikstof (NO) ontwikkeling in je lichaam en het verbeterd je prestatie ;)

• #10.353
Daar was ik al bang voor..:o

Begin nieuwe wendler cycle
TM (waar je al je % en gewichten dus op basseerd)

Dat getal:
- LB: ophogen met 5 (Squat / Deadlift)
- UB: ophogen met 2.5 (Bench / Overhead press)

Opzet LB/UB split
- Squat 5/3/1 + Romanian (of stiff-legged) deadlift
- Bench 5/3/1 + Incline bench + back assistance
- Deadlift 5/3/1 + Front squat
- Overhead press 5/3/1 + close-grip bench + back assistance

Just my € 0.02 ;)

Laatst bewerkt:
Ik zou lekker voor 2x 100gr spinazie gaan ;) Of meer. 100gr geeft je zo'n 300 a 600mg nitraten.
Goed voor de stikstof (NO) ontwikkeling in je lichaam en het verbeterd je prestatie ;)

houd spinazie zijn voordelen als het opgewarmd word in de magnetron?

Zit je aan je max met die mp marvin? Lekker gewerkt weer in ieder geval

• #10.358
Begin nieuwe wendler cycle
TM (waar je al je % en gewichten dus op basseerd)

Dat getal:
- LB: ophogen met 5 (Squat / Deadlift)
- UB: ophogen met 2.5 (Bench / Overhead press)

Opzet LB/UB split
- Squat 5/3/1 + Romanian (of stiff-legged) deadlift
- Bench 5/3/1 + Incline bench + back assistance
- Deadlift 5/3/1 + Front squat
- Overhead press 5/3/1 + close-grip bench + back assistance

Just my € 0.02 ;)
Thanks voor je advies en inzichten Tim:D Wordt gewaardeerd!

houd spinazie zijn voordelen als het opgewarmd word in de magnetron?
Goede vraag ;)
Zit je aan je max met die mp marvin? Lekker gewerkt weer in ieder geval
Nope verwacht nog niet aan mijn mag te zitten..:D

Ik stoom alles in de magnetron. Lijkt me niet dat daardoor iets verloren kan gaan.
Hmm..ga ik eens een google search wagen aan magnetron blokjes spinazie..

Je hebt dus nog genoeg stof die je mee kunt nemen tijdens de beslissing hoe je training er uit gaan zien! Successs :D

stomen of los in de magnetron is toch wel iets anders?

Terug
Naar boven