- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope..moet nog steeds een keer laten filmen. Maar heb nooit mijn telefoon mee naar de gym (heb er al twee de vernieling in geholpenRaw mag met riem, kneesleeves en wristwraps bij bench. Bench moet gepauzeerd worden op de borst, squat hoeft geen pauze maar wel onder par.
Heb je een video van je squat?
). Zal het eens overwegen, want in dit geval is een formcheck wel gewenst!
Hoever ben je momenteel Tim?
Haha...ik zeg go for it! 245kg raw squat![]()
Mooi streven Tim! Moet lukken naar mijn mening!Hoop met me 25e wel 650-700 totaal te hebben, heb nu 508
Natuurlijk wel afhankelijk van hoe het gaat met blessures en alles.
Nee..standing calfraise met barbell met mijn telefoon er naast..Toch niet aan het deadliften met je telefoon er naast? :O
Zo doende kwam het powerrack op mijn scherm terecht...

), 14 (Opmerkelijk easy & gruwelijke pomp!)
Floorpress te strict? even pauzeren wanneer je ellebogen/triceps de grond raken en dan weer omhoog drukken.
Zelf strek ik mijn benen zodat er ook geen legdrive bij zit
Kort vraagje, spanning houden onderin, of echt dood leggen?
Ot target gehaald dus niks te klagen.
benen strekken kan helaas niet, te weinig ruimte in mijn gym!Floorpress te strict? even pauzeren wanneer je ellebogen/triceps de grond raken en dan weer omhoog drukken.
Zelf strek ik mijn benen zodat er ook geen legdrive bij zit
Mogelijk hou ik mijn pauzes iets te lang, maar dat is IMO wel goed om dit deel van de bench te versterken (lockout?)Targets waren inderdaad weer gehaald en kunnen natuurlijk niet altijd 6 gooienKort vraagje, spanning houden onderin, of echt dood leggen?
Ot target gehaald dus niks te klagen.

Floor presses zijn volgens mij bedoeld om een specifiek deel van de bench te versterken. Hetzelfde geld voor boardpresses en bijvoorbeeld rack/blockpulls bij deadlifts.Wat is eigenlijk het nut van floor presses?
Ikea kasten![]()

Ga je geen spijt van krijgen denk!Wordt toch wel geïnteresseerd in wendeler!
Target reps gehaald= good train.
Spanning houden maar wel de stretch reflex er uit halen.
Mwoah..valt normaal wel mee. Maar als je dan uiteindelijk weer geweest bent kun je meer dan tevreden zijn.met tegenzin gaan ja..... dat kennen we allemaal wel denk ik.

1000% waar..Als ik zo naar je voeding kijk vandaag, kan ik me maar zo voorstellen dat je uitkijkt naar het avondeten![]()

Als ik nu zo eens kijk vind ik dat ik een beetje overdrijf! Met cutten ga ik zelfs maar iets lager op rustdagen..Arme jij! Maar sterk van je, om weer eens diep te gaan in je voeding![]()

Viel mee toch...

Haha...ik doe mijn barbell calfraise altijd door de barbell tegen het rack omhoog te drukken. Bij hogere gewichten komt het rack dan los van de grond...en tja als daar je telefoon in de buurt ligt is de rest geschiedenis..Een heel powerrack op je telefoon zetten is ook wel een prestatie lol
![]()
Ik ben gek op kip! Dus vandaag wordt een zelfde verhaal!Gast, had je het powerrack op de barbell gezet XD.
ik zie kip, kip, kip en kip. Wacht ook wat spinazie :-p. Wat is D-aspartic acid?
Ik ben mijn vriezer aan het leegvreten ivm mijn verhuizing, vandaar dat ik in verhouding even wat meer eiwitten eet dan carbs.