- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Goed om te zien dat je wat meer kcal aan het eten bent.
Succes met die deadlift!

Thanks Lenn!
Will do!

Thanks man!
Al ben ik eerlijk kan ik niet wachten weer te gaan cutten
Thanks Lenn!
Will do!![]()
Nee..

Het zit er nog..Vraagje, hoe ben je van je "stubborn body fat" afgekomen? HIIT of gewoon doorbikkelen??
Maar heb gewoon low intensity cardio gedaan elke dag aan het eind van mijn cut..en verder gewoon doorbikkelen!

Ik zou low intensity s'ochtends vroeg doen of op je rustdagen. Verder schijnt ECY goed te werken en dan met name de yohimbe, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.Ik zit volgens mij relatief laag ik vet (denk zo'n 8%) alleen heb het meeste nog zitten op mijn rug en onderbuik. Dat is raar want sixpack zie je al wel zitten. Dat is geen gezicht met lovehandles
Ik zie volgens Lyle style dat HIIT erg goed is tegen hardnekkig vet. Doe zelf bijna niet aan cardio omdat ik met KT bijna al het vet kan weg laten smelten (kwestie van goed eten) alleen denk dat ik er toch aan moet geloven..
Ga het maar eens proberen, low intensity na de KT.
Ik zou low intensity s'ochtends vroeg doen of op je rustdagen. Verder schijnt ECY goed te werken en dan met name de yohimbe, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.
En aan de andere kant, kan je dan net zo goed aan de clen gaan.Zo is het maar net!5 x 180 kg is sterk kerel, die heb je mooi in de pocket

Thanks man!
Merci!
Maakt toch niet uit! Zolang je maar lekker door blijft sporten! Ik ben ook erg druk hoor met verhuizen en shit, maar kan op mijn werk gelukkig altijd wel een gaatje vinden even te loggen..Goed bezig, net even een stukje terug gelezen.
Helaas zelf te druk met werk en prive, weinig op het forum geweest (sporten gaat gewoon door).
Hmm..clen is wel weer een ander verhaal..Klopt, alleen moet je dan maar hopen dat je het door de douane kan krijgen.... mocht het 2-3 weken stil staan kan ik er altijd nog naar kijkenEn aan de andere kant, kan je dan net zo goed aan de clen gaan.

Zeker!

Klopt, alleen moet je dan maar hopen dat je het door de douane kan krijgen.... mocht het 2-3 weken stil staan kan ik er altijd nog naar kijkenEn aan de andere kant, kan je dan net zo goed aan de clen gaan.

Ik probeer zoveel mogelijk sets zonder straps te doen. Maar verder geen gericht grip werk nu. Ik ga in ieder geval niet mijn repot verknallen door zonder straps te liftenLekkere deadlifts Marvin!
Doe je nog iets ernaast om je grip te verhogen?
Consequent met straps liften zal niet verbeteren neem ik aan
Of maakt het je uiteindelijk ook vrij weinig uit?
century supplements dot com
zonder problemen langs de douane

Beetje junk dagje dus! Fiets ik morgen wel weer naar mijn werk!