XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Goed om te zien dat je wat meer kcal aan het eten bent.
Succes met die deadlift!

Succes met de deadlift. ;)

kick some ass vandaag dude

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.084
Vraagje, hoe ben je van je "stubborn body fat" afgekomen? HIIT of gewoon doorbikkelen??

• #11.087
Ik zit volgens mij relatief laag ik vet (denk zo'n 8%) alleen heb het meeste nog zitten op mijn rug en onderbuik. Dat is raar want sixpack zie je al wel zitten. Dat is geen gezicht met lovehandles :)

Ik zie volgens Lyle style dat HIIT erg goed is tegen hardnekkig vet. Doe zelf bijna niet aan cardio omdat ik met KT bijna al het vet kan weg laten smelten (kwestie van goed eten) alleen denk dat ik er toch aan moet geloven..

Ga het maar eens proberen, low intensity na de KT.

• #11.089
Ik zit volgens mij relatief laag ik vet (denk zo'n 8%) alleen heb het meeste nog zitten op mijn rug en onderbuik. Dat is raar want sixpack zie je al wel zitten. Dat is geen gezicht met lovehandles :)

Ik zie volgens Lyle style dat HIIT erg goed is tegen hardnekkig vet. Doe zelf bijna niet aan cardio omdat ik met KT bijna al het vet kan weg laten smelten (kwestie van goed eten) alleen denk dat ik er toch aan moet geloven..

Ga het maar eens proberen, low intensity na de KT.
Ik zou low intensity s'ochtends vroeg doen of op je rustdagen. Verder schijnt ECY goed te werken en dan met name de yohimbe, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

De training van vandaag ging redelijk! ben nog licht vermoeid..maak een beetje veel korte nachten. Toch twee jokersets en een VPR weten te pakken. De speedboxes (parallel) gingen nog easy!

Dag 2: Deadlift (Wendler) + LB (focus hamstrings):
Deadlift:
75kg: 5
92.5kg: 5
107.5kg: 3
120kg: 5
132.5kg: 5 (ging net aan qua grip)
150kg (5+): 9 (straps om)
165kg (jokersets +10%): 5
180kg (jokersets + 20%): 5 (straps + belt, VPR)

Speed boxsquat:
60kg: 4 (warmup)
100kg: 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 (10x2reps)

Standing leg curl:
30kg: 15, 15, 12

Barbell calfraise:
100kg: 15
120kg: 15, 12, 12

Seated calfraise:
60kg: 12, 12, 12

Abduction:
Overgeslagen

Side machine crunch:
43kg: 20
50kg: 18, 15

Woodchoppers:
18kg: 20, 15 (easy sqeezy)

Cable pull trough:
23kg: 15
36kg: 15 (easy pumpin')

5 x 180 kg is sterk kerel, die heb je mooi in de pocket

goed bezig maat

3d1a689a04483d66ed17c07ab386236c.jpg

Knap werk die VPR van je!

Goed bezig, net even een stukje terug gelezen.
Helaas zelf te druk met werk en prive, weinig op het forum geweest (sporten gaat gewoon door).

Laatst bewerkt:
Ik zou low intensity s'ochtends vroeg doen of op je rustdagen. Verder schijnt ECY goed te werken en dan met name de yohimbe, maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

Klopt, alleen moet je dan maar hopen dat je het door de douane kan krijgen.... mocht het 2-3 weken stil staan kan ik er altijd nog naar kijken :) En aan de andere kant, kan je dan net zo goed aan de clen gaan.

Fijne deadlifts man ;)

• #11.096
5 x 180 kg is sterk kerel, die heb je mooi in de pocket
Zo is het maar net!:D
Thanks man!
Merci!
Goed bezig, net even een stukje terug gelezen.
Helaas zelf te druk met werk en prive, weinig op het forum geweest (sporten gaat gewoon door).
Maakt toch niet uit! Zolang je maar lekker door blijft sporten! Ik ben ook erg druk hoor met verhuizen en shit, maar kan op mijn werk gelukkig altijd wel een gaatje vinden even te loggen..
Klopt, alleen moet je dan maar hopen dat je het door de douane kan krijgen.... mocht het 2-3 weken stil staan kan ik er altijd nog naar kijken :) En aan de andere kant, kan je dan net zo goed aan de clen gaan.
Hmm..clen is wel weer een ander verhaal.. ;)

Zeker!

Lekkere deadlifts Marvin!
Doe je nog iets ernaast om je grip te verhogen?
Consequent met straps liften zal niet verbeteren neem ik aan
Of maakt het je uiteindelijk ook vrij weinig uit? :)

century supplements dot com ;)

zonder problemen langs de douane

• #11.098
Lekkere deadlifts Marvin!
Doe je nog iets ernaast om je grip te verhogen?
Consequent met straps liften zal niet verbeteren neem ik aan
Of maakt het je uiteindelijk ook vrij weinig uit? :)

century supplements dot com ;)

zonder problemen langs de douane
Ik probeer zoveel mogelijk sets zonder straps te doen. Maar verder geen gericht grip werk nu. Ik ga in ieder geval niet mijn repot verknallen door zonder straps te liften ;)

Vannacht en gisteren vrouwelijk schoon over de vloer..en op de vraag of ze haar eitje s’ochtends gebakken of bevrucht wilde zei ze gebakken, dus hebben even samen ontbeten..:rolleyes:

Verder is mijn ma vandaag jarig, dus neem ik wel even een stukje taart..:eating: Beetje junk dagje dus! Fiets ik morgen wel weer naar mijn werk!

Verder vandaag een hoop extra cardio..want ben kasten en bedden uit elkaar aan het halen en naar beneden aan het slepen…

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
37.5kg: 5
47.5kg: 5
55kg: 3
60kg: 5
67.5kg: 5
75kg: 5+
77.5kg (jokersets +5%): 5?
60kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press (alternate):4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
T-bar row:3x8-12
Barbell shrugs:4x8-12
Side raise:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, donderdag 06-03-2014:
8:00 3 witte bolletjes + 1 bruine boterham (1 pindakaas, rest met 5 eieren)
11:30 60g havermout + 25g whey + 25g rozijnen + stukje pure choco + multivit + vit D
12:30 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 visolie
15:00 225g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
Pre-workout: 1 scoop assault
Post-workout: 40g dextro + 30g whey + 5g creatine
18:00 Avondeten
20:00 stuk taart
Pre-sleep: 3g D-aspartic acid

~??kcals, E/K/V = ??g (??%) / ??g (??%) / ??g (??%)

gaat hard hier Marv :thumbs:

Oh oh marvin nieuwe vriendin? :)

Gebruik ook straps bij 140kg, 5x180kg strong!

Terug
Naar boven