Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lekkere deadlifts Marvin!
Doe je nog iets ernaast om je grip te verhogen?
Consequent met straps liften zal niet verbeteren neem ik aan
Of maakt het je uiteindelijk ook vrij weinig uit?
Gefeliciteerd met je moeder kerel. Je bent al weer knap snel aan het daten vriend... ik ben er meestal wel ff klaar mee als er weer een lange relatie stuk loopt. Ik kan daarin nog wel wat van je leren, whaha.
Gefeliciteerd met je moeder kerel. Je bent al weer knap snel aan het daten vriend... ik ben er meestal wel ff klaar mee als er weer een lange relatie stuk loopt. Ik kan daarin nog wel wat van je leren, whaha.
Pushdown:
27kg: 15 (warmup)
50kg: 12, 12 (close grip. volgende keer verzwaren)
---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------
Vanmorgen weer naar mijn werk gefietst! Tempo zat er goed in
Vanavond weer verder met wat dingen inpakken en morgen verhuizen. De training verschuif ik naar zondag (in een andere gym), dus zal morgen nog een dag enigsinds low carb gaan..ben benieuwd hoe dat gaat, want heb dat al tijden niet meer gedaan (twee dagen achter elkaar low carb)
Lekkere training Marvin!
Mooi om te lezen dat alles wel weer lekker wilt vlotten!
Fijn dat je gewoon alles mooi oppakt en doorgaat en niet bij de pakken neer blijft zitten
Lekkere training Marvin!
Mooi om te lezen dat alles wel weer lekker wilt vlotten!
Fijn dat je gewoon alles mooi oppakt en doorgaat en niet bij de pakken neer blijft zitten