Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook lekker! Vooral zoete aardappel

Dat zal nog wel even duren Lenn!
Komt vast wel goed Massive! Wat deadlift je nu?Stevige deadlift, hoop het ooit je nog na te doen.
sweet dreams.
Thanks Bart!
I Know this! Maar met 4x per week 2500 (momenteel) en stel 3 x per week 1800 kom ik gemiddeld uit op 2200kcals en ben een soort van aan het cutten. Onderhoud is ongeveer 2600-2700kcals. Dus het is de bedoeling dat ik momenteel op ongeveer onderhoud -10a20% zit..bmr met jouw stats:
Uitslag
Mager weefsel (in kilo's)
72
Caloriebehoefte voor ruststofwisseling
1925
Het getal dat uit deze berekening komt is je ruststofwisseling. Dat houdt in: het aantal calorieën wat je per dag nodig hebt om je lichaam in leven te houden zonder enige vorm van beweging.
rip marvin?![]()

Lach maar!
Hmm, ik eet af en toe dag zo laag, omdat ik weet dat ik bepaalde aktiviteiten op de planning heb staan.1925? Omg mijn nichtje heeft zelfs nog meer nodig!
Eten Marvin. Eten!![]()

), 8
)
), 11Thanks Bart!
Mijn bench progressie gaat niet echt geweldig. Maar dat moet ik ook niet verwachten op een calorie intake van 2500kcals..En dan zeg je wat over mijn front squat, terwijl je zelf ff 197.5kg back squat doet
Moet voor jou dan toch ook makkelijk haalbaar wezen neem ik aan!
Prima trainingen voor de rest man
Hoe vind je bench gaan qua progressie op 5/3/1?
Thanks gozer!
Thanks man!

Ik denk dat 5/3/1 je wel wat gaat brengen dan..zolang je het maar niet tijdens het cutten toepast, want dat is IMO niet ideaal. Ik haal nu af en toe net mijn targets namelijk..Ben benieuwd of je je bench gaat oprikken met die 5/3/1. Mijn bench loopt namelijk ook wat achter vind ik dus misschien een idee om ook ooit te gaan doen

Haha, ik had zeker volledig door mijn poten gezakt als ik daar aan was begonnenLekkere workouts man.
Had je blik bij de laatste set squat wel willen zien.
Let's phucking do this!!
nowp, never gonna happen.

Hmm, wat een haat hier. Ik heb al eens eerder vermeld dat de diepte misschien wat discutabel is voor PL begrippen. Het zijn zeker geen quarter squats, maar het het ontbreken van fatsoenlijke squaters en een spiegel bij het rek doen mij een beetje gissen naar de diepte van mijn squats.Beter ga je ff een pl meet doen want met die zogenaamde 197,5 squat zit je 2,5 kilo van een raw nederlands record af in de -83
belangrijk vind..Zie bovenstaande

Hmm, dat is het overwegen waard...die 90kg ga ik natty toch niet halen op een fatsoenlijk vetpercentagewanneer ga je overigens je topictitel eens eer aan doen, eeuwige cutter![]()