- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training was echt vreselijk slappe hap. Het was meer pompen of verzuipen..maar ach eigen schuld.knoflook restaurant? bang voor dracula?
en tja, spacecake. drugs are bad mkay ;P
prima training toch? spacecake gains

Thanks WWE!Nog ff een comment over de 4 uur slaap training
Knap dat je dat er nog allemaal uitgeperst kreeg, zou mij niet gelukt zijn![]()

Het viel mij ook niet tegen!Thanks Bart! Ik ga mijn best doen vanmiddagJammer weer van je training maar de planning ziet er weer veelbelovend uit.
Hmm, geen idee nog. Beetje op gevoel..Mooie planning
Hoeveel rust ben je van plan te nemen bij die singles?
De menukaart was niet geweldig groot, maar als je van knoflook houdt is het zeker aan te raden!

thanks. Zijn beide no-boosters en zouden voor meer pomp moeten zorgen..kan er nog niet zoveel over zeggen, maar het lijkt wel te werkenGood luck today!
1g agmatine + 3g citruline malaat
Wat is dit?
Thanks Tim! In week 3 van Wendler probeer ik vaak toe te werken naar een nieuwe max. Het zit er niet altijd in, maar probeer toch op zijn minst altijd een 200+ kg gewicht te liften..Had verkeerd gelezen.
Dacht dat je puur singles bleef doen met dat gewicht
Goede repout en singles man
Zag het al op FB voorbij komen!
Nope..Ik train twee keer per week buik. 1 keer focus op recht, andere keer schuin. Schuin richt zich meer op de oblique, waarvan ik het mooi vind als die er flink uitknalt
)
Blijf het bijzonder vinden dat je kan leven op 1800 kcals.
Wanneer komt er weer eens een meet![]()

Serieus, 1800 kcal vind ik lekkerder dan 4000+ kcal bulken![]()
Vond ik nu ook! Thanks gozer!Holy shit wat een DL. Klasse man! En een lekkere pizza uitgekozen!![]()

Haha, ik en veel eten...215kg not bad...
In voor veel eten en sterker worden :d.

Klopt, maar de shitload knoflooksaus fit niet in mijn rustdag macro's. Ik gooi er wel sambal op en wat groenvoerWaarom nu weer zonder knoflooksaus... je bent gek op knoflook en dat kleine beetje maakt dan ook niet uit man. Je bent super droog!![]()

Thanks gozer!
Ik kom graag weer een keer op een meet, maar ik ga hem niet weer organiseren...Blijf het bijzonder vinden dat je kan leven op 1800 kcals.
Wanneer komt er weer eens een meet![]()

Dat heb ik dan weer niet..ik zou bijna gaan kuren om mijn BMR te verhogen doordat ik dan circa 8kg meer massa heb bijvoorbeeld.Serieus, 1800 kcal vind ik lekkerder dan 4000+ kcal bulken![]()

Same here! Maar ik denk eigenlijk altijd aan eten..Zit nu in mijn cut op ~2950 en ik denk alleen maar aan eten.