Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.322
Marvin, heb je wel eens aan heup impingement gedacht, het gebied dat je markeert klopt wel een beetje daarmee:
http://www.webmd.com/pain-management/hip-impingement-causes-treatments
Heb nog helemaal nergens aangedacht..behalve dat ik het vervelend vind! Bedankt Neet, straks eens lezen!:D

De planning voor vandaag!:D

Pull 1:
(Reverse grip) barbell row/T-bar row:

4x6-8

(Reverse grip) Lat-pulldown:
3x8-12

Close grip cable row:
3x8-12

Barbell / dumbell shrugs:
3x6-8

Barbell OH shrugs / Close grip pullup:
3x8-12

(Rope) facepull:
3x12-15

Dumbel curl:
3x12-15

Preacher curl / (reverse grip) cable curl:
3x8-12

Cardio?

Voeding, vrijdag 06-11-2015:
8:00 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 90g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop hotblood
Post-workout: 30g whey iso + 5g dextro
18:00 25g nightprotein
19:15 Avondeten (~700kcals)

~2210kcals, E/K/V = 200g (36%) / 255g (46%) / 45g (18%)

heup impingement komt vaak door bekken immobiliteit.

skip die cardio joh :D nergens voor nodig.

Ik begreep dat er altijd wat anatomische variatie tussen mensen is, en als je pech hebt raakt de knobbel van je dijbeen je heupbot bij diepe buigingen. Zodat er bij die mensen na een tijdje irritatie en zwelling optreedt. Maar ik weet ook wel dat er veel verhalen op internet de ronde doen, en dat een bezoek aan een deskundige beter is dan zelf speculeren :)

Ik begreep dat er altijd wat anatomische variatie tussen mensen is, en als je pech hebt raakt de knobbel van je dijbeen je heupbot bij diepe buigingen. Zodat er bij die mensen na een tijdje irritatie en zwelling optreedt. Maar ik weet ook wel dat er veel verhalen op internet de ronde doen, en dat een bezoek aan een deskundige beter is dan zelf speculeren :)
Anatomische variatie klopt, maar dat er dan een knobbel zit die dan als je pech hebt de boel inklemd, dat is gewoon een orthopedische aandoening en geen pech. :P

Toch pech als je er last van hebt :) Hoewel een othopeed misschien je femur kop of acetabulum wel met een slijptol te lijf wil gaan..

• #19.329
Ën wat doe je eraan...behalve bij jou langs komen ;)

Haha toevallig ook gelezen die post, een dame stelde zich voor dat ze powerlifter was ofzoiets, eerste wat Hell post was 'doe je ook wedstrijden anders ben geen powerlifter'

Zal zich ook welkom hebben gevoeld.
Een verkapté: "Welkom op DBB, wat zijn je doelen"

:roflol:

skip die cardio joh :D nergens voor nodig.
Ehm..had ik al verteld dat ik vanavond naar de snackbar ga als avond eten?

Hmm..als het enkel anatomische variatie is had het zich al eerder voor moeten doen..ik squat inmiddels al een 7a8jaar..:o

Zonder succes:roflol:

Anatomische variatie klopt, maar dat er dan een knobbel zit die dan als je pech hebt de boel inklemd, dat is gewoon een orthopedische aandoening en geen pech. :P
Ik vrees dat het toch iets te maken heeft met overbelasting, irritatie, blokkade en/of foutieve beweging..

Een fysio of manueel bezoeken zal in dit geval geen kwaad kunnen..

Toch pech als je er last van hebt :) Hoewel een othopeed misschien je femur kop of acetabulum wel met een slijptol te lijf wil gaan..
Slijptol...whut?!

Haha toevallig ook gelezen die post, een dame stelde zich voor dat ze powerlifter was ofzoiets, eerste wat Hell post was 'doe je ook wedstrijden anders ben geen powerlifter'

Zal zich ook welkom hebben gevoeld.

Hell zou het best goed doen in zo één of andere verknipte reality show denk ik :p

700kcal in de snackbar?? Succes....

• #19.332
Hell zou het best goed doen in zo één of andere verknipte reality show denk ik :p
Dat denk ik ook wel!!:roflol:

700kcal in de snackbar?? Succes....
Planning was vooraf al gemaakt. Maak mijn dieet vaak een week van te voren. Meestal fit ik mijn avondeten er dan gewoon in (vaak een kwestie van de koolhydraatbron afwegen..)..

In dit geval vond mijn gf het wel een goed idee naar de snackbar te gaan, want we hadden per slot van rekening al twee weken geen friet op:roflol:

Daarom zal ik wel wat cardio doen na mijn workout om de 'schade' te beperken..

Ik ga waarschijnlijk voor een frietje mayo, mexicano pinda en iets van een broodje kroket:meal:...onder het mom van: als je het doet..doe je het goed..:o

Ik denk dat we best een mooi select groepje kunnen maken..
Borderline - Hell
Eating Disorder - Marv
Forever Young Disorder - Pun
Belg - Robbie
enz..

Raar spul, dat hete bloed :rolleyes:

mag ik de onzekere dikz*k zijn?

Jouw gf is slecht voor je fysiek bro .. :p

Voeding, vrijdag 06-11-2015:
8:00 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 90g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop hotblood
Post-workout: 30g whey iso + 5g dextro
18:00 25g nightprotein
19:15 Avondeten (~2700kcals)

~4210kcals, E/K/V = 275g (26%) / 455g (43%) / 145g (32%)

Fixed

• #19.340
Ik denk dat we best een mooi select groepje kunnen maken..
Borderline - Hell
Eating Disorder - Marv
Forever Young Disorder - Pun
Belg - Robbie
enz..
:roflol: Lijkt me gezellig..kunnen in ieder geval gezamelijk liften..

Weer eens kijken wat het doet..

Forever young disorder? :roflol: Narcissism disorder is more like it :p
:roflol:
Wellicht een combinatie van beide.. :$
Hahaha
mag ik de onzekere dikz*k zijn?
Tuurlijk..
Jouw gf is slecht voor je fysiek bro .. :p
Ehm..soms wel ja. Heel het dieten zou een stuk makkelijker zijn als mijn gf ook een gym liefhebber was..

Maar goed..uiteindelijk komt het neer op hoe graag je iets wilt en hoeveel je daar voorover hebt. Mag niet klagen over mijn fysiek, dus vind het wel best zo. Verder is mijn vriendin in alle opzichten hartstikke leuk en maakt het me niet uit dat ze niet traint e.d..
Verder zou ik me vanavond ook kunnen beperken tot frietjes en een snack..maar ken mezelf..

Dus wat preventieve strafcardio
Thanks, that's more like it..:o

Eindelijk wat meer carbs en vetten in mijn dieet..

Bulkmacro's!

Terug
Naar boven