- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw vriendin traint niet maar heeft wel abs?Lijkt me gezellig..kunnen in ieder geval gezamelijk liften..
Weer eens kijken wat het doet..
Hahaha
Tuurlijk..
Ehm..soms wel ja. Heel het dieten zou een stuk makkelijker zijn als mijn gf ook een gym liefhebber was..
Maar goed..uiteindelijk komt het neer op hoe graag je iets wilt en hoeveel je daar voorover hebt. Mag niet klagen over mijn fysiek, dus vind het wel best zo. Verder is mijn vriendin in alle opzichten hartstikke leuk en maakt het me niet uit dat ze niet traint e.d..
Verder zou ik me vanavond ook kunnen beperken tot frietjes en een snack..maar ken mezelf..
Dus wat preventieve strafcardio
Thanks, that's more like it..
Eindelijk wat meer carbs en vetten in mijn dieet..
Bulkmacro's!

Klopt..
Dat niet..maar zelfs als ik op mijn allerdroogst ben..heeft zij betere abs

Dit gelukkig ook niet

[QUOTE="Skatermarvin, post: 9315768, member: 25757]
..en eet alles wat los en vast zit. Zich overeten zoals ik regelmatig doe doet zij echter zelden..
![]()
)
)
)
)
Had @Jwhey ze zien doen en wil ze een kans geven..Wat is je idee erachter om shrugs Overhead te doen?
heb morgenavond een feestje en heb geen zin om daar met een rug die helemaal sore is rond te lopen..
Had @Jwhey ze zien doen en wil ze een kans geven..
heb morgenavond een feestje en heb geen zin om daar met een rug die helemaal sore is rond te lopen..
Heb woensdag nog sldl's gedaan..
Crazyland Ball MasqeradeWelk feesie? Ga je toevallig 19 dec naar jingle balls?
Valt tegen, denk die gaat wel naar RadicalCrazyland Ball Masqerade
Nog niks gepland rond kerst..

Morgenavond pils drinken met thewasp. Beter deadlifts ff skippen morgen idd, goede tip MarvinHad @Jwhey ze zien doen en wil ze een kans geven..
Heb woensdag nog sldl's gedaan..
Lighten up mannen, er is meer in het leven dan aan een ijzeren stang rukken.Morgenavond pils drinken met thewasp. Beter deadlifts ff skippen morgen idd, goede tip Marvin
Lighten up mannen, er is meer in het leven dan aan een ijzeren stang rukken.
Nou ja, ieder zijn ding. Maar een feestje op zijn tijd kan ook.Klopt. Er is ook crashdiëten, strafcardio en vreetbuien.
Nou ja, ieder zijn ding. Maar een feestje op zijn tijd kan ook.