Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Ook leuk

Het heeft allemaal met prioriteiten te maken..denk je dat een keer niet deadliften er nu voor zorgt dat ik morgen wakker wordt met een kut-shape?deadlifts skippen omdat je anders niet goor kan gaan op een of ander bout feest
nice
Verder deadlift ik meestal op mijn LB dagen en niet op mijn pull dagen.. (LB2)
Graag gedaan..Morgenavond pils drinken met thewasp. Beter deadlifts ff skippen morgen idd, goede tip Marvin
Zou je je een betere lifter voelen als je wel die deadlifts zou doen?
Dit dusLighten up mannen, er is meer in het leven dan aan een ijzeren stang rukken.
Ik zie het probleem niet..Klopt. Er is ook crashdiëten, strafcardio en vreetbuien.
Buiten dat het niet altijd even gezond is heb ik een prima shape.. ben alleen niet bijzonder sterk, maar laat dat me nu geen ruk interesseren..
Snap de commotie ook niet zo..Nou ja, ieder zijn ding. Maar een feestje op zijn tijd kan ook.
Ieder zijn mening..zijn ook zat gasten die uberhaupt niet deadliften..verder ben ik geen powerlifter en wordt mijn onderrug ook al enigsinds belast bij de T-bars en cable rows (statisch)..ik zie er daartoe 0.0 problemen in een keer de deadlifts te skippen..Ja wij gaan morgen ook zoals WWE al zei flink op stap. Het hele punt is dat een belangrijk onderdeel van een training daarvoor skippen wel echt een teken van zwakte is IMO.
Sorry dat ik daarbij stoere dedicated bierdrinkende powerlifting boys tegen de beentjes schop..

Een paar doubles of triples had ik zeker kunnen pakken...maar weet niet of je weleens 8+ reps op deads hebt gedaan? Maar dan is de verzuring ook met 'goede voeding' niet te redden..Als je voeding goed is en je niet te vaak trainingen mist zul je echt niets moeten skippen voor een feestje.
Als je de dag na deadlifts of welke oefening dan ook niet los kan gaan op een feestje is er wel iets behoorlijk mis met je herstel (of je bent dan gewoon een p*ssy)

?! 
)
)
)
)
)