Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou je aanraden geen fasted krachttraining te doen en om 8 uur eiwit te eten. Hoeveel invloed het heeft is moeilijk te zeggen, maar of het invloed heeft; ja.Thanks.
Maar zou het iets uitmaken voor herstel en spieropbouw als ik pas om 12 uur iets eet, of dit om 8 uur bij het opstaan al doe?
Ik zou je aanraden geen fasted krachttraining te doen en om 8 uur eiwit te eten. Hoeveel invloed het heeft is moeilijk te zeggen, maar of het invloed heeft; ja.
Ja, carbs voor je training zijn ook best wel aan te raden voor wat energieEens, maar ik zou daarnaast ook zeker carbs eten. Gewoon omdat je dan meer energie hebt en wss meer uit je training kunt halen. Ook niet onbelangrijk, me dunkt.
@Jwdoetookmee
Over slaap gesproken, heb jij enig idee wat de relevantie op slaapkwaliteit is tussen vetten of geen vetten voor het slapen gaan.
Heb het nu namelijk zo , als ik de vetten in mijn schema normaal hou of gewoon of laag of hoe je het ook wil noemen, dan heb ik het heel moeilijk om de slaap te vatten.
Eet ik bewust voor het slapengaan wat vetten of extra vetten dan slaap ik als een roosje.
Placebo effect of niet maar mijn slaap is beter als ik om 22uur jerry's eet met wat pinda's dan dat ik bro food dagen heb en een casseine shake drink pre bed time
. De wereld zou meer jwheys kunnen gebruiken. Tijd om voort te planten vriend, dan kunnen mijn kinderen later hopelijk alle kennis van die van jou op doen die ze van hun Mr Olympia vader geleerd hebben 
146 lbs komt @5% bf (dexa of depot oid idk) aan op 4000kcal keto. Aka kcal in vs kcal out = bullshit. Comment sectie is helemaal goud. Wel worth om ff te kijken imo.
Van deze 112 pagina's?
Nee, van het filmpje natuurlijk.Van deze 112 pagina's?
Calorieen in = calorieen verbruikt + massa verandering
O. Ben afgehaakt bij BF van 5%, daar geloof ik al geen barst van.
20 dagen keto op 4000 kcal, volgens hem sowieso een surplus.
Waarschijnlijk gewoon op onderhoud gegeten en 2,2 lbs aan glycogeen kwijt.20 dagen keto op 4000 kcal, volgens hem sowieso een surplus.
van 5,2% bodyfat naar 5,0 % bodyfat. (Als ik hem zo zie schat ik dat wel een stuk hoger in, anyways)
2,2 lbs verloren in bodyweight
Ook mijn gedachte.Waarschijnlijk gewoon op onderhoud gegeten en 2,2 lbs aan glycogeen kwijt.