MuscleMeat

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Hoi,

Hoe zit het met de 'nood' van eiwitten in de ochtend? Ik train meestal op lege maag en eet dan daarna, maar op de dagen dat ik niet train ontbijt ik met wat whey.

Maakt het qua spierherstel en opbouw iets uit of ik om 8 uur sochtends begin met eten van eiwitten of dat ik dit pas om 12 uur doe?

Eiwitspreiding is altijd aan te raden

Thanks.

Maar zou het iets uitmaken voor herstel en spieropbouw als ik pas om 12 uur iets eet, of dit om 8 uur bij het opstaan al doe?

Thanks.

Maar zou het iets uitmaken voor herstel en spieropbouw als ik pas om 12 uur iets eet, of dit om 8 uur bij het opstaan al doe?
Ik zou je aanraden geen fasted krachttraining te doen en om 8 uur eiwit te eten. Hoeveel invloed het heeft is moeilijk te zeggen, maar of het invloed heeft; ja.

Ik zou je aanraden geen fasted krachttraining te doen en om 8 uur eiwit te eten. Hoeveel invloed het heeft is moeilijk te zeggen, maar of het invloed heeft; ja.

Eens, maar ik zou daarnaast ook zeker carbs eten. Gewoon omdat je dan meer energie hebt en wss meer uit je training kunt halen. Ook niet onbelangrijk, me dunkt.

Eens, maar ik zou daarnaast ook zeker carbs eten. Gewoon omdat je dan meer energie hebt en wss meer uit je training kunt halen. Ook niet onbelangrijk, me dunkt.
Ja, carbs voor je training zijn ook best wel aan te raden voor wat energie

@Jwdoetookmee

Over slaap gesproken, heb jij enig idee wat de relevantie op slaapkwaliteit is tussen vetten of geen vetten voor het slapen gaan.

Heb het nu namelijk zo , als ik de vetten in mijn schema normaal hou of gewoon of laag of hoe je het ook wil noemen, dan heb ik het heel moeilijk om de slaap te vatten.

Eet ik bewust voor het slapengaan wat vetten of extra vetten dan slaap ik als een roosje.

Placebo effect of niet maar mijn slaap is beter als ik om 22uur jerry's eet met wat pinda's dan dat ik bro food dagen heb en een casseine shake drink pre bed time

Influence of consumption of a high-protein vs. high-carbohydrate meal on the physiological cortisol and psychological mood response in men and women. - PubMed - NCBI

Dit keer geen vraag, maar pure en oprechte waardering voor alle kennis die je met ons (en meerderen via o.a. xxl) deelt. Je bent zelf dag in dag uit aan het knallen om tot zo'n streef-fysiek te komen, begeleid nog eens mensen en dan doe je dit er ook nog maar ff bij. Respect man. Thats it. Succes verder ;). De wereld zou meer jwheys kunnen gebruiken. Tijd om voort te planten vriend, dan kunnen mijn kinderen later hopelijk alle kennis van die van jou op doen die ze van hun Mr Olympia vader geleerd hebben :p

Pls watch.

Samenvatting?

Iedereen die zegt kcal in vs kcal out is bs niet geloven.

Nee, van het filmpje natuurlijk.
20 dagen keto op 4000 kcal, volgens hem sowieso een surplus.
van 5,2% bodyfat naar 5,0 % bodyfat. (Als ik hem zo zie schat ik dat wel een stuk hoger in, anyways)
2,2 lbs verloren in bodyweight

20 dagen keto op 4000 kcal, volgens hem sowieso een surplus.
van 5,2% bodyfat naar 5,0 % bodyfat. (Als ik hem zo zie schat ik dat wel een stuk hoger in, anyways)
2,2 lbs verloren in bodyweight
Waarschijnlijk gewoon op onderhoud gegeten en 2,2 lbs aan glycogeen kwijt.

Terug
Naar boven