Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

goede samenvatting man, thats how pro's are made! :p
But really, probeer het uit zou ik zeggen. Zou zeker niet mijn voorkeur hebben though. Zoveel mogelijk tijd nemen, en zo min mogelijk gebruik maken van alle hulpmiddelen die je noemt (deficit zo klein mogelijk houden, cardio alleen als echt nodig is, en ''genoeg aas'' .. tja. Wanneer vind jij het genoeg? Als je alsnog spier verliest tijdens je cut dosering gewoon nog verder omhoog, yolo style? Lijkt mij een onverstandig uitgangspunt zoals je het hier neerzet, maar zijn er inderdaad zat die het zo aanpakken en dr ver mee komen ook.

Haha nee, zou ook mijn voorkeur niet hebben. Maar in theorie zou dit de snelste manier zijn right? Gezien een lichaam niet aanpast en/of in "starvationmode" gaat.

Haha nee, zou ook mijn voorkeur niet hebben. Maar in theorie zou dit de snelste manier zijn right? Gezien een lichaam niet aanpast en/of in "starvationmode" gaat.
Lichaam past wel degelijk aan, het weet alleen slechts gedeeltelijk te compenseren voor de verminderde energie-inname. Je moet dus nog t3 toevoegen :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
  • #2.206
  • Like
Waarderingen: Dr X
Misschien al beantwoord ergens maar hoe zit het met mannen die klagen dat ze niet afvallen ''omdat ze ouder worden/zijn'' ? en bijvoorbeeld vrouwen in de overgang en mensen die gestopt zijn met roken etc... ?

Fijne zaterdag mensen

• #2.212
Tussenstand: ik ben blz 50 voorbij :) De discussie tussen de kennisbrokken is ook vaak interessant (of vermakelijk... ;) )

Misschien al beantwoord ergens maar hoe zit het met mannen die klagen dat ze niet afvallen ''omdat ze ouder worden/zijn'' ? en bijvoorbeeld vrouwen in de overgang en mensen die gestopt zijn met roken etc... ?

Fijne zaterdag mensen
Ik weet niet of het voor jonge mannen makkelijk is, maar deze oudere man vind cutten best kut :(

Zou je volgende blog kunnen gaan over lyle mcdonald rapid fat loss dieet? Heb het een en ander al over opgezocht. Toch blijf ik het wel een interessant onderwerp.
Moet eigenlijk het boek kopen...
Too bad no money :duh:

Zag dit in een ander topic:
Ik cut ook altijd op 1200 kcal per dag. Zoek maar eens het dieetRapid fat loss van Lyle mcdonald op.
Deze manier van cutten/vet verbranding word enorm veel gebruikt onder atleten om de catabole termijn zo kort mogelijk te houden.
Deze manier van cutten is al jaren populaire onder bb'ers (naturels, gebruikers en ook de pro's)
Lange tijd bulken dan gevolgt korte tijd cutten om zo kort mogelijk in de catabole staat te verkeren waardoor je spiermassa en kracht blijft vasthouden en zo snel mogelijk het lichaamsvet verbrand.
Vooral de sprong van bulk naar zo'n lage kcal cut triggert extra goed voor vet verbranding.
Misschien dit onderbouwen?

Zeker omdat lyle mcdonald toch een soort van voedingsgod is voor sommige/vele hier :p

• #2.217
Zou je volgende blog kunnen gaan over lyle mcdonald rapid fat loss dieet? Heb het een en ander al over opgezocht. Toch blijf ik het wel een interessant onderwerp.
Moet eigenlijk het boek kopen...
Too bad no money :duh:

Zag dit in een ander topic:

Misschien dit onderbouwen?

Zeker omdat lyle mcdonald toch een soort van voedingsgod is voor sommige/vele hier :p

will look into, maar zelf totaal niet zo van de rapid losses haha

Volgens mij is de uitleg in dat andere topic niet correct. Ik heb het boel gelezen en volgens mij stelde Lyle dat hij dit enkel aanraadde als mensen bijv. een gewichtsklasse moeten halen en achter liepen op schema. En verder voor mensen die toch al van plan waren om te crashen. Zijn rapid fat loss was dan de minst schadelijke optie zeg maar. Hij geeft echter zelf ook aan dat je gegarandeerd massa en kracht in gaat leveren.

@Jwdoetookmee

Over slaap gesproken, heb jij enig idee wat de relevantie op slaapkwaliteit is tussen vetten of geen vetten voor het slapen gaan.

Heb het nu namelijk zo , als ik de vetten in mijn schema normaal hou of gewoon of laag of hoe je het ook wil noemen, dan heb ik het heel moeilijk om de slaap te vatten.

Eet ik bewust voor het slapengaan wat vetten of extra vetten dan slaap ik als een roosje.

Placebo effect of niet maar mijn slaap is beter als ik om 22uur jerry's eet met wat pinda's dan dat ik bro food dagen heb en een casseine shake drink pre bed time

@Jwdoetookmee

Over slaap gesproken, heb jij enig idee wat de relevantie op slaapkwaliteit is tussen vetten of geen vetten voor het slapen gaan.

Heb het nu namelijk zo , als ik de vetten in mijn schema normaal hou of gewoon of laag of hoe je het ook wil noemen, dan heb ik het heel moeilijk om de slaap te vatten.

Eet ik bewust voor het slapengaan wat vetten of extra vetten dan slaap ik als een roosje.

Placebo effect of niet maar mijn slaap is beter als ik om 22uur jerry's eet met wat pinda's dan dat ik bro food dagen heb en een casseine shake drink pre bed time

Ik denk dat dit meer met verzadigingsgevoel te maken. Daarbij 200kcal van casseine shake low carb of carb coma van 1000kcal van pinda's en ben&jerries ja dan is niet vreemd dat je daarna slaapt als een baby haha... ik slaap overdag zelfs na bak ben en jerries.

Terug
Naar boven