Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Bezoekers in dit topic

Bestaat er ook onderzoek naar hoeveel werk volume (minimum) er nodig is om massa te behouden in een cut als je voeding goed is?

Heb eigenlijk zin om zo weinig mogelijk te doen komende cut.

STOP BEING A FUCKING PUSSY!!!!
 
Nieuwe artikel voor op xxl in de maak! Iemand onderwerpen die toegankelijk zijn voor t grote publiek die je graag behandeld ziet? Hit me up! Ga vanavond beginnen
 
Nieuwe artikel voor op xxl in de maak! Iemand onderwerpen die toegankelijk zijn voor t grote publiek die je graag behandeld ziet? Hit me up! Ga vanavond beginnen
Ligt er maar net aan hoe diepgaand je het wilt maken denk? Ik vind relevantie van mealtiming altijd wel interessant.
 
Liever wat compounds knallen en dan energie overhouden voor cardio in plaats van zoveel accesory volume.

Ga je zo diep cutten dan?
 
Liever wat compounds knallen en dan energie overhouden voor cardio in plaats van zoveel accesory volume.
Je kan ook gewoon kcal schrappen ipv cardio'n als je zo tegen cardio op kijkt.

Imo moet je nooit dingen doen waar je tegen op kijkt, hoe eerder je geneigd bent om ermee te stoppen als je er tegen op kijkt
 
Ga je zo diep cutten dan?

Je kan ook gewoon kcal schrappen ipv cardio'n als je zo tegen cardio op kijkt.

Imo moet je nooit dingen doen waar je tegen op kijkt, hoe eerder je geneigd bent om ermee te stoppen als je er tegen op kijkt
I know boys maar ik ben wel een skinnyfat ecto met -mass dus m'n verbruik zal niet zo hoog liggen. En aangezien ik ex obees ben heb ik sterke smacht naar lekker eten :roflol: Liever wat meer cardio. Maar dat zei ik vorige cut ook :roflol:
 
misschien wat schrijven over wat voeding nou echt voor invloed heeft op LDL en HDL cholesterol.
 
misschien wat schrijven over wat voeding nou echt voor invloed heeft op LDL en HDL cholesterol.
Dan vooral in hoeverre je lichaam cholesterol reguleert de invloed op hormonen en alle klachten die toegeschreven wordaan een verhoogd cholesterol
 
Wat een fantastisch goed topic dit! Ik val er net in en er is teveel om in een sessie te lezen. Maar wat ik hier zo snel zie staan lijkt me een heel goede weergave van hoe het 'echt' werkt. Ik stoor me regelmatig aan de ongelofelijke hoeveelheid bullshit die vooral bij de fanatiekere bodybuilders rondgaat (metabole window rond training, metabole schade door cutten, 6-8x per dag eiwitten moeten eten, etc). JW lijkt het allemaal wel te begrijpen en zegt ook nog eens open te staan voor correcties als er iets niet klopt.
Ik ga hier eens goed voor zitten de komende tijd :)
 
Wat een fantastisch goed topic dit! Ik val er net in en er is teveel om in een sessie te lezen. Maar wat ik hier zo snel zie staan lijkt me een heel goede weergave van hoe het 'echt' werkt. Ik stoor me regelmatig aan de ongelofelijke hoeveelheid bullshit die vooral bij de fanatiekere bodybuilders rondgaat (metabole window rond training, metabole schade door cutten, 6-8x per dag eiwitten moeten eten, etc). JW lijkt het allemaal wel te begrijpen en zegt ook nog eens open te staan voor correcties als er iets niet klopt.
Ik ga hier eens goed voor zitten de komende tijd :)
thanks man!
 
Dus ff kort door de bocht:

De snelste manier om te shredden is:
1 zo laag mogelijk in kcals gaan (met voldoende protonz)
2 cardio toevoegen
3 mentaal + fysiek volhouden aan deze methode
4 genoeg aas tegen spierverlies

=

Shredded

?
 
Klein simpel vraagje omtrent eiwitten. Wil hier geen apart topic over starten dus.
Als jullie macro's berekenen en aan 2g/lichaamsgewicht eiwitten wil zitten, tellen jullie dan alleen de dierlijke eiwitten of alle andere ook zoals bv noten mee om aan die 2g/bw te geraken?
 
Klein simpel vraagje omtrent eiwitten. Wil hier geen apart topic over starten dus.
Als jullie macro's berekenen en aan 2g/lichaamsgewicht eiwitten wil zitten, tellen jullie dan alleen de dierlijke eiwitten of alle andere ook zoals bv noten mee om aan die 2g/bw te geraken?
ik tel alleen dierlijk mee, maar plantaardig combineren kan prima werken!
 
Dus ff kort door de bocht:

De snelste manier om te shredden is:
1 zo laag mogelijk in kcals gaan (met voldoende protonz)
2 cardio toevoegen
3 mentaal + fysiek volhouden aan deze methode
4 genoeg aas tegen spierverlies

=

Shredded

?
goede samenvatting man, thats how pro's are made! :p
But really, probeer het uit zou ik zeggen. Zou zeker niet mijn voorkeur hebben though. Zoveel mogelijk tijd nemen, en zo min mogelijk gebruik maken van alle hulpmiddelen die je noemt (deficit zo klein mogelijk houden, cardio alleen als echt nodig is, en ''genoeg aas'' .. tja. Wanneer vind jij het genoeg? Als je alsnog spier verliest tijdens je cut dosering gewoon nog verder omhoog, yolo style? Lijkt mij een onverstandig uitgangspunt zoals je het hier neerzet, maar zijn er inderdaad zat die het zo aanpakken en dr ver mee komen ook.
 
Back
Naar boven