beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
h4rtko0r gains doen we het voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h4rtko0r gains doen we het voor
En juist daarom vroeg ik of er een stukje over kon komenFeit dat mensen roepen dat ze IIFYM (80-90% clean, 10-20% eten wat je zelf lekker vindt IIFYM) hanteren, maar in werkelijkheid gewoon alles random eten wat ze willen en daarbij IIFYM roepen wilt niet zeggen dat IIFYM ambigu is of moeilijk te begrijpen. Zou het eerder wijten aan het feit dat bovengenoemde personen er gewoon geen bal van snappen en ooit het principe 'vaag' ergens hebben opgevangen en vervolgens als excuus gebruiken om volledig trash te eten en door IIFYM te roepen denken dat het echt zal werken.
Ongeveer hetzelfde als rednecks in Amerika die op een of andere killing spree gaan en zich verschuilen achter het gun amendment "I HAVE THE RIGHT TO PROTECT MYSELF"
Ik ben er van overtuigd dat je dus niet volledig trash kan eten. Maar blijkbaar verschillen de meningen daar in. Je kan iiyfm doen en daar van afwijken, je kan ook een schema maken met 200 gram rijst en daar van afwijken.Feit dat mensen roepen dat ze IIFYM (80-90% clean, 10-20% eten wat je zelf lekker vindt IIFYM) hanteren, maar in werkelijkheid gewoon alles random eten wat ze willen en daarbij IIFYM roepen wilt niet zeggen dat IIFYM ambigu is of moeilijk te begrijpen. Zou het eerder wijten aan het feit dat bovengenoemde personen er gewoon geen bal van snappen en ooit het principe 'vaag' ergens hebben opgevangen en vervolgens als excuus gebruiken om volledig trash te eten en door IIFYM te roepen denken dat het echt zal werken.
Ongeveer hetzelfde als rednecks in Amerika die op een of andere killing spree gaan en zich verschuilen achter het gun amendment "I HAVE THE RIGHT TO PROTECT MYSELF"
Je kan iiyfm doen en daar van afwijken, je kan ook een schema maken met 200 gram rijst en daar van afwijken.
Dat maakt het schema of IIFYM niet kut maar de persoon die het zelf niet goed doet.
Ja. Ben het dus met je eens
Refeeds wat vind je daarvan of heb je dat al behandeld?
openingspost, kopje cheatmealsRefeeds wat vind je daarvan of heb je dat al behandeld?
vandaag high carb low fat 'refeed' gedaan .. zit door de weeks erg laag in carbs met zwaar werk erbij en dat is niet bevorderlijk voor me humeur
nu even kijken wat de schade is van de week want zat wel wat boven onderhoud 
wat voor discussie bestaat daarover?Misschien een stukje over het aantal reps/volume krachttraining in een cut? Aangezien dat ook nogal eens een punt van discussie is.
Misschien een stukje over het aantal reps/volume krachttraining in een cut? Aangezien dat ook nogal eens een punt van discussie is.
dat mag, het niet met me eens zijn. Zoals ik zei, als je literatuur kan aandragen dat ik ongelijk heb zal ik mijn visie bijstellen en mijn post ook aanpassen. Dus graag zelfs! Maar zomaar wat roepen zonder onderbouwing kan iedereen doen.Volume met 2/3 reduceren, terwijl je intensiteit behoudt. Bij inname van voldoende eiwitten is de afname in spiermassa dan zelfs bij grote energietekorten dan nihil. Lees de Rapid Fat Loss logs op het forum van Lyle McDonald maar eens door. Zelfs op een PSMF-dieet weten mensen hun massa en kracht te behouden.
Ik ben het overigens niet eens met de veronderstelde nutteloosheid van refeeds. Denk dat iedereen die UD2 gelezen heeft wel beter weet.
Intensiteit veranderen is sowieso onzin en zal je alleen maar spiermassa kosten. Volume verminderen kan handig zijn inderdaad, maar meteen 2/3e moet verminderen zou ikzelf niet aanradenEnerzijds een groep mensen die inderdaad hun volume verminderd, terwijl de gewichten zo hoog mogelijk gehouden worden en intensiteit behouden wordt. Anderzijds lees/hoor ik ook regelmatig over mensen die juist veel meer reps gaan maken, 'om meer te verbranden'.