XXL Nutrition

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Dus in principe geldt ook voor IF gewoon kcal in/kcal out? Of zitten er toch nog voordelen aan? Mij leek namelijk dat t weinig uitmaakt wanneer je eet, als je maar eet.
qua honger kunnen er voor of nadelen aan zitten; verder op lange termijn gezondheid wellicht een aantal voordelen. voor lichaamssamenstelling boeit t niks

ik durf nog wel te hypothetiseren dat IF niet echt optimaal is wat betreft body composition eigenlijk

je hoeft niet om de anderhalf uur een protein shake te nakken om teh catabolismz at bay the houden, maar 18/24 uur per dag geen eiwit eten lijkt mij ook niet helemaal je van het

Een positief punt is dacht ik dat je lichaam gevoeliger wordt voor insuline, levert wat betreft gezondheid wel winst op, qua lichaamssamenstelling weet ik niet maar gok dat dat zo miniem is dat het niet echt de moeite waard is.

dat doet krachttraining an sich al, en niet obees zijn, Heb je totaal geen IF voor nodig

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van JW als het gaat om cutten: op onderhoud eten en dmv cardio een calorietekort creeren vs. 500 kcal onder je onderhoud eten. Zit er tussen deze 2 nog een verschil in hoe snel je je limaamssamenstelling (lees: vet verliezen) kunt aanpassen? Even los van gezondheidsvoordelen als conditie, goed voor je gezondheid enz enz. Puur even voor af te vallen cardio vs onder je onderhoud eten ;)

nee maakt totaal geen verschil.

JW , wat is the best way to get shredded as fuaarkkk (cutting)?

minder vreten in je muil stoppen dan je verbrand per dag voor een lange termijn zodat je rustig vet verliest. :p

Chill topic man, nice. Uitgebreid en simpel geschreven, me likes much

thanks!

minder vreten in je muil stoppen dan je verbrand per dag voor een lange termijn zodat je rustig vet verliest. :p
Wat vind je van redelijk lean blijven en eens in de zoveel tijd een korte (2-4 weken) maar heftige cut doen?

Dat rustige is toch maar onnodig lang ondervoed blijven?

Wat vind je van redelijk lean blijven en eens in de zoveel tijd een korte (2-4 weken) maar heftige cut doen?

Dat rustige is toch maar onnodig lang ondervoed blijven?
vraag me af in welke mate dat massa kost; ben zelf altijd van slow cuts geweest

Vraagje is er een verband tussen cutten en meer spierpijn hebben (tijdens de cut dus) en hoe komt dit?
Misschien niet helemaal een onderwerp wat in dit topic thuis hoort maar ben er wel benieuwd naar.

Zullen we hier de schijf van vijf bespreken:roflol:

Vraagje is er een verband tussen cutten en meer spierpijn hebben (tijdens de cut dus) en hoe komt dit?
Misschien niet helemaal een onderwerp wat in dit topic thuis hoort maar ben er wel benieuwd naar.
Ondervoeding zorgt voor slecht(er) herstel..

Hcg helpt ook om af te vallen....

Terug
Naar boven