- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik hou het eerst bij mijn lijstje .. mijn bankrekening vind hgh wat minder op de dosering die me leuk lijkt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hou het eerst bij mijn lijstje .. mijn bankrekening vind hgh wat minder op de dosering die me leuk lijkt

En hoe zo te blijvenJW , wat is the best way to get shredded as fuaarkkk (cutting)?
qua honger kunnen er voor of nadelen aan zitten; verder op lange termijn gezondheid wellicht een aantal voordelen. voor lichaamssamenstelling boeit t niksDus in principe geldt ook voor IF gewoon kcal in/kcal out? Of zitten er toch nog voordelen aan? Mij leek namelijk dat t weinig uitmaakt wanneer je eet, als je maar eet.
Een positief punt is dacht ik dat je lichaam gevoeliger wordt voor insuline, levert wat betreft gezondheid wel winst op, qua lichaamssamenstelling weet ik niet maar gok dat dat zo miniem is dat het niet echt de moeite waard is.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van JW als het gaat om cutten: op onderhoud eten en dmv cardio een calorietekort creeren vs. 500 kcal onder je onderhoud eten. Zit er tussen deze 2 nog een verschil in hoe snel je je limaamssamenstelling (lees: vet verliezen) kunt aanpassen? Even los van gezondheidsvoordelen als conditie, goed voor je gezondheid enz enz. Puur even voor af te vallen cardio vs onder je onderhoud eten![]()
JW , wat is the best way to get shredded as fuaarkkk (cutting)?

Chill topic man, nice. Uitgebreid en simpel geschreven, me likes much
Wat vind je van redelijk lean blijven en eens in de zoveel tijd een korte (2-4 weken) maar heftige cut doen?minder vreten in je muil stoppen dan je verbrand per dag voor een lange termijn zodat je rustig vet verliest.![]()
Als het zo weinig uitmaakt blijf ik wel gewoon heel de dag alles eten wat ik tegenkomqua honger kunnen er voor of nadelen aan zitten; verder op lange termijn gezondheid wellicht een aantal voordelen. voor lichaamssamenstelling boeit t niks
.vraag me af in welke mate dat massa kost; ben zelf altijd van slow cuts geweestWat vind je van redelijk lean blijven en eens in de zoveel tijd een korte (2-4 weken) maar heftige cut doen?
Dat rustige is toch maar onnodig lang ondervoed blijven?
vraag me af in welke mate dat massa kost; ben zelf altijd van slow cuts geweest
Ondervoeding zorgt voor slecht(er) herstel..Vraagje is er een verband tussen cutten en meer spierpijn hebben (tijdens de cut dus) en hoe komt dit?
Misschien niet helemaal een onderwerp wat in dit topic thuis hoort maar ben er wel benieuwd naar.
Bruh... =(
Ik ken dat verhaal niet eens. Vertel is?JW, and whatabout gebruik van citrusvruchten zoals citroen en grapefruit bij het cutten? Zit daar wat wetenschap achter?
*het gaat nooit snel genoeg trouwens
Dikke dames die massaal citroensap drinken in de ochtend.
En wat zou daar 't effect van moeten zijn danDikke dames die massaal citroensap drinken in de ochtend.
Minder vreten ook. =p
Precies zo'n zelfde iets ja