Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Precies zo'n zelfde iets ja :roflol:
Niemand die bedenkt dat het de 500 kcal dieet is in het onderzoek dat voor de afname in gewicht zorgde

Er zijn fabels in de wereld over dat citroensap en grapefruitsap vet zouden verbranden.
=/

Wat ik er het meeste over hoor is dat het zure vd citroen en grapefruit je maag zouden doen samentrekken waardoor je minder kunt eten.
Trek je conclusie maar....

dat doet krachttraining an sich al, en niet obees zijn, Heb je totaal geen IF voor nodig

nee maakt totaal geen verschil.

minder vreten in je muil stoppen dan je verbrand per dag voor een lange termijn zodat je rustig vet verliest. :p

thanks!

Ok, thanks man! Ga ik die gare cardio schrappen en 'n dagje extra KT doen en lekker op muh vreten letten :)

Er zijn fabels in de wereld over dat citroensap en grapefruitsap vet zouden verbranden.
Ik eet ook dagelijks een grapefruit..scheen ergens goed voor te zijn. En die dingen zijn gewoon t*ring lekker...ook niet onbelangrijk.

Het valt wel op dat veel bodybuilding coaches ze ook aan iedereen voorschrijven..net als ananas...

Hey @Jwdoetookmee

Zit zit tegenwoordig rond mn BMR te eten. (2300kcals)
Ik val echter niet als een idioot af. (Soms zelfs zwaarder)
Ja ik gebruik roids, maar lijkt me niet dat ik vvm aanzet en bodyfat drop op zo weinig voedsel&aas (ik zet geen achterlijke doseringen op dit moment)

Enig idee wat dit veroorzaakt ?

Hey @Jwdoetookmee

Ja ik gebruik roids, maar lijkt me niet dat ik vvm aanzet en bodyfat drop op zo weinig voedsel&aas (ik zet geen achterlijke doseringen op dit moment)

Geen achterlijke dosering = half gram test, 800mg tren, 400mg mast?:D

Hey @Jwdoetookmee

Onlangs een blast begonnen die of je vocht /bloedvolume of glycogeen toe laat nemen? Of heb je de eerste weken al gehad?

Hey @Jwdoetookmee

Troll? :p

hmm dan is dat niet het geval denk ik; als je een blast start wil bloedvolume bijvoorbeeld nog wel eens toenemen oid;

ER zijn veel factoren die ervoor kunnen zorgen dat je wellicht hoger zit in energie inname dan je nu denkt; check deze eens:
http://www.precisionnutrition.com/problem-with-calorie-counting-calories-in

daar zeg ik niet mee dat kcal tellen bullshit is, in tegen deel. maar als je niet afvalt op je huidige inname, moet je je tekort groter maken; ik zou dat rond je huidige inname doen met cardio denk ik

hmm dan is dat niet het geval denk ik; als je een blast start wil bloedvolume bijvoorbeeld nog wel eens toenemen oid;

ER zijn veel factoren die ervoor kunnen zorgen dat je wellicht hoger zit in energie inname dan je nu denkt; check deze eens:
http://www.precisionnutrition.com/problem-with-calorie-counting-calories-in

daar zeg ik niet mee dat kcal tellen bullshit is, in tegen deel. maar als je niet afvalt op je huidige inname, moet je je tekort groter maken; ik zou dat rond je huidige inname doen met cardio denk ik

Pff nog lager?;/
Ik eet nu dagelijks:

5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui

5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui

200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika

200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika

60gr whey

Totaal:
2347 kcals
256 eiwit
168 kh
57 vet

Pff nog lager?;/
Ik eet nu dagelijks:

5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui

5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui

200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika

200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika

60gr whey

Totaal:
2347 kcals
256 eiwit
168 kh
57 vet
damn wat een tyfusleven :roflol: heb met je te doen man. toevallig niet onlangs meer carbs op dan normaal?

Terug
Naar boven