- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Dinosaurus eieren!
Nah gewoon L

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hey @Jwdoetookmee
Zit zit tegenwoordig rond mn BMR te eten. (2300kcals)
Ik val echter niet als een idioot af. (Soms zelfs zwaarder)
Ja ik gebruik roids, maar lijkt me niet dat ik vvm aanzet en bodyfat drop op zo weinig voedsel&aas (ik zet geen achterlijke doseringen op dit moment)
Enig idee wat dit veroorzaakt ?
Ik noem maar wat dingen: cortisol te hoog? Zoutinname niet stabiel?
Cut je nu al 6 weken aan 1 stuk of ben je tussendoor 2 dagen oid gecheat?
Heb het zelfde meegemaakt en heb afgelopen 2 dagen door een blessure stap terug moeten doen in trainingintensiteit (ook ietsjes in voeding ofc maar niet meer dan 300 kcal verschil) en ben ineens 2 kg lichter. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat door hoge intensiteit/veel stress (cutten is een stressor op he lichaam) je lichaam vocht vast kan houden en daarmee je hele progress eigenlijk maskert.
Als je tijd hebt moet je naar van die podcasts met lyle mcdonald eens luisteren, weet niet of je nu al veel cardio etc doet? En of je iedere dag traint? Maar maybe een diet break (google) voor een week of even 2 dagen rust kan wonderen doen en dan hoef je niet dieper te gaan.
Just my 2c succes verder.
En jw fucking goed topic, leest makkelijk weg en goed leesvoer.
Ja ik wandel ook als cardio, best lekker en goed te doen. Maar zo te horen is de stress op je licham vrij hoog, je bent 113kg (maybe wat lager nu door de cut) dus je bmr ligt ook veel hoger dan dat van de rest van hier. Dus 2.3k is erg laag en een hoge stressfactor voor je lichaam, daarnaast train je 6 x per week en doe je 5 x cardio per week. Ik weet dat het niet leuk is om te horen, maar misschien even 1 of 2 dagen volledige rust om te kijken wat je lichaam doet. Ik vond dit echt het vreselijkst om te doen, maar ik dropte ineens heel veel vocht (wat mijn fat loss progress maskeerde) en zie er nu 10 x beter uit dan 3 dagen geleden terwijl ik heel weinig heb gedaan in principe.Zout is vrij stabiel denk, altijd wat zeezout op mn eiermaaltijden. Ik heb wel af en toe gecheat, maar niet in absurde hoeveelheden. Ik train high volume 6 dagen per week. Enige cardio die ik doe is wandelen op 5 a 6 km/h. (Gewoon buiten) kilometer of 5 dit 4-5x pw.
Ja ik wandel ook als cardio, best lekker en goed te doen. Maar zo te horen is de stress op je licham vrij hoog, je bent 113kg (maybe wat lager nu door de cut) dus je bmr ligt ook veel hoger dan dat van de rest van hier. Dus 2.3k is erg laag en een hoge stressfactor voor je lichaam, daarnaast train je 6 x per week en doe je 5 x cardio per week. Ik weet dat het niet leuk is om te horen, maar misschien even 1 of 2 dagen volledige rust om te kijken wat je lichaam doet. Ik vond dit echt het vreselijkst om te doen, maar ik dropte ineens heel veel vocht (wat mijn fat loss progress maskeerde) en zie er nu 10 x beter uit dan 3 dagen geleden terwijl ik heel weinig heb gedaan in principe.
Of doe een dieet break om je lichaam die break te geven van onder onderhoud te zitten, maak je even een week geen progress, maar kun je erna weer lekker doorgaan ipv NOG dieper (geen pretje).
Ik zou iig niet lager dan je BMR gaan. Maar dat moet je zelf weten ofc.

Pff nog lager?;/
Ik eet nu dagelijks:
5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui
5 eieren
Halve paprika
1 tomaat
1 ui
200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika
200gr kip
75gr witte rijst
1 tomaat
Halve paprika
60gr whey
Totaal:
2347 kcals
256 eiwit
168 kh
57 vet

250mcg t3 en je valt wel af[emoji14]
mwaaa... puur citroensap komt misschien in de buurt van de ph van maagzuur, maar een beetje sap in water zal hier niks voor doenWat ik heb begrepen over citroensap/grapefruitsap is dat het te maken heeft met maagzuur.
Op het moment dat voeding in je maag komt zorgt maagzuur dat de vertering op gang komt. Het maagzuur breekt je voeding af zodat het goed opgenomen kan worden in je lichaam. Wat veel mensen niet weten is dat op het moment dat je last hebt van maagzuur dat dit eigenlijk komt door een tekort aan maagzuur. Bij een tekort aan maagzuur wordt de voeding niet goed afgebroken en krijg je oprispingen. Het maagzuur ligt als het ware meer bovenop de voeding in je maag.
Veelal wordt bij oprispingen en last van maagzuur een maagzuur remmer gegeven. Dit werkt dus eigenlijk averechts en maakt dat je nog minder maagzuur krijgt.
In ieder geval is het gebruik van citroensap/grapefruitsap dus stimulerend om een zuurder milieu in je maag te krijgen en het "verwerken" van voeding in de maag te bevorderen.
http://www.voedingisgezondheid.nl/maag_hoofd.html
http://www.voedingisgezondheid.nl/maag_sub_1_maagzuur.html
Ik heb problemen met maagzuur. het gaat dan inderdaad om puur te nemen.mwaaa... puur citroensap komt misschien in de buurt van de ph van maagzuur, maar een beetje sap in water zal hier niks voor doen

op je wenken bediend. Zie hierbovenWeer zeer interessant! De manier van schrijven met heerlijke humor bevalt mij wel
Next: De invloed van alcohol op je metabolisme?
Slaap lekker

Daar gaan m'n gains
Hoever ben je met suits?