Vendettaa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe srs coaching though .

deze afnames in metabolisme, mitochondrieen, alveoli etc zijn allemaal in beide geslachten te vindenMooi duidelijk stuk.
1 ding.
Is er ook verschil tussen mannen en vrouwen?
en ik ben srs aan het shredden
Defineer zoveel eten zonder aan te komen. Hoeveel kcals eet je?Ik vind het vooral interessant om te lezen over het ouder worden en basaal metabolisme. In mijn geval ben ik gewoonweg te skinny en kom ik lastig aan. Maar ik ben wel pezig.. wat ik heb is spieren. Maar ik probeer erachter te komen waarom ik zoveel moet eten om uberhaupt een gram aan te komen (wat niet lukt). Er wordt vaak gezegd dat hoe ouder je wordt dat je dan in ene een omslag hebt dat je veel meer aankomt. Maar dat hoeft dus niet.
Ik ben dus ook benieuwd naar hoe het hele hormonale stuk zit... gezien mijn lijf qua hormonen niets meer aanmaakt (alleen TSH/schildklier is nog meetbaar en gek genoeg normaal.. rest is nul). Ook toen ik de pil nog slikte waren mijn hormonen niet meetbaar/nul. En voordat ik reacties krijg. Nee ik heb nog nooit wat gebruikt...
Dus pure interesse en hopen wat te leren en ook voor mezelf misschien mogelijk wat te ontdekken wat ik niet weet en wat me kan helpen.
Op dit moment 3800 kcal.. Vind ik behoorlijk veel voor mijn gewicht en lengteDefineer zoveel eten zonder aan te komen. Hoeveel kcals eet je?
lol damn dat is inderdaad veel. Dit eet je elke dag? en je telt je kcals en grammen etc goed? wat is je activiteit?Op dit moment 3800 kcal.. Vind ik behoorlijk veel voor mijn gewicht en lengte
@replicator @Wengstertje @Legiyo @standbynick @Pillz @marina1975 @K2K24 @YannickLB @booboo kitty ik vraag het jullie nu eventjes omdat jullie mn post geliked hebben (dank daarvoor ofc!)
maar, zoals bovenaan t artikel
Onderstaand artikel gaat een hele andere draai krijgen dan de rest van de dingen die ik heb geschreven. Een stuk leerzamer en wetenschappelijker. Wat vinden jullie van deze aanpak? Juist leuk of helemaal niet en terug naar de andere manier van doen? Let me know, dan pas ik mij hierop aan.
Zouden jullie hier jullie reactie op kunnen geven? zou ik zeer waarderen!
Elke dag. en exact geteld grammen en kcals alles klopt.lol damn dat is inderdaad veel. Dit eet je elke dag? en je telt je kcals en grammen etc goed? wat is je activiteit?
Wel aardig wat stress en mijn slapen is bagger (2-3 uur per nacht.. en al 3 a4-tjes aan dinge geprobeerd en ook slaaponderzoeken waar niets uit is gekomen.. ik moet het maar accepteren... ) Mocht je meer willen weten.. Dan liever via pm.@replicator @Wengstertje @Legiyo @standbynick @Pillz @marina1975 @K2K24 @YannickLB @booboo kitty ik vraag het jullie nu eventjes omdat jullie mn post geliked hebben (dank daarvoor ofc!)
maar, zoals bovenaan t artikel
Onderstaand artikel gaat een hele andere draai krijgen dan de rest van de dingen die ik heb geschreven. Een stuk leerzamer en wetenschappelijker. Wat vinden jullie van deze aanpak? Juist leuk of helemaal niet en terug naar de andere manier van doen? Let me know, dan pas ik mij hierop aan.
Zouden jullie hier jullie reactie op kunnen geven? zou ik zeer waarderen!