Lars95
Cool Novice
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog een vraagje. Ik probeer altijd sausjes met suikers te vermijden (zoals curry bij het avondeten ofzo)
Nu ik dit topic wat heb doorgelezen kom ik erachter dat dit eigenlijk maakt geen verschil of ik dit vermijd of toch wel nuttig?
gaat vrij weinig uithalen imo; wellicht dat het iets scheelt maar legale testboosters zijn niet echt heel potent. Als je een tekort aan bepaalde vitamines/mineralen hebt kan het wel een verschil gaan makenKun je iets doen om de veranderingen van je hormonen een beetje tegen te gaan tijdens het cutten? Zoiets als test boosters nemen ofzo(Daarmee bedoel ik de supplementen)
Of zijn de veranderingen met je hormonen juist wenselijk?
je mag je groentes verzuipen in mayo als het in je kcals pastIk heb nog een vraagje. Ik probeer altijd sausjes met suikers te vermijden (zoals curry bij het avondeten ofzo)
Nu ik dit topic wat heb doorgelezen kom ik erachter dat dit eigenlijk maakt geen verschil of ik dit vermijd of toch wel nuttig?
Ik lees dus vaak dat wanneer je teveel vet hebt je test productie ook lager kan zijn als wanneer je minder vet hebt, bij hoeveel % zou dit bijvoorbeeld het geval kunnen zijn?
Ik lees dus vaak dat wanneer je teveel vet hebt je test productie ook lager kan zijn als wanneer je minder vet hebt, bij hoeveel % zou dit bijvoorbeeld het geval kunnen zijn?
Ik weet niet of het al ergens behandeld is en of dit uberhaupt een keer onderzocht is maar weet jij wat de invloed van temperatuur en stress op het metabolisme is? Stel dat een persoon in de winter bij 5 graden buiten 8 uur lang aan het werk is en dat deze persoon in de zomer dezelfde werkzaamheden doet maar dan bij 25 graden, is er dan verschil in metabolisme en hoe significant is dat verschil? Zo ook in een situatie waar iemand 8 uur lang lekker aan het werk is en in een situatie waar iemand onder flinke stress aan het werk is.
Zelf merk ik dat ik in de wintermaanden meer honger heb dan in de zomermaanden maar ik vraag me af of het zinvol is hier mijn kcal behoefte op aan te passen.
Met warmte: verhoogde zweetproductie etc kost weinig energie
Met kou: huid vasoconstrictie (vernauwen van de aders) om energie te besparen. Kou > trillen, lichaam op temperatuur houden > kost meer energie
kijk wat de weegschaal doet, beetje onzin om elke avond het weerbericht te gaan bekijken om eventueel je kcals daar op aan te passen
Was t maar zo'n feest
Gaat inderdaad pas echt op rond obesitas levens, samen met duizend andere negatieve effecten op hormoon gebied. Rond de 15% oid hoef je je daar echt niet druk om te makenIk lees dus vaak dat wanneer je teveel vet hebt je test productie ook lager kan zijn als wanneer je minder vet hebt, bij hoeveel % zou dit bijvoorbeeld het geval kunnen zijn?
Als je een hele strip asperines leegtrekt confuse je je vet omdat je geen inflammation meer hebt en zet je vet om in spier. Whatever it takesJW ik heb metabole schade en probeer tegelijk aan te komen en af te vallen maar ik kom steeds in die verdoemde spaarstand terecht en sla voor mn gevoel ook veel inflammation op als vet pls respond
Met kou: huid vasoconstrictie (vernauwen van de aders) om energie te besparen. Kou > trillen, lichaam op temperatuur houden > kost meer energie
kijk wat de weegschaal doet, beetje onzin om elke avond het weerbericht te gaan bekijken om eventueel je kcals daar op aan te passen
Ik weet niet of het al ergens behandeld is en of dit uberhaupt een keer onderzocht is maar weet jij wat de invloed van temperatuur en stress op het metabolisme is? Stel dat een persoon in de winter bij 5 graden buiten 8 uur lang aan het werk is en dat deze persoon in de zomer dezelfde werkzaamheden doet maar dan bij 25 graden, is er dan verschil in metabolisme en hoe significant is dat verschil? Zo ook in een situatie waar iemand 8 uur lang lekker aan het werk is en in een situatie waar iemand onder flinke stress aan het werk is.
Zelf merk ik dat ik in de wintermaanden meer honger heb dan in de zomermaanden maar ik vraag me af of het zinvol is hier mijn kcal behoefte op aan te passen.
Met kou heb je ook weer meer kleding aan die je warm houden. Je kan hier niet zo veel mee imoIk dacht dat zweten/afkoelen ook redelijk wat energie kost maar dat zou ik eens op moeten zoeken. En ligt eraan wat voor werk je doet. Als je fysiek werk doet en tis buiten 8 graden blijf je waarschijnlijk toch wel warm door de inspanning; warmte die je anders kwijt was geraakt doordat verdamping van zweet je huid afkoelt. Dus of dit nou heel veel extra energie kost... Als je gaat rillen verbruik je ofc wel meer energie
kan 0 kwaadHoe zit het met de 0kcal producten zoals sauzen van walden farms?
Is dit daadwerkelijk ook 0 kcal? Kan het kwaad dagelijks hier een beetje van te nemen?