Jwdoetookmee
Monstrous Giant
Elite Member
Foto Contest x2
50 media-items
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 6.030
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik had nog twee vragen, eentje die al vaker door m'n hoofd gegaan is:
1) Stel persoon A is aan het cutten en is identiek hetzelfde als persoon B. Het enige verschil is dat A (30-60 min) voor het slapen gaan 500gr magere kwark of iets van caseïne neemt, persoon B krijgt tijdens het avondeten (4-5 uur voor slapen gaan) de laatste vorm van eiwitten binnen: vlees en neemt voor het slapen gaan een appel oid. Valt er iets te zeggen in de orde van procenten of iets anders of persoon B meer spierverlies zal hebben? Zo ja, wat? Of is dit lastig uit te zoeken zonder dat daar gericht onderzoek naar gedaan is, is er namelijk volgens mij niet. Mocht het de vraag makkelijk maken, mag het ook over dezelfde situatie gaan maar dan in de bulk in relatie tot spieropbouw oid.
2) Iemand die zich niet aan een voedingsschama wilt houden en dus vrijwel exact hetzelfde blijft eten en alleen een beetje oplet op niet teveel junk, 3xpw fullbody pakt en per week ~60 min cardio zal dan toch alsnog afvallen? Ookal weet je niet of diegene altijd al op onderhoud zat of nu zit. Of kan het dan alsnog zo zijn dat diegene aankomt, maar dan minder hard dan daarvoor omdat er een kans is dat diegene al jaren lang (en dus nu nog steeds) ver boven onderhoud vreet?
En nog bedankt op het reageren van m'n vorige vraagerg leuk topic dit
1: weinig over te zeggen, maar volgens scheelt het wel iets; gaat echter om een paar procentjes, en zal zeker niet bijzonder significant zijn (mits eiwit inname en de rest gelijk is)
2: ik snap je vraag niet. tov van wat? was hij stabiel qua gewicht? voegt hij die 60 min cardio toe of deed hij dit al? etc etc.

erg leuk topic dit